ron..az ember azon agyal ami probléma..
igen a jó megoldás az az leen hogy tublis szlálymal...vagy labdacs.. de mivel nem tudom beszerezni emberi árban..30ezerért meg nem kell...ezért az 1500ft megoldást akarja az ember rtökéletesiteni...
és a szelepmentes belső..amit ha beálitok nyomásra és elforog6 magában szabadon...nekem az a megoldáskell...kicsipődés valahogy... hátsó keréknél.. nem jött össze a 5 év re visszamenőleg...szóval.. ez kell.
a triálos felnivel az a baj hogy lehet hogy birná a hegyet..de a endúró gumi úgy forgatná el a 50 lóerővel magát felninmég 1 béánál is hogy ihaj..triálmotornál működik.. mert triálpöcsmintás gumi...amit 20 lóerő hajt...a 16mm magas bütyök meg a mega 50 lóerő..az nem birán el ugyan azt ugyan úgy a kis felnilyével
ez hogy 6mm magasa 9mm átmérőlyű bütyök ál ki a gumiból...még az szerintem a lapos papucsom felett is képes lesz elkúszni análkül hogy észrevenné már ki is.. lehet egy motorozás alatt elcsúszik majd vagy...4-5cmeket is.. de lófaszt sem fog érdekelni...a nyomást beálitomm.. olyna 0,4 körülire.. akkor a kicsipődés.. a felniütődések..gyakorlatilag...én stilusomban nincs...ugyhogy ugy gondolom ez a megoldás..jó lesz..nem 30ezerből is...
ezt az elforgásos, kicsipődéses defekt problémát hamar meg lehetne oldani egy olyan rendszerű felni-gumi megoldással mint ami a triálon van...
ott sincs belső, hanem direkt szelep van, és marha ballonos puha oldalfalu gumi, 0,2-0,3 bár
stana de vale..
tarcu... az tályvédelmi körzet..oda nem megyünk..van attól közelebb jobb
rély...szali te meg zsir ha együtt mehetnénk hajtani..az lenne az álmom...
csak te ti sosem irtok nekem történeteke.. meg vidit magadról...
nem is voltunk hajtasni..csak irigy vokt rátok..és ezért raktam fel a vidiket...irigy vok rátok racelokra...meg aki pöst mellett lakik..egy hegy lábánál..
nekem van még 3 garnitura az olcsóbol. sose fogy el.
http://youtu.be/Rz5CcS2L6HA
http://youtu.be/1OZky3pcXBE
igen a jó megoldás az az leen hogy tublis szlálymal...vagy labdacs.. de mivel nem tudom beszerezni emberi árban..30ezerért meg nem kell...ezért az 1500ft megoldást akarja az ember rtökéletesiteni...
és a szelepmentes belső..amit ha beálitok nyomásra és elforog6 magában szabadon...nekem az a megoldáskell...kicsipődés valahogy... hátsó keréknél.. nem jött össze a 5 év re visszamenőleg...szóval.. ez kell.
a triálos felnivel az a baj hogy lehet hogy birná a hegyet..de a endúró gumi úgy forgatná el a 50 lóerővel magát felninmég 1 béánál is hogy ihaj..triálmotornál működik.. mert triálpöcsmintás gumi...amit 20 lóerő hajt...a 16mm magas bütyök meg a mega 50 lóerő..az nem birán el ugyan azt ugyan úgy a kis felnilyével
ez hogy 6mm magasa 9mm átmérőlyű bütyök ál ki a gumiból...még az szerintem a lapos papucsom felett is képes lesz elkúszni análkül hogy észrevenné már ki is.. lehet egy motorozás alatt elcsúszik majd vagy...4-5cmeket is.. de lófaszt sem fog érdekelni...a nyomást beálitomm.. olyna 0,4 körülire.. akkor a kicsipődés.. a felniütődések..gyakorlatilag...én stilusomban nincs...ugyhogy ugy gondolom ez a megoldás..jó lesz..nem 30ezerből is...
ott sincs belső, hanem direkt szelep van, és marha ballonos puha oldalfalu gumi, 0,2-0,3 bár
newm en vagyok a huzonev
Jól látom, csak átpréselték, hiába a tiltakozás
http://www.parlament.hu/intern...
Itt a végleges szöveg:
http://www.parlament.hu/irom39...
lehet épp szárazság volt
tarcu... az tályvédelmi körzet..oda nem megyünk..van attól közelebb jobb
rély...szali te meg zsir ha együtt mehetnénk hajtani..az lenne az álmom...
csak te ti sosem irtok nekem történeteke.. meg vidit magadról...
meg újabb helyeket felfedezni
itt a bihar...
de fekete erdő is pont olyan..meg a zaránd is...
Nem kill felvenned ezeket - kommenteket akik fikaznak.Tuzotto vagy aki motorozik,nem a graham jarvix