szevasztok!!!
Látom még mindig a milyen motor?-kérdés van terítéken
az előttem szólónak igaza van, ha egy 4 ütemű beszarik akkor ott nagy gáz van nem csak dugó gyűrű hanem sokkal több minden kell bele. Ugyanabbol 2szer de lehet többször is felújítasz egy 2 üteműt mint
ha egy 4 ütemű telejesen szarrá megy
Én amugy honda xr 250-t ajánlanám ,barátságos motor, de azért én meglepődtem amikor el kezdtem forgatni az adatok szerint nem valami erős de szerintem tapasztaltabb motorosoknak is tudott örömet okozni, főleg neked egy szaladgáló motor után, ja és eléggé megbízható, kurva sokáig bírják az xr-k
Szasztok...szép estét!!! evenx akkor add meg msn címed/enyiém: crxlady@hotmail.com/...és majdcsak összefutunk vmikor ....no de most dolgom van megyünk hasítunk egyet a Rexel By
a viszakapást és az elszállitásd Ti( ) álltátok, azaz az állam, metr bünügyi nyomozást inditottak a motor ellen, de mikor bemutattam az adásvételit(a balesetnél nem volt nálam, azért kezdtem nyomozni) lezárták a nyomozást, és mivel tiszta volt a motor eredete ezért nem kellet kifizetnem az elszállitást illetev a tárolást.
de amúgy 17500ft volt az elszállitás, és napi 850ft a tárolási dij.
az hogy négyütemü, nem jelenti azt hogy kevesebet kell rá költeni, minden motorra való pénz összege, csak az elözö, és a jelenlegi gazdályának a használatától, illetve gondozásától függ.
tudok neked akkor akárt csinálni egy 4T ben, mint 2T ben soha, de ez igy igaz forditva is.
ugyhogy a vásárláskor a motor állapotától , illetve a későbbi megfelelő használattól függ hogy menyit kell költened a motorra.
remélem érted hogy mit akartam irni.
ya 60 pénz volt a birság a jogsi nélküli vezetésért, illetve baleset okozásért, meg a kresz kissebfoku megsértéséért.
jo én értem csak én felvettem h 60ba kerül..és jöt egy olyan válasz h inkább 120:D mindegy most nagyon 4ütem felé kacsingatnék!!meg ah mondtátok nem olyan rég ota lehet kapni 4ütemü gépeket és ah néztem igen elég jo évjáratuak vannak!! persze ez tom h nem azt jelenti h jo is a moci..de nekem az idomjaik nagyon tecenek..sajnos még a többihez nem értek!!szal azt nemtom megálapitani!!
ez is hozzá tartozik a motorozás szépségeihez, meg szerintem az is hogy elöször még csak télleg nagyon kis dolgokat csinálsz a gépen, aztán egyre jobban megismered kicsit nagyobb dolgokat is meg tudsz szerelni egyedül....stb....ha lesz majd motorod rájösz ez nem csak egy hobbi ez egy életforma (szerintem)
ezt igy nem lehet megmondani hogy 1éve 60, 120 vagy 250 lesz amit rá kell költened, ez nem ugy van hogy januárba gyertyát kell cserélned márciusba uj hátsu gumi kell....mindig alakul valahogy, meg is szophatod és komplett blokk felujjitás kell......
egy normálisan karbantatott 2t enduro is bírja sokáig
főleg pl 1 dt
motorcross isn"t a sport. It is a lifestyle
Látom még mindig a milyen motor?-kérdés van terítéken
az előttem szólónak igaza van, ha egy 4 ütemű beszarik akkor ott nagy gáz van nem csak dugó gyűrű hanem sokkal több minden kell bele. Ugyanabbol 2szer de lehet többször is felújítasz egy 2 üteműt mint
ha egy 4 ütemű telejesen szarrá megy
Én amugy honda xr 250-t ajánlanám ,barátságos motor, de azért én meglepődtem amikor el kezdtem forgatni az adatok szerint nem valami erős de szerintem tapasztaltabb motorosoknak is tudott örömet okozni, főleg neked egy szaladgáló motor után, ja és eléggé megbízható, kurva sokáig bírják az xr-k
de amúgy 17500ft volt az elszállitás, és napi 850ft a tárolási dij.
Meg mennyire kültek meg?
Minket is kergettek már a faluban,még a tarlóra is utánnad mennek!!!!!
Harapnak rá rendesen!!!
tudok neked akkor akárt csinálni egy 4T ben, mint 2T ben soha, de ez igy igaz forditva is.
ugyhogy a vásárláskor a motor állapotától , illetve a későbbi megfelelő használattól függ hogy menyit kell költened a motorra.
remélem érted hogy mit akartam irni.
ya 60 pénz volt a birság a jogsi nélküli vezetésért, illetve baleset okozásért, meg a kresz kissebfoku megsértéséért.
ha nincs semmi baja a mocinak akkor is van hogy órákig pöcsölök vmin mert szeretek vele foglalkozni és érdekel is nagyon!
az utobbi időben ritkán volt ilyen.
igy jár aki rendszám nélkül motorozik és megfogják.