ne szargyá..
holnap nekünk is lesz maÚka..
kordéssal megyünk...
ha ös is nem lép visza reggelig mint az a 123 ember aki kinézett mah és a sok eső után..visszatolta az a mocskos nagyfaszát a bugyikába
bazz te tényleg okos vagy imadtad volna a mai hisztitt
nagyon keméyn volt mindenhol volt egy csemege patakbol ki.
volt olyan sáros agyagos hiszti hogy a tiz ujjad leszoptad volna.
figyu..
én nem csak frenszinesen nézem meg a képeket.. éna dolgok mögé látok.. hát az egyik képen a te géped lehet mert nem ül rajta senki.. és annka a hádtcshó sárvédője az
hát inne gondolom hogy a te hátad is sáros lett.
ezt hivják ..lÓÓgikánk..ahohgy a hofi gélyza is mondotta
huh francia gány.
azzal lesz hiszti. majd Raay hivjal fel mesélek rola ok...
de persze vedd meg. csak mondjam el a hisztiejit.
Szabó Csabit majd hivd fel meséljen.
ne baxtasd a balyrátomot..
mert ha nem ig enne akkor az ő gépe is szaré lenne gyepálva mint a 2012 te 3 század..(2012 TE 300
ami kissé viseletesebb mit a 8éves 525 super verdám..
hol láttad 1 képen sem vagyok rajta te.
s most elmodom olyan koves sáros feljáron jöttünk fel hogy a Berg szétforta volna magát, a gas megsem érezte a M-riga kurva jo volt 1cer sem forgott el. brutál. olyan volt a feljáró hogy lefele nem hittuk feljövünk két srác kerülte a sarat zorrozot de a gas hihetetlen horogve feljott 2-sbe
emberek beszaras jo egy gép.. 2x jobb mint a berg jobb a tapadas jobb a válto ami szar az a kezelő szervek a váz s a minöség amivel összevan rakva egy fos. olyan dácias mert a lada jobb.
de hogy a valto a hütés a blokk hát álla cerka.
fren..
látom a hátad nem lett sáros
szali is igy volt a múltkor egész északa fályt a vesélye...
meg vili is egymár után kétszer törte le a hádtcshó sárvédőt ami nyáron porban még nem is gáz annyira ..de hidegben a vizes sárosban ..hát nem egy kellemes élmény lehet...
én tudom.. és hosi nál is bejött!
csak szalinál volt valami.. szoftware hiba
de azért holnapra felraktam a kendal gumit mert a riga az geci jó de ez a geci nagy takonyban ez a kendal ez ...páratlan...
+rigát majd ha inditanak déván.oda tartogatom
öreg.-.
mindenki tudja miről beszélünk...
hogy mi az hogy fülre karburálás...
én meghallomha valami jól van bekarburálva...kint a hegyen..felfelében...mikor odaér mellém elratol..vagy csak vissza engedi alapjáratra...ha valami jól van karburálva annak a hangja..szép...
nem fullad nem hörög ...vagy nem egyszerűen csak erőtlenül pörög...
a kéttének akkor olyna hangja van mint atom...
ha nem akkor az szar...ciripel ...zörög mintha hajtókaros lenne úgy pampog alapáratra visszengedve...ezt mind füllel halod meg...mert pl májjal vagy vesével ezt nehéz hallani.. füllel meg kézenfekvő
a nagy öregék mondták annó még 2001ben mikro a berci sportcsanokból dévid vilimen és dszeremi megrát meccseltek...hogy.. a szuper kroccra véknyitják hog ugrósabb pengősebb legyen a gép a kroccra..a kinti kroccra meg vissza dúsitják hog erősebb legyen...
ami igazándiból nem arról szól endúróban ..
endúróban ia kicsit vékonyitják hogy a tötymörgős részek után nem legyen letaknyolva és egybőlk induljon ha oda ért egy felfeéhez..ne az legyen hogy odahúzza a gézt és hörög mert le van zabálva...
de ez ahogy irtad is 1 lépcsővel veszik visszább a ff..pl 172 ről..170re..és akkor kicsit ugrósabb pörgösebb..persze nyélen kicsit leszegényedő a keverék ilynekor..de a hegyekbe a bromugós részekre meg az kell hogy nem tolja teli magát benyával az gurulgatós épp kis gázzal folyatósokban..
annál jobb mert a gyari hsitiket ez a bolond biztos ki javitotta.
ki polirozta és fel polirozta.
komolyan minden ami kophat le volt ragasztva szallagal amikor indultunk motorozni... nem vicc
olyan volt a moci mint egy mütö asztal.
rély..
karcmentes az nagyon egyben van...
megértem mért nem mész vele sokat...ilyne gépet kár összekarcibálin a fák közt
bakker ebbe nem 60 óra van hanem ez még a gyártósorról sem gördült ki
holnap nekünk is lesz maÚka..
kordéssal megyünk...
ha ös is nem lép visza reggelig mint az a 123 ember aki kinézett mah és a sok eső után..visszatolta az a mocskos nagyfaszát a bugyikába