az nem megoldható, hogy valahogy, nem tudom hogy, bekötni egy ventit? Megoldható valahogy, hogy ilyen krossz gépekből valahogy egy kis elektromosságot nyerjünk?
Én már buktam sokat motoron , vehettem is volna már újat, de nem tettem . Nem én akarom elbukni azt a sok pénz amit első évben már kidobhatsz az ablakon. ha lehet ismerőstől vegyünk motort aminek tudjuk az előéletét.
jo motor bár az egyikel sokat szoptam, elöző gazda trehánysága miatt,
szerelni azt kell , inkább csak akkor vegyél ha meg tudod csinálni magadnak, nekem van itthon egy husos láda régi crf cuccokkal dugok vezérmű láncok olajpumpák ésatöbbi.. stb...
el lehet vele endurozgatni , de ha kicsit komolyabb a hely akkor folyton megforr mert krossz kell neki a szellő.
, néha bemakacsolja magát és lehet rugdosni, futomű jo, de krosszos kemény pályára valo, ott viszont a hibát is szépen tolerálja és megoldja helyetted...
kb ennyi, remélem segitett .
Nem is azért mondtam, csak kis cinizmus.
Ha már így állsz a fenntartás témához, legalább ne reklámozd, senki nem fog tőled motort venni
És ezért nem fizetik meg az emberek a jó motort, mert van olcsóbban, ami hibátlan, szervizelt, kifogástalan, stb...
Jah... nem is vennék. Ne hülyülj! Istenments.. arra már ráfingott valaki, nekem olyan aztán nem kell. Ócska használt szar..
Naná h használt... újra no money
HONDA CRF-ekről lenne néhány kérdésem. Normál használat esetén, tehát egy kis hétvégi pálya, egy kis enduro, milyen időközönként cserélsz dugót, vezérlést,olajat...stb
Valós dolgokra vagyok kíváncsi, nem arra, h mit ajánl a gyártó. Nem 5üó-s olajcserékre vagyok kíváncsi, hanem h valójában mibe kerül egy szezon. NEM VERSENYSZINT!
Köszi
Királyok lettek a képek köszi
ENDURO KROSSZ ALKATRÉSZEK!
HONDA CR ALKATRÉSZEK!
YAMAHA CUCCOK...
Én nem veszek fel hitelt..
Ő nem ugratott?
jo motor bár az egyikel sokat szoptam, elöző gazda trehánysága miatt,
szerelni azt kell , inkább csak akkor vegyél ha meg tudod csinálni magadnak, nekem van itthon egy husos láda régi crf cuccokkal dugok vezérmű láncok olajpumpák ésatöbbi.. stb...
el lehet vele endurozgatni , de ha kicsit komolyabb a hely akkor folyton megforr mert krossz kell neki a szellő.
, néha bemakacsolja magát és lehet rugdosni, futomű jo, de krosszos kemény pályára valo, ott viszont a hibát is szépen tolerálja és megoldja helyetted...
kb ennyi, remélem segitett .
Ha már így állsz a fenntartás témához, legalább ne reklámozd, senki nem fog tőled motort venni
És ezért nem fizetik meg az emberek a jó motort, mert van olcsóbban, ami hibátlan, szervizelt, kifogástalan, stb...
Naná h használt... újra no money
Valós dolgokra vagyok kíváncsi, nem arra, h mit ajánl a gyártó. Nem 5üó-s olajcserékre vagyok kíváncsi, hanem h valójában mibe kerül egy szezon. NEM VERSENYSZINT!
Köszi