Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha kirándulosban akarsz motorozni nem egy költséges hobby, a DRZ egy starpabiro verda ilyen célra, és tele van a net olcson eladokal.
Ok.

Köszönöm a nevében is.

Azonnal munkához látunk.
és ami még fontos lehet neki, hogy a start a rajtszámok alapján megy , és mivel egy meghivásos VIP startszám 80-100 alatti ezért a rajthely is az első két sorbol lesz a világ legjobb menöivel, csak ehez tényleg komoly versenyzői multal rendelkező ember kell...
Sziasztok!
Az endúró és a krossz berkeiben ismeretlen motorosként teszem fel a kérdéseim. Az utcai motorokhoz képest mennyivel költségesebb ez a forma, mennyivel érzékenyebbek a kopó alkatrészek cseréjére a vasak? Jómagam földutakon, füves legelőkön kalézolnék, tehát a csúcsteljesítmény egyáltalán nem lényeg. Nyugis motort keresek, amire nem kell vagyonokat költeni, a teljesítménye nem lök a földre, csak amolyan vasárnapi gurulósat. Érdemes belekezdenem a műfajba, vagy aránytalanul drága a km költség egy másik motor mellett?
Egyébként tudtok motort ajánlani, kezdéshez, a fenti célokra 400k környékén?
sok sikert neki.
ha komoly szintű versenyzöről van szo komoly verseny eredményekkel akkor van esélye még bejutni , mert van 80-100 elkűlönitett fentartott rajtszám különleges embereknek...

pl az erdélyi fiu Kovács Ervin is igy jutott be a tavalyira 76-os rajtszámmal, hogy a francia szponzora elkűldte az adatait eredményeit stb.
szoval irjon a srác egy emilt amiben csatolja a szponzorait bemutatkozását eredményeit, stb és van esélye.

sima normál halandonak viszont ilyenkor már nulla az esélye a startszámra.
Az emberem elég sikeres enduró versenyző. Akkor sincs esélye?

http://mikesigety.com/

Sajnos most sikerült motort szerezni:-(, és nem foglakozott vele eddig.
Miért ne?
felejtsd el...
mikor lefut a verseny rá két-három napra már elkel az összes nevezési hely, ami olyan 1200, ezekböl az első napi kvalifikácion a legjobb 500-jut be a versenyre soronként 50 ember indul, 10 sorbol.

neten elkűldheted a nevezést de ugyis vissza dobják..
Ahogy olvasom az oldalt csak 1000 nevezést fogadnak el?

Tud valaki infót, kapcsolatot az esetleges indulókkal?

Fontos lenne, egy ismerősöm akar nevezni.
Nem tudom mennyire vagytok benne az erzbergi nevezésbe. A honlapon 2011 race sold out van írva.

Létezne, hogy már nem lehet nevezni?

(Nem én vagyok az érintett)
Van értelme elindulni EC futamon RM-mel vagy CR-el?
Ja vágom a témát. Csak Én ugy nézem a dolgokat hogy ilyen dolognak az elöállítása kb 5000 ft és akkor sokat mondtam. Na mind 1. Fehéréknél van 1 használt tárcsa ill. adapter cakk pakk 26 szerintem az lesz...
Mellettük szól, hogy neked Yamahára kell az adapter, nekem meg CR-re, így igazságtalan az árak összehasonlítása. A te adapteredet biztos sokkal-sokkal nehezebb kimarni, mint az enyémet. Ettől eltekintve tény, hogy érdekesen mondják az árakat, pl mikor a Pestiekkel beszéltem, eleve minden drágább volt pár ezer forinttal.
Rendben
annyira ezt a szettet már nem akarom eladni,meg egyébként se hibátlan...sőt! ,de nekem bohócságra még jó! majd ha ki lesz mosva akkor küldök képet róla,de nem valószínű, hogy fogja egyáltalán érdekelni a haverodat! páncélt nem adom el,azt sokan hívták,hogy megveszik,de inkább az marad! viszont egy fox citromsárga páncél az eladható
majd küldök képeket valamikor,mert a nadrág az tényleg koszos,a többi az tiszta és össze van hajtogatva
Heló Gecsa!
Egyik haveromat érdekelné ilyen retro cross cucc, páncéllal.
Ha neked van, akkor küldenél nekem képet, árat róla e-mail ban?
Köszönöm.
szia, a múltkorira elfelejtettél szerintem válaszolni, hogy 1 kipuffhoz elég 1 táblás kipugyapot? vagy több kell esetleg?
Köszi
Nekem a Brakingre mondtak jelenleg 19900-at úszoágyas.
Az adapter+ 21200
Ez a vicc, nem?
Valaki telót hangol, Én a Fék hatást
Csak a gyávák fékeznek
Durván nyomjátok már. Nekem nem kellett még tuningolni a fékeket.
Ok. Kössz az infót
30 körül lesz postával. (hullámos, úszó, adapter nélkül)