Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kis szösszenet két világról

egy biztos szarból nem lesz hiszti abba legfeljebb bele rúgnak, de ha valamitől félnek vagy irigyek abba bele rúgnak ! ez már ilyen ! emelt fővel kel viselni ha rád spriccel a szar vagy a tejszín hab !
Magyarban azt tapasztalom szarral lepnek be, de legalább tudod ezt gondolják rolád,
dél Amerikában tejszínhabbal dicsérnek s lehet mégis utálnak vagy irigyek rád. !
egyik sem jó de ez van. !
Ami jobb a magyar világban az hogy van humoruk s szereti k a hisztit ! ennyi. !
jó reggelt
az északai eső..meglocsolta a hegyet .
ha valamikor a 7en megyek
akkor is csak kendával mehet a menet
az utolsó havatot is elmosta
és garantHálom..nem lesz por a 7ende a jövőhéten sem...és ha ez igy folyattódik akkor április 4-5-6 egy pár embernek aki A ba irta magát a hekára..annak csúnya..cshúnya..nagyon fájól lesz a felismerés ...estefelé.. mikor már túl lesz a felé..de már szürkül...hogy lehet kategóriát tévesztett
vigyázni kel a nagy faszal...mert ha az nagy de lankadt akkor csúnyán be is akadhat.....oszt felcsavarja magára hádtcsó kerék

ez a pár sor ez csak ércelődés volt 4 szentes volt...
akár csak a tegnapi utolsó irásom is....csak beakartam ilyeszteni a shrácokat de ezeket nem lehet mert kemyények vagytok mint a .. fagyott kutya lába
mert lehet hogy por lesz most 7végén is meg 13 fok...és akkor mindenki..mondom mindenki úgy suhhan végig a nyomon mint aki reggel az értékmegőrzőben egy nagyon finomat nyomott

de csak óvatosan hogy az érték gatyában ne hagyjon nyomot..
és akkor talán az egész fórumunk nem lenne reggel ilyen nyomott
lyaú reggelt.
dehogy is leszek egyedül a helyen...
hát épp ezt mondom...én ..aliasz (magyarul: aljas ) zarándol...
nem leszek ott...
meege kel nézni kicsit körültekintőben a dolgokat..nem csak úgy felszínesen...!
déva felől jön a nagy mennyiségű csapadék csütörtöktől pénteken átvált hóesésbe majd péntek este már erős fagy szombat hajnalban -7 fok...nappal -1...
az alföld szélléig fog jönni...utt ugyanis a hegy maitt időzónaváltozás van... az aldöldről egy légfal keletkezik és az megvédi a seggedi város 7végéjét..mert ott 10fokkal lesz melegebb!

bevállási esély(mert ez van minden hol a levelibékáknál..meg az időlyaúsoknál) 78%
+5 az tökéletes enduros idő
Hali!
Tán te is jönnél Csanáddal?
Remélem csak kamu!
Estét!
Viktor egyedül akarsz lenni a hegyen mi
Terjeszd csak a rémhíreket
http://koponyeg.hu/f/100686254...
csak érdekeség képp:
aki a 7 végét tervezi...


csütörtöktöl eső.. pénteken átmegy havazásba péntek északa már erős fagy..szombat reggel -7 délben -1 fok...
ja és ott a hó a földön

ez jön a kárpátok felől...de az alföld szélén megáll...és igy itt meg szép idő lesz a 7 végén
nem pór szörcsi.. hanem pró szörcsi
frenszin...akkora baromságokat beszélsz mint az atom.
azért mert a karbi ugyan olyan azért még qÚrwa nagy különbségek vannak még ktm tipusokon belül is!nem hogy egy másik gyár másik motorja között

de termés szetessen azzal a beálitással ami van ezen a táblázaton azzal is fog mennia motort.. csak épp nem lesz vele feltétlen tökéletes

ha már csak egy pór szörcsi dobot raksz rá a kötömöre már akkor rá kel állitani az alapra...nem hogy egy másik tipusó és fordulatszámokon működö motornál..
ez nem azat ejelenti hogy biztos szar vele..csak nem feltétlen lesz egyből jó...

pl szali sx 172 ff ir..250 életében ..most 300as lett és a 165 ff el a jó..pedig ugyan az a karbi meg minden...

a levegő csavar.. igen azzal lehet állitani dolgokat...de föleg az alapjárat és a legalsó fordulatszámokról a gázvételt...
majd ha egy kicsit belenézel hogy melyik furaton és mikor sziv az a levegő csavar.. hát egészen elképednél...mert ha a folytószelep már félig nyitva(az olyna mint a félig zárt csak inverse ) akkor már azon a kis furaton itt nem nagyon csinál semmi en beleszólást... mert a foyltószelep 38as mm furata éa a 0,5mm furat arányában oszlik el a keverés... tehát a 0,5mm furat is dolgozik csak a 38as az mondjuk (d2pÍ per négyel)területarányosaan vagy 100 szorosát..tehát fél gáz felet már semmit sem számÍ.

dév ezt neked irom mert fren már túl művelt hogy ezt felfogja ..de te még ..te még megértheted..

ha megfigyeled a táblázatot.. akro látod hogy a magasság és a hőm növekedése nagyon hasonlóan szegényitteti keveréket..közel úgy hogyha félfehajtod a papirt 45 fokos szögen szintet tükörjkép adatokat találsz..

de az is ott van hogy a levegő mőmérséklete minden 1000m növekedésével 9 c fokt hül..tehát igaz hogy magasság nagyon számit de a hidegebb levegő valemenylest kompenzálódik...de persze ez nem 100%an kompenzálódik...
szóvl ha egy tavaszi beálitás mondjuk 300en jó akkro aznap ha felmész 1200m re még nem lesz atom szar...de pl 2000m felet már azért érződni fog hogy kivánná a korrekciót..szegényiteni kén neki...
de mivel endúróban nem nyélen mész ezért nem nagyon veszed észre...4t nél meg különössen nem fog szavarni...sajnos az nálam mge úgy van hogy beálitom egyszer és utána... utána az jó lesz..szinte mindég..mert 4t.....
dem zsóti meg 10fokonként rákorrectionol mert neki csak a tökéletes beálitás a jó. ..de 2t-k érzékenyebb lelkű fiús motorok
ááááá....túl nagy lendülettel mentek mindenhol....
Na itt van 2 díszpéldány.. ...kicsi az a kerites..
http://youtu.be/qZkTLBP__gc
na ehhez teljesen felesleges motort venni . tudnak ezek a japánok.

az első videón azért durva jo kis japo spec 2t k vanak átlátszó tank meg mifaszom rajtuk. méghogy nincs jo átalakitott japán 2 t. nincs a lofaszt csak nem itt! ráadásul majdnem mindnek arai sisakja van . legalább a saját iparukat erősítik nem hülyék ezek csak ügyetlenek.
A jol oltozott japanoknak nem izlik a palya ?az egyiken mintha salak gumi lenne?


Na Vik ,itt reptetik a paripakat szepen,ahogy az egyik 5 centes vididben emlited,a tobb millas motorokat
Tudom, hogy a karbi típusa a lényeg.
u.a. csak hogy tud. ha a karbi tipusa u.a. akkor mehet.
Ezen is besirtam...
http://youtu.be/0Zi5ADy78ek
KTM karbi, az nem gizgaz
Ez jóóóóó nagyon, van miből kiindulni!
Ezektől majd besírtam ..
http://youtu.be/-Q2j7dBH148
Igen meg nem is.

a lényeg hogy hosszu tavra van a beallitas, egyébbként vagy elsokal vagy keveset kap ami ha hosszu tavon van lehet letrédel a gép. s ez a lényeg
egy versenyen vagy egy egy egyedi esetre a gép szenved majd de a levegö csavarral lehet állitani majd.
akkor aki Romániában motorozik, vigyen magával fúvókát és cserélgesse, meg állítgassa a levegőcsavart+tegye át a tűt, ahogy megy felfelé?

Ha jól látom magasabban több levegő és kevesebb benya kell,
illetve hidegebben kevesebb levegő és több benzin.
Jó napot!