Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

25-30+tömítés....35be megáll szentem hónolással együtt
egy minöségi dugo mennyi??(pl:prox?)
Hát olyasmi.Ha nyolc bar alatt van kezdjél dugóra gyűjteni.Igaz az ujjabb típusokból láttam már olyat is/CR125R/hogy a gyári érték 8,6:1.De valóban a régebbi típusoknál még fel volt engedve a sűrítés 10 fölé is.
5 fölött még beindul...alatta nem nagyon a gyári meg 10-12 körül van
ok.és akkor mennyit jo ha mutat majd az amüszer,??
szerintem egyértelműen kompresszió...kopott,nagyobb lett a hézag(illesztés) és elmegy a kompresszió
Bármelyik autószerelő műhelyben találsz ilyen műszert.Igazándiból ez egy közönséges légnyomásmérő egy speckó gumidugós véggel amit a gyertya helyére kell ráfogni és rárúgni a motorra.Az óra pedig mutatja hogy mekkora a nyomás/sűrítés/ a hengerben.Ennyi az egész
akkor jó nagy tankja volt
nane....de mikor még jo idö volt akkor is kint volt garázsban és nem voltak ilyen problémák...
És ezért indul melegen.(sztem)
Sztem is dugó probléma lahet!Amikor felmelegszik akkor tágul valamennyit és az lehet hogy elég ahoz hogy ugyérezd van kompresszió!
kérsz 1 autószerelő ismerőstől....
csá ec300 olvazsd már el lécci a h.sz-om hátha tucc valami infoval szolgálni a kx-es multadbol
Havernak volt 500-as cr!Egy szezonig!!Szétbaszta az izületeit,ezzel nem lehet normálisan menni mellesleg egy versenyen összesen 40l benzin fogyott el!
Jó kis moci, rohad magas nekem is pint leér róla a lábam pedig nem vagyok alacsony
Én kérek elnézést
csak za baj,hogy vele nem avgyok kisegitve mert szerintem legalább 200kmre lakik tölem
és akkor felmerül a kérdés:
kx-nél mennyi az ideális kompresszi érték?
Gyurinak van!
ma estét bent tölti a házban,és reggel megnézem mi lesz!meg holnap akor keritek valkait akinek van kompresszio mérü
és kompressziot hol lehet mérteni??,
kinek van ilyen müszer??
de hova kell bele az olajat tőlteni vagy átfolyik a tuloldalra
mint már megírtam méress rá a kompira.Melegtől egyrészt a fémek ugye tágulnak valamelyest így az illesztési hézag csökkenhet ergo megnőhet a sűrítés.Másrészt a hidegben/+8/ alatt amúgy sem szokott normálisan indulni egy motor sem aminek standard karburálási beállítása van.Tehát minden jel arra utal hogy esedékes egy felső generál.De biztos ami fix,méress rá