Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uugyi a bicajosoktol sok okosságot el lehet lesni...
Viszek kettőt,de ezekkel semmire nem megyünk
de akkor hozzál csajt akit jol elba...sunk
viktor én ebböl egy mukot nem értek... mi akar ez lenne? kelempászmadár kergető szeéepfészek készülék...vagymi?
Csáá Majd hílak,és egyeztetünk melyik napot basszuk el együtt
jo vidik...
Mit akarsz ezzel? Neked egy élet kevés hozzáááá Nem egyszerű ez májsztró,felejtsd el.Fogadd el amit a szutykodhoz csinált a gyár,az nem véletlen Ménem inkább túlórázol.hogy vegyé újabb motrotot?
Pár érdekes cikk, hogy legyen egy kis elmélet is
A kerékpár szót tessék motorra cserélni, ok itt nem a villa hajlik, hanem a kormánybefogónál van eltolva a villa a forgásponthoz képest előre
http://revomag.hu/2012/a-kerek...

http://revomag.hu/2012/uta
zas-...


http://revomag.hu/2012/utazas-...

Aki tud motorra hasonló cikket, azt megköszönöm
ronis, zari
Nem én csinálom a vidiket! a kék 300as gg os srác csinálja én csak mindig megosztom mert általában benne szoktam lenni
van benne egykét elütöt bilentyű..de ez már..akkor is megvan. ..
csak tesztelni kell hogy mekkora legyen a belső...mekkora átmérőlyű..illetve nyomású...
de legköztelebb ha megyünk hajtani..majd teszteljük...
holnap indulnak a volynesszalyi racelok...
na it vok.
zsir.. tudom hogy nem olvasol...negyed óránként ..ezért is irom neked.. bontós csak 5 centseeket dobál..mert hivott és mondta hogy beszéltetek...és én sem voltam ott(merr az nem az én hangom volt amire azt hitted.. ) meg sehol sem..mert fészen voltam. .apa..
hiv6lak úgy hogy..apa...ha már te fílyamozol...

na meg van a tuti...
belső...4,1-4,5col 19colosa szelepre rátekersz két szelepanyát kicsit összekontrázod...
aztán a guminál lévő szelepanyát kilazitod.ez meglazul könnyen.
vékonykorongos kisflekszel...elvágod az épp meglazitott ana felet..óvatosan!hogy hővel ne terheld!..majd a kis anyát mostmár teljesen letekerheted...
az anyo mögötti alátétet kukázod..
és akkor úgy néz ki a gumi hogy ...6mm magaskis csonkszelep áll ki belőle...
erre a csonkra rárakod a pumput...és felfúlyod...9cm körülire..az kb 0,4 bár..köb...akkro a már odakészitett acélszelepsapit..amiben benn van kis gumikarika a végébe...és levágtad róla a azt a kis pöcsöt..ami vel a szelepcsonkból kiszedet a tűszelepet..szóval az le van vágva.. és igy akkor a szelepsapik kb...6mm magas lesz..benne kis o-gyűrű.. plusz a biztoinság kedvéért egy kis fbst is belede csak kicsit!

a guimi felfúlyva...9-10cm átmérőjűre..majd pumpa leold..és szlepsapi rácsavar...kb 1-2mm alat enged le 0,1 bárt.. szóval ha nem vagy atom pancser ..szinte semmenyi nyomás nem vész el ...amig lepattintod a pumput és rákapatod a szelepsapit..
rácsavarod..meghúzod kézzel...az ereszteni nem fog...és kb 0,4-0,5 bár lesz benne...
mint egy múz...csak nem 25ezerből...
ez mint mondottam csak az eldordulásos defektek ellen jó...de ide nekem az kellett...iletve. szerelhető.. és a nyomás is állit6ó..mondjuk eléggé nehezen ..mert ahogy ki kellszedni a belsót...dehát akkro is állit6ó...+ha defektet kapol...a belső beragasztása után...ott az erdőbe .. is vissza lehet ezt a felfúlyás os témát játszani..cska a szerelése erdőben visszafeél már nehezebb...de szerelhető..
az nem baj, ha azt nem látni, milyen meredek, nem ez a cél
a fő célja, nekem visszaadja, hogy miket bénázok és miért nem sikerül
1. es opció, ha sikerült, jöhet a kettes
Fogadjunk van valami titkos programod(vagy titkárnőd ), aki felismeri a hangodat és csak diktálod neki, azért tudsz ennyit gépelni
déw. egyszer ,ha arra járok és jó idő lesz vagy jó nagy sár. felmotorozok neked szivesen a gurulo kövesedre.

4 opció közül választhatsz.
1. elsőre simán.
2 . egy kézzel 4 próbálkozásból
3 . forditva ülve a motoron 3 próbából.
4 . egykeréken nagy gázzal.
(5) ráadás. felülsz mögém és nyíl egyenesen vagy cikcakkozva.
5 centest is dobál6tok...
japóknál is úgy van. .a mérnökök közé minden nap bemegy egy segédmunkás...mindég más..és van hogy amit a nagyokosok nem látnak..nyüanszni dolog..neki egyből beugrik..és 1000ből csak egy legyen ..már megérte.. lyapóknál ez működik is...
szerelem a biniglit kicsit.. addig kitalál6nátok ezt a kisbütyök lezáró témát..mert akor szereléék megent egy 18as gumit
20-30ezer ft ezre ft az lemaradt..megoldás.
jó reggelt.
azt az oldalazót nem látom..magát guruló köveket...azt látom

defekt....
vannak a 20-30 megoldások.. amik jó ksi.. meg van akienk ez megvan szonzoriba.. arról meg szósincs hogy nem az a legjobb..de

ez a 3 évalatt 2 defekt azutobbi két hónapban..ez úgy jött össze..hogy...szelep kiszakadt...
elfordult...
szilikony zsir jó jo egy darabig...de utána annyira húzza mindég a belsőt hogy igaz hogy csúszik a két gumi egymáson..de azért húzza ia kicsit.. ami egy idő után szépen elhúzza a szelep nyakánál a gumit.. ferdére áll a szelep...ezt már észre vettem.. 4-5 motorozás után mikor a kendát levettem...már abban is szilikonzsiros volt.. és a zsir ott is volt a kulső belső illetve a külső és a külső belső között is..
ha nem értenétek.. magyarul ott volt mindenhol...csúszott is mint a takony.
de a szelep már ...a kor látszódott..a belsőben már félre ált.. mert azért csak nem tud eleggé csúszni az a szilikon...aztán...úgy mislennyel...3 hajtás...és mikor hazaértem.,..pár perc múlva mikor toltam a mossáshoz akkor eresztett le...a szeleptövénél meggyengült a gumi...
szóval.. nekem egyszerűen csak egy olyna megoldás kéne.. hogyha levágom a szeleper...meghagyok belőle...3-4 miliméter magas bütyköt...felfújom...magába...ugya az asztalo...kb...ugy 11-12cm átmérőlyűre...aztán elszoritom a gumit..a kis csonknál ami ot maradt.. és rátekerni..vagy beletekerni..vagy ledugózni..valahogy...hogy a levegő az bent maradjon...aztán akkor azt kell beszerelni a külsőbe mint a múzt..
ekkor kapok egy múz szerű képződményt ami egy kis 3-4 mm magas kis pöcstöl külömbözik csak...
n ekkor ezt berakom hogy a kis pöcs az elfordulás miatt befelé nézzen a küllők felé.....a két vakszelep-papucs..elfordulás gátló izé felé félúton...oszt ha forog is...a vakszelepnél nem lesz ott akkor nem tudja magát kilyukasztani..
ráér forogni...és nekem ..ahol és ahogy én megyek .a. kicsipődésse defektek nem jellemző léte miatt.. jó is lesz...
ott lesz majda varia hogy.. felfúlyom mondjuk11,5cm átmérőre...összeszerelem..és néznui kell hogy eleget lapul e..vagy túl sokat...és itt kel kitalálni majd a jó méretet...
meg azt hogy hogy zárom le a szelepet..talán egy fém szelepsapka... amit csak pár miliméter magasságú menetel ellátva hagyok meg...PLUSZ..BELERAKOK A SAPKÁBA FBS HOGY AZ OTT TUTI ZÁRJON
nem tudom.. na most kell az 5let..okosok...
ezzel a videoval is az a bajság hogy nem adja vissza milyen a hely igazábol....
nyomd a kérdéseket, ma akcios a válasz...
jahh kérem aki a somogyi homokban motorozik 1 bár-al az sosem kap defektet....

eljösz ide, elintézem neked a defektet... vagyis majd a sziklák elintézik..
Köszi az okítást azt gondoltam ilyen célja is van a levegő megfogáson kívül

Értem, hogy mit szeretnél, csak felmerült bennem pár kérdés
Nem kellett most várni senkinek rám, így kísérleteztem, most már tudom, nem lehetetlen

S.K nem tudom, hogy csinálta, de ő itt felment, nekem még az első nagy feladatig, a szikla peremig se sikerült feljutni 7 dobásból...
A java ott kezdődne, ameddig el sem jutok ott oldalazóban megkerülni a sziklapárkányt ezen a szutyok guruló kövesen, majd még 300m felfelé

Azért S.K. feljáró a neve, mert ő az egyetlen, aki itt felment , Hosinak se sikerült a párkány utáni 300m-t megmászni, de ő legalább a sziklapárkányt megcsinálta

http://youtu.be/J6XijAPEpNI
amit bejelöltél sárgával nem a perem leszoritásához van.. hanem az tömit hogy ne szökjön el a levegő a felni mellett...

én viszont oda nem is raknák levegőt , a bicaj belső csak a felnin tartja a gumi falcát.. ennyi..

a terülést keménységet az oldal falc merevsége adná..