Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ekkora luzert.. na ott a beton karikába estig körözhet nem megy neki senkinek a részeg marhája....
Erre nem lehet mit mondani
kiscsuka... ebbe kár volt egyáltalán belekezdeni.. soha véget nem érő történet..

amugy a főtengelyt szétnyomni és az a kis átalakitás nem nagy dolog....
Na ja,de mondjuk ugyanez az életről nem biztos hogy igaz!
Jaja Ha kell valami,telódhoz majd szójjá,azt viszek,azt felfrissítjük a retket,ne unatkozzak ott se
Zari ezt megpróbálom holnap,ezt nem próbáltam lehet ott lesz a kutya elásva bízom benne 1000köszönet ha erre jársz ami szerencsére elég sűrű és legyen is így a közel jövőben is gurulj be hozzám egy italra Dew tudja az utat ha nem lennék ki! Dew mióta nálam van a motor egy gyertya sem élte túl mindig elrepedt benne a porcelán,hiába is égettem ki őket utána minden hol át húzott! Alap mérések azok megvoltak az álló részen és minden pontosan az értéken van terhelésen ugyen nem tudom méreni,de bízom benne hogy azzal nincs gondom! Majd holnap kiderül! Köszönöm a segítséget uraim!
Aprilia TXR 280

Megválnék ettől a gyöngyszemtől
azt hallotad már hogy mindig a vége a legjobb... ez pl igaz a sexre is...
frenk.
ugy vegyél visszábba azon a ff hogy a súberon meg adsz!
azért kopog be középen mert a súberen kevés már neki ..középálásra rakd!alapból...szűmmal egyenlőre ne foglalkozz..csak középállásra.. és a ff el variáljál..
azon csökkents..
túl dús az kinyirja a gyertyát..
szaliék is állandóan szoptak vele...
b8es azt hiszem ilyne volt az enyémeben. .sez sima gyertya... 780ft!
nem race és nem is érzékeny az ilyne benzines túletetődésre.. szaliéknak a 4000ft race gyertya.. 2-3 motorozásonkén t naoipi első inditásnál berottyant!
aztán a gagyi gyertyával meg jó lett nekik is .
meg a pénztárcának is
ha nem pályán mész vele.. nyélen akkor sokkla trutyisabb a keverékés ezért igényel gyengébb gertyát...főleg ez a sx 380nál is igy volt.. egy race gyártyát kapott tölem 3 hónapos korában(10év 3 hónapos )
azzal jért kb 3 percet aztán megált nem indult el vele.. régi gagyi gyerty visszament és nÉ mÁn..megint jár..
na aztán nem is lett több race gyertya..
barna is volt a közepe szép gesztenye barna!
Mert én olyan gyorsan válaszolok,hogy még a kérdést se várom meg!
Az ugrott még be, hogy attól nem szokott meghalni a gyertya, ha dús, csak beköpi, kipucolod és jó megint nem? Neked ha jól emlékszem tönkre szokta őket vágni, azaz kukázod őket?

Gyújtással tuti minden rendben?
hola.. csernobilban?
1 hónap, azt ott vagyok
lehet támadnak az orosz hekkerek.. vagy csak a haarp antenna csuszott el, esetleg a csernobili zombik.. vagy.... esetleg.... ááááááááá... arra gondolni se merek.... Jimmi lesz a ludas...
Ez lepett meg engem is bár lehet a sok dúsítassal megint el ment a gyertya,holnapra hoznak bele és megnézem azzal lehet hogy új gyertyával helyre jön,bár kétlem! Dew főfúvókából és alapjáratiból is van több 38;40;42;45 főfúvóka pedig 162;165;168;170;175

Nem tudom mit kellene csinálni vele!
én csak anyit mondok ..házi bodza szörp jégkockával... nincs több hozzá fűzni valóm...
ez valami globális gubanc lesz, mindenki hozzászólása el van csúszva eggyel abban az időben
ez érdekes hogy ilyen kevésre 162-165 , ilyen durván reagál hogy bekopog, vagy tocsog a benzinben...
Jó neked az a 2T
Tegyél bele kisebb főfúvókát, s nézd meg mit alkot fent, ha nem kopog be, jó lesz az
Tényleg nincs megmaradva 165 től nagyobb főfúvókád? 168 pl.
Nekem keveset kap a vas fent, benzinszinten nem akarok emelni, tűt meg majd lejjebb rakom, középen nekem úgy is picit dús ebben a melegben.
Jó estét! Mi a helyzet?