Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Isten éltessen Bálinyó!
mennyi?18?
hogy gondolod.. jobban benne van a pixisben mint eddig..valaha is volt...szerlemem nélkül gyakorlatilag..gyalog kén menne.. azt meg most nem eröltetem...
kapott előre...12lk..és a hátsó 52esel ..ebben a sziklás füves meg száraz talajos felfelékben is.. zorróban is...fem forrás ..sem semmi.. pedig bontós szerkó meggőzölt párszor..meg mondom... bakker én lefúlyok mert nagyon komoly munka volt egy-két felfelében...de motor az ment ment.. főzés nélkül a szerelmem nélkül..nem
kuplung sem csinált semmi érdekesett.. csak tette a dolgát.. és az volt nem kevés..
szikszdélyz ami 2 napos 6napost látott.. az is nagyon jól muzsikált..mondjuk erre van kitalálva.. úgy ahogy volt félig lekerekedve...és és kméány volt mint a dög...0,5..0,6 bizti van benne..de ezt meg fogom szüntetni 0,4 re lemegy
kis felfelé.. elsőkerék csapágyak terhelése nélkül
http://youtu.be/Du0en6wgrDM
A szerelmedet meg otthon hagytatok?kiesett a pixisbol?
ron.
az van hogy tegnap aztán fullossan majdnem benyaltam...mert igaz hogy kitaláltam.. igaz hogy ki is praúbáltam...ezt a belsős témát..de nem lett berakva a szikszdélyzes kerékbe...szerdán menni kellet egy serkót öszerakni mert felújitás után..csak ott folyt ahol hozzányultak..-hengerfejtömítés... ..ugyhaogy gyorsba megcsináltam serkót hogy nem follyon már az olaj minden honnan...
de igy meg ..már nem volt ...izém.. hogy ...gumitbaszirgállyak...
aztán kb 2 perc után az első felfelé..egy 10énél...mert hosszú felfelék vannak erre ..már nézem azttabüdösqrwaéletbe.. már rendessen elforgott a belső...a vakszelep..ami gyári volt az hisztirohamban elhunyt a 13as kulcs nyomatékolása alatt.. de még jó hogy a másik..ami zari műhelyben született. az birta a gyűrődést.. illetve a normális meghúzást...+rászenvedtökk a mocskossul elfordult és feszülő szelepra a pumpát bontóssal ..és kinkeserves rejszolás közepedte..bontó feszitette a pumpát a ferde már jócskán mélyen lévő szelepre ...én meg csak vertem neki..már mint a pumpának...aztán kb .. a 0,3 ról felsikerült talán..egészen..0,5 re tornászni ...de ott már..feladtam...
mondom lesz ami lesz.. ha szétszkd... akkor a tarti belő beépül de azt felfúlyom vagy 1 bárra..ami igaz hogy leszopat majad a füves sziklásokban.. de legalább nedefektes kerékkel kell mennyek...

de végül is a vakszelep..az az egy..+az a marha nagy nyomás..megtartotta magát...és még most is tart..
de nix hiszti...meg csinálódik a téma...osztán forog6 mint a ringlis-spír...
ugyhogy ronix..nálam ami a jellemző az az elforduló defekt...z meg nem lesz töbet...csak az a furcsa hogyha a belső forog..akkor hogy van az hogy a papucs meghúzása után..kevésbé forog.. illetve nem is ....
mert nekem kerékszerelés utánn.. nem tudom úgy meghúzni a vakszelepet..hogy az első feljáróü tetején.. még ne forgassak rá a csavarra..4-5...(majd egy menetet..tudom tudom..hogy ze azért van mert beigazodik kicsit bejáródás után..de akkor is ..utána meg megáll a forgás..még pumpálás nélkül is!
de nem számit...
majd forog6 ezentúl...és a papucsokat sem kell 120% terhelni...ezek után..!
lyaúreggel.
na mi a szittyu
tegnap voltunk..izé..és csináltunk ezt azt.... aztán született vidi is...
folyamatosan ...vágogatom..de már van egy komplex is
http://youtu.be/wdi9jPzRF3M
Erről jut eszembe, hgyan kell rendesen kezelni ez a mousse - belsőt? Nem nagyon találtam semmi használható infót?!?
Azt hittem te vagy aki dalol?
Akartam is mondani,hogy sofőrt intézzél magadnak,mert ezeket józanul nem lehet kibírni!
Ok, csak most inni fogok, nagyon fárasztóak voltak tavaly.
Perfekt magyar vagyok bazdmeg! Elhiszed már?
Szombaton verseny...12 oras...most jo lenne a musszocska ...
En csak a filmbe szerepelek...de ezt a diszbuzi zenet nem en raktam
Viktor ez szerintem a gyakorlatban hülyeség... csak mert a szelep eltépős defekt olyan ritka mint a fehér hollo, viszont a szikla kicsipéses, főleg ha ilyen helyen laksz mint az itteni kisbot, az nem ritka....

mondjuk egy évben kb 8 van elöl és kb 4 hátul.... a hátso a nagyobb szivás mert egy idő után ha sáros lesz hiába a 2 db elfordulás gátlo akkor is elpörög, az elejét álltalában leszarom, simán elmotorozok első defektel egész nap...

kiprobálom ezt a Villi féle levegő nélküli gumit, csak ahoz valami jo merev oldalfalut kell választani, tán mc-4, vagy mc-5, vagy nem tom..
én is az elöbb másztam ki a vizből...fuu dögmeleg...
Assztaaaa deokos vagyóóóó!

Mondtam a swarcnak,valamikor kellene csinálni megint egy olyan szakosztálygyűlést mint tavaly.
Te magyarul is igy beszelsz?

ez vmi viktor fele ujmagyar nyelvjaras
Nagyon jó a víz! Kifagyott a belém is
Ez jellemző kopás a nyugati sivatagi és hegyi körülmények között. Mud gyorsul kopás, de ezek a fogaskerekek még túlél alumínium Renthal sárban feltételek mellett 10-30-szer. Az eddigi tapasztalatok szerint a 1000 órát az alábbi esetben volna könnyen fogyasztható 30 drága alumínium lánckerék. Mivel a legtöbb komoly versenyző tudja, egy erős 450 eszik lánckerekek körülbelül ugyanolyan mértékben, mint a hátsó kerekek. 30 lánckerekek at £ 34 minden több mint 1000 £. Mennyit takaríthat meg évente az Ironman lánckerék? Ez valószínűleg nem messze a hátsó gumi éves költségvetést.

A lánckerék alatt a bal oldalon van egy lánckerék szakemberek alumínium kemény eloxálás. Ez 16 óra homok verseny / gyakorlat is.



5 ezer...
http://www.adventure-spec.com/...

525hoz illő szintén elpusztíthatatlan hátsólánckerék? nem tudok angolul de valami olyasmit ír hogy 1000üó t futott? valaki lefordíthatná
Mi ez a zene Zsakszi?vmi orosz Enrique Iglesias?
Ahoj !
Esti műszak befejezve, egy szemhunyásnyit se aludtam végig nyomattam az olvasást, kíszen vagyok . Ráadásul úgy érzem ,semmit se tudok. Nem baj, megyünk a mekibe dolgozni.

Na megyek készülődni, mert 8ra vagyok kiírva. És még el kell érjem Mordor Kapuit !
Tegyél vissza 22-est,és azt a magasítót is tüntesd el róla Me az szemre is egy kalap szar Amúgy ,Te tudod Hülyékre ne hallgass