hogy gondolod.. jobban benne van a pixisben mint eddig..valaha is volt...szerlemem nélkül gyakorlatilag..gyalog kén menne.. azt meg most nem eröltetem...
kapott előre...12lk..és a hátsó 52esel ..ebben a sziklás füves meg száraz talajos felfelékben is.. zorróban is...fem forrás ..sem semmi.. pedig bontós szerkó meggőzölt párszor..meg mondom... bakker én lefúlyok mert nagyon komoly munka volt egy-két felfelében...de motor az ment ment.. főzés nélkül a szerelmem nélkül..nem
kuplung sem csinált semmi érdekesett.. csak tette a dolgát.. és az volt nem kevés..
szikszdélyz ami 2 napos 6napost látott.. az is nagyon jól muzsikált..mondjuk erre van kitalálva.. úgy ahogy volt félig lekerekedve...és és kméány volt mint a dög...0,5..0,6 bizti van benne..de ezt meg fogom szüntetni 0,4 re lemegy
ron.
az van hogy tegnap aztán fullossan majdnem benyaltam...mert igaz hogy kitaláltam.. igaz hogy ki is praúbáltam...ezt a belsős témát..de nem lett berakva a szikszdélyzes kerékbe...szerdán menni kellet egy serkót öszerakni mert felújitás után..csak ott folyt ahol hozzányultak..-hengerfejtömítés... ..ugyhaogy gyorsba megcsináltam serkót hogy nem follyon már az olaj minden honnan...
de igy meg ..már nem volt ...izém.. hogy ...gumitbaszirgállyak...
aztán kb 2 perc után az első felfelé..egy 10énél...mert hosszú felfelék vannak erre ..már nézem azttabüdösqrwaéletbe.. már rendessen elforgott a belső...a vakszelep..ami gyári volt az hisztirohamban elhunyt a 13as kulcs nyomatékolása alatt.. de még jó hogy a másik..ami zari műhelyben született. az birta a gyűrődést.. illetve a normális meghúzást...+rászenvedtökk a mocskossul elfordult és feszülő szelepra a pumpát bontóssal ..és kinkeserves rejszolás közepedte..bontó feszitette a pumpát a ferde már jócskán mélyen lévő szelepre ...én meg csak vertem neki..már mint a pumpának...aztán kb .. a 0,3 ról felsikerült talán..egészen..0,5 re tornászni ...de ott már..feladtam...
mondom lesz ami lesz.. ha szétszkd... akkor a tarti belő beépül de azt felfúlyom vagy 1 bárra..ami igaz hogy leszopat majad a füves sziklásokban.. de legalább nedefektes kerékkel kell mennyek...
de végül is a vakszelep..az az egy..+az a marha nagy nyomás..megtartotta magát...és még most is tart..
de nix hiszti...meg csinálódik a téma...osztán forog6 mint a ringlis-spír...
ugyhogy ronix..nálam ami a jellemző az az elforduló defekt...z meg nem lesz töbet...csak az a furcsa hogyha a belső forog..akkor hogy van az hogy a papucs meghúzása után..kevésbé forog.. illetve nem is ....
mert nekem kerékszerelés utánn.. nem tudom úgy meghúzni a vakszelepet..hogy az első feljáróü tetején.. még ne forgassak rá a csavarra..4-5...(majd egy menetet..tudom tudom..hogy ze azért van mert beigazodik kicsit bejáródás után..de akkor is ..utána meg megáll a forgás..még pumpálás nélkül is!
de nem számit...
majd forog6 ezentúl...és a papucsokat sem kell 120% terhelni...ezek után..!
lyaúreggel.
na mi a szittyu
tegnap voltunk..izé..és csináltunk ezt azt.... aztán született vidi is...
folyamatosan ...vágogatom..de már van egy komplex is http://youtu.be/wdi9jPzRF3M
Viktor ez szerintem a gyakorlatban hülyeség... csak mert a szelep eltépős defekt olyan ritka mint a fehér hollo, viszont a szikla kicsipéses, főleg ha ilyen helyen laksz mint az itteni kisbot, az nem ritka....
mondjuk egy évben kb 8 van elöl és kb 4 hátul.... a hátso a nagyobb szivás mert egy idő után ha sáros lesz hiába a 2 db elfordulás gátlo akkor is elpörög, az elejét álltalában leszarom, simán elmotorozok első defektel egész nap...
kiprobálom ezt a Villi féle levegő nélküli gumit, csak ahoz valami jo merev oldalfalut kell választani, tán mc-4, vagy mc-5, vagy nem tom..
Ez jellemző kopás a nyugati sivatagi és hegyi körülmények között. Mud gyorsul kopás, de ezek a fogaskerekek még túlél alumínium Renthal sárban feltételek mellett 10-30-szer. Az eddigi tapasztalatok szerint a 1000 órát az alábbi esetben volna könnyen fogyasztható 30 drága alumínium lánckerék. Mivel a legtöbb komoly versenyző tudja, egy erős 450 eszik lánckerekek körülbelül ugyanolyan mértékben, mint a hátsó kerekek. 30 lánckerekek at £ 34 minden több mint 1000 £. Mennyit takaríthat meg évente az Ironman lánckerék? Ez valószínűleg nem messze a hátsó gumi éves költségvetést.
A lánckerék alatt a bal oldalon van egy lánckerék szakemberek alumínium kemény eloxálás. Ez 16 óra homok verseny / gyakorlat is.
Ahoj !
Esti műszak befejezve, egy szemhunyásnyit se aludtam végig nyomattam az olvasást, kíszen vagyok . Ráadásul úgy érzem ,semmit se tudok. Nem baj, megyünk a mekibe dolgozni.
Na megyek készülődni, mert 8ra vagyok kiírva. És még el kell érjem Mordor Kapuit !
mennyi?18?