Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én pont a múlt héten vettem egy (Teljesen ahogy mondod) Yamaha dt-t! Azaz: Felújított állapotban. (ez igaz, krosszosítva, sportosítva.) 90-es hengerrel ami bejáratós. (ez nem igaz, azzal probléma is van, félgáznál már csak pörög és nem megy.) És a várva várt "Horgászni jártam vele ide 5km-re."

Meg vagyok vele elégedve, de 1 óra motorozás után úgy otthontól 5 km-re lefulladt. Mivel még az éppenhogy "tinédzser" koromat élem, friss jogsival, eléggé vigyázok a dolgaimra, de fel tud húzni hogy lefullad, és tolhatom haza. Azóta nem is indul. Sajnos a motorvásárláskor nem volt velem szerelő, csak 2 ismerősöm. Hiba volt. Ha valaki nem a szomszád faluból veszi, akkor szerintem mindenképp vigyen olyan embert, (persze ha nem ért hozzá) aki ezzel foglalkozik. Nekünk az oda-vissza út volt 520km. Szóval visszavinni nem fogom. Azért írtam le, hogy ne essetek abba a csapdába egy enduronál, hogy gyönyörűen néz ki, és motorikusan majdhogynem csere.
".MOndjuk az tényleg furcsa hogy az eladó dt-k 80százaléka felújítva, bejáratósan eladó, meg pecázásra használt"

Nyugi, az mx motorok 99%_át is így árulják.
Nagyon kevesen vannak, akik bevallják, hogy komoly szinten űzték a hobbit a motorral, ne adj'Isten versenyeztek vele. (DT_nél nyilván ilyenről nincs szó, de én most már úgy látom, hogy az esetek többségében fiatal, motorozásba épp belekóstoló tini gazdáktól többet kap egy ilyen "próbaenduro" a terepen és sokkal kevesebbet kap meg a szervízben aztán, mintha egy amatőr versenyző motorját venné át az ember.

Én is voltam fiatal, első nagymotorom a szüleimtől kaptam, kb. 15 éves olasz endurot. Ilyenkor azt hiszed, volt pénzünk a haverokkal rendes olajra, meg ilyenekre? Apaék örültek, ha a motor el volt romolva hetekig, mert addig sem kellett izgulni, mikor töröm el a nyakam rajta. (6-ból 6 havernál ugyanez a helyzet).
Ne kezdjem el sorolni, zsebpénzből, vagy a nélkül milyen tákolások mentek a motorjainkon, csak, hogy guruljanak.
Ha oda kerül a sor mindenképp megnézem őket élőben, motoros ismerőssel.MOndjuk az tényleg furcsa hogy az eladó dt-k 80százaléka felújítva, bejáratósan eladó, meg pecázásra használt:D. A lényeg hogy kibírjon egy, max két szezont, hogy kitaláljam a crossosabb vagy túrásabb vonal vonz.
Szomorú, hogy milyen sok embert átbasznak. Bár...nézőpont kérdése: Az esetben vidám csak, ha te vagy az átbaszó
Banyek, lassan olyan sokoldalú leszel, hogy az már-már gömb!
A két kerék se nem abba a motorba való, de még csak nem is egyforma évjárat (egyikben szürke, másikban "pezsgő"színű a kerékagy)...első telóvédő is régebbire való, első féktárcsa szintén...csak így első blikkre, a nem túl jó minőségű képek alapján
Azért azt javaslom nézd meg élőben ezeket a motorokat. A tapasztalatom az, hogy képen a motorok 90%-a szalon, sőt, a hirdetés szövege alapján is, aztán nemhogy 100-150, de még 6-700 ezer körül sem mindig talál az ember megkímélt motort.
Hangsúlyozzuk, hogy off-road motorról beszélünk, mert egy ismerős egy másik fórumon épp most mutatott egy elég komoly 1200-es Banditot, ami meg 500 ezerbe került.
Ilyenkor mindig elgondolkodom, milyen vicces is, hogy egy relatíve csupasz bokorugróért milyen összegeket kérnek el és még ezen felül mennyit költünk rá akkor is, ha minden tökéletes a motoron.
(én pl. épp most 22 ezret fizettem a postásnak és kaptam egy TwinAir szivacsot, fékbetétet, láncvezetőt, plusz két vázvédőt.)
HI! Kint leszel az utcán!
Csak mezőn mennék, ezért gondoltam én is inkább valami 125-ös kétüteműre, mondjuk yamaha dt. Ahogy néztem a hirdetéseket 100-150e körül már egész megkíméltek is vannak. Annyit ki tudnék nyárig gazdálkodni.
Ahol használnám, autó nem nagyon tud elmenni, de ha mégis megtalálna egy rendőr mire számíthatok b-s jogsival?
Kár. Sajnos nem tudok munkát. Gondolkodtam egy krosszozós munkakör bevezetésén a cégemnél, de aztán elvetettem.

Lábamat 20-30 kg-ig lehet terhelni, csak sajnos több vagyok ennél.
Nemsokára már járni fogok!
Nem. A hétre ki is írt a doki. Próbálok felépülni, akkor csü-péntek táján már hátha lehetne menni.
Lábad lábadozzon inkább, ne értem aggódj.
Nem tudsz jó melót egy tehetséges termékmenedzser-építőmérnök-promóter-projektvezető-ágazatfejle
sztőnek? (=nekem)
Keme gyógyult-e vagy?
Nekem tavaly előtt 54ezerbe volt a 03 cr 250 hüvelyezés, a komplett hengert vittem, hoztam. Benne van a hüvely és a dugó.
Köszi!
Minimum 25ös..de ha most kezded, akkor bőven elég egy 25ös gép. Kisebbet felesleges..2hét öröm...
Ötödik nyél.....WWwwwíííííííííííí....TAKK!
Mit szeretnél? mezőn húzni neki? 125
Belgiumban és Angliában és Olaszban (oda NE) készítenek (ha még megvan) ilyen bevonatot, de nagyjából semmi értelme. Egyrészt hüvelyeztetni olcsóbb, és ha szakember csinálja, jó az. Másrészt zsír új hengert is lehet kb. olyan áron szerezni, mint a nikasiloztatás, minden egyébbel együtt.
jah...mopedrally
Szia,meg se próbáld 50essel!hacsak nem akarod megutálni!
GD...GD....ssssshhhh....GD jelentkezz...mi a baj azzal a KTM-el?...az idomok ok, azt látom, miből veszed még, hogy össze van lapátolva?
Üdv.
Nyáron szeretnék elkezdeni motorozni, de még csak B-s jogsim van. 24 évesen szerintetek érdemes 50-es endurot venni, vagy mivel csak terepeznék, lehet nagyobbal kezdeni? Mert az árakat ahogy néztem, nem sokkal olcsóbb egy 50-es mint a nagyok, és földutakon talán a rendőr sem állít meg.
Sziasztok!
Kérdésem lenne!Nikasil-oztatni(ha jól írtam)hol lehet?
Persze a jó minőség fontos!
Köszi!
Ha betűröd a gerincvédő alját is, miért ne?