Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

összerakáskor elég ha segít a szappan, amúgy kb 15 ből ha egyszer csípem ki, múlt évben egy kicsípésem volt az is egy szimón gagyi felni miatt(3-5 motort gumizok általában, már kurvára unom)
a pet:
vannak a műanyag "üvegek" pet-palack a becsületes neve na azokat egy kis pöcsnyi előformából fújják fel, ez az előforma atombiztos mert jó vastag anyag
így néz ki
nekem meg szinte mindig a hátsóban van defekt. múltkor is akkora lyuk lett a külsőn is hogy a szerelővas átfért a rajta
ezen már én is agyaltam hogy olyan papucsot kéne gyártani ami 2 csavaros jo hosszu, egy vagy két küllő -köz kihagyásal lenne a második csavar...biztos nem tekerné el még laposan sem a szelepet...

egyből nem kéne a 2 papucs..
no,jó éjt,mára ennyi
volt egy nagyon szép francia ellenfelünk ,de elvertük...
majd fészre rakok fel... bár én nem fotoztam csak ismerősök..
na de hát ezt tudtuk előre,nem?
nagyonnagy gratula
pont neked irtam a WDS-t jo volt.. nyertünk... láttunk sok szép kutyit...
na szörföztem egyet fészen.. de nem tartott túl soká..
valahogy nem köt le..
képek?
én még nem jártam úgy

a krémszappan az jó..de a viz kimossa..
mi ez a pet ?

a szilikon zsirosnak az a lényege.. a viz sem mossa ki...és állandóan csúszik mindene.. defektet javitani vel...hát nem lenne 1szerű
viszont kicsipődös nem lesz.. átszúrós fajta hátsó kerékben ..nmeg nagyon ritka...
amúgy a kicsipős az a gyári papucsnál szokot lenni...
nekem most olyan lapos papucsom van ..ami gyakorlatilag nem tudja kicsipni..mint a gyári magas oldaló papucs..ami kinyúlik magassan a felniből...kb 1-1,5cm magasra.. csak azt nem tudni milyen fungcióval
a lényeg ebben a zsirral beszerelős dologban az hogy eleve megfújva teszi be, igy soha nincs szerelés közbeni kicsipés para....

mert valljuk be öszintén már mindenki járt ugy hogy kicsipte a cuccot aztán lehetett szétszedni megint...

viszont utána a szerelés jo mocskos, és az erdőben javitása egy zsiros belsőnek sem egyszerü mutatvány....
én szappannal kenem körbe a gumi szélét aztán avval is könnyen felmegy
vízvezeték szerelők használják, nyúlós krémszappan szerűség
egy pet előformába öntök az útra annyi kb 3 defektre elég
ha ettől több van akkor úgy is hazamegyek
stét népek, voltunk WDS-en, jo volt...
szilikonzsirosat ragasztani.. hát jóül be kéne kennyni pipamopcskos földel hogy lejöjjön.. után mega kézmosás mosogatószerrel... különben a sima viz nem viszi le!
szóval hátsó defekt ne legyen mondjuk atra a z esetre egy vékopny belső van felkötve a rajtszámtábla hátuljára
ugyhogy előre a sima. .a szerelhetőség miatt is... hátul mega 0,3 bár miatt jobb a szilikonzsiros megoldás..
sima zsirrral az a baj hogy.. megeszi a gumit.. felpuhitja és szétesik a gumi
az a szitu..nekem most volt kiszúrósos tüskés defektem.. dupla belsős az eleje is ..de igy is kiszúrja az az erőszakos tüske

én a zelejét nem merem zsiroznui..

de hátul... hátul szilikon zsirban van..azta nincs gond az elfordulással sem..em ga kicsipődéssel sem.. mondjuk likicsipődni e mszokott .mmeg hátul a stüskéres em olyna érzékeny..
elön amúgy sem forog..és a 0,8 az mg bőven lyó

ugyhogy én a ahátsó szilikonzsirzást lálykolom nagyon.. bevcált és nagyon könnyű szerelni is..
értem, köszi!

gondolom a defektragasztást problémássá teszi a zsír, szóval mellőzöm ezt a dolgot
Dupla belsővel csinálom ugyanezt, a belsőt bekenem és arra is jó, ha megfordul a peremen a külső, akkor a zsíros belsőn elcsúszik és nem tépi a szelepet
Jó estét! Mi ez a nagy tömeg, átmentetek facera?
az hogy a belső nem tud kicsipödni, mert a esetleges becsipödés során kicsuszna a két becsipö felület közül.
mi a lényege ennek a zsírozásnak?
a belső nem dagad meg tőle?
a baloldali az uj te hülle.
én használom és jó.