Hát nem tom... 240ért vettem tavaly. Minden új a motoromon... Így necces bukni rajta ennyit....
Ha elviszik ennyiért, akkor eladom, ha nem, akkor megtartom és fogja majd a port a műhelyben
Elgépeltem, kicsit lázas beteg vagyok: 80-onként (két dugónként) hajtókar.
Láttam a Hondádat, ne csodáld, hogy nem megy el, 1996-os Yamaha XT600-ast tudok kiváló állapotban 170-es irányáron, vagy Kawasaki KLR650-est 1998-as 180-ért KÉT blokkal, mindkettől olasz papíros, forgalomba helyezhető.
Hát én hetente jóidőben minden nap megyek szinte...gyakorlás céljából. Hétvégente meg túrák.
8 dugónként hajtókar? Vagy 8üó hajtókar?
Még nem tom mit fogok venni, egyelőre el kéne adnom a hondámat...190ért nem viszik el, mert senkinek nincs pénze...
2010. márciusa óta van meg az YZ250F, dec. közepén kellett szelephézagot állítani, oszt csókolom, cirka 5ezer Ft-os költség. Ja, hetente motorozok, tavasszal-nyáron-ősszel heti 2-szer is.
Valószínűleg egy ugyanilyen korú, de főleg állapotú 2T-vel se lenne sok bajom, csak kb. 40 óránként ki kellene dobni a dugószettet, 8-onként hajtókart.
11 környékén van a randi ? akkor
az uj játszotérbe pont ez a jó
hozzatok fürészt metszö óllot
Ha elviszik ennyiért, akkor eladom, ha nem, akkor megtartom és fogja majd a port a műhelyben
Láttam a Hondádat, ne csodáld, hogy nem megy el, 1996-os Yamaha XT600-ast tudok kiváló állapotban 170-es irányáron, vagy Kawasaki KLR650-est 1998-as 180-ért KÉT blokkal, mindkettől olasz papíros, forgalomba helyezhető.
8 dugónként hajtókar? Vagy 8üó hajtókar?
Még nem tom mit fogok venni, egyelőre el kéne adnom a hondámat...190ért nem viszik el, mert senkinek nincs pénze...
Valószínűleg egy ugyanilyen korú, de főleg állapotú 2T-vel se lenne sok bajom, csak kb. 40 óránként ki kellene dobni a dugószettet, 8-onként hajtókart.