ja és csak most vettem észre a második képeden hogy ez már egy hűvelyes henger, hát amennyit a hűvelyböl elvettek az mind vékonyitotta kifelé a gátat.... ez van.
1 először is alul van tervezve vékonyitva gyárilag, sajnos..(dugo is ott kenödik ragad fel először)
2 . azért reped ki mert a gátnál amugy is kibaszottul nem kap kenést azon a kis felűleten (ezért szokott adott tipusokon lyuk lenni a dugon) tul nagy a hőleadása bereped, aztán már csak idő kérdése hogy a rezonancia mikor fejezi be a sztorit.
3 vegyél nagyobb köbcentit (250-300) nem lesz ilyen bajod.
Gyárira van visszaállítva, olajcserével. aTöbbi helyen jól szerepelt nagyon Hosszú kanyar, kis ugró nagy ugró, perfekt. Egyedül ez a szűk a gyenge pont, vagy pedig én
Mondtam már,be kell csiszolni a gátat,nem tanultok belőle Befelé,a dugó felé hajlik mikor megmelegszik,nem kifelé a kipuff irányába Azt nem fújja el a gáz,mint egy papírzsepit
Nem a supermotoval, azzal ment a kanyarodás
rmz...
Nem tudom itt számít-e ha a kormányt magam felé döntöm picit. Kicsit olyan mintha messze lenne, és nem tudom eléggé leterhelni.
Vagy a másik opció, hogy kemény a futómű szűk kanyarokhoz
Úgy jó a beállitás, ha párhuzamosan megy a kormányod az első telókkal. De szerintem vigyél ki egy kulcsod hozzá aztán mész egy kört , állitasz rajta és igy tovább :D
a léptető villákkal együtt cserélni kellett volna a szarabb állapotban lévő fogaskerék párokat mert a hármas körműk éle meg van kopva , amugy pl. a régebbi RM-nél ez jellemző hiba volt.
elég már egy kis kopás is plussz nyilván a fogaskeréken a léptető villa vezető hornya is fel van égve, ugyhogy sajnos csere.
de a dugod már nem hiszem hogy jol fogja tolerálni..
kormánybeállitás személyre szabott dolog, nézz meg pár vérprofi motorját verseny elött , ahány ember annyi szokás.
1 először is alul van tervezve vékonyitva gyárilag, sajnos..(dugo is ott kenödik ragad fel először)
2 . azért reped ki mert a gátnál amugy is kibaszottul nem kap kenést azon a kis felűleten (ezért szokott adott tipusokon lyuk lenni a dugon) tul nagy a hőleadása bereped, aztán már csak idő kérdése hogy a rezonancia mikor fejezi be a sztorit.
3 vegyél nagyobb köbcentit (250-300) nem lesz ilyen bajod.
rmz...
Nem tudom itt számít-e ha a kormányt magam felé döntöm picit. Kicsit olyan mintha messze lenne, és nem tudom eléggé leterhelni.
Vagy a másik opció, hogy kemény a futómű szűk kanyarokhoz
elég már egy kis kopás is plussz nyilván a fogaskeréken a léptető villa vezető hornya is fel van égve, ugyhogy sajnos csere.
szóval gyakorolni kell
monjuk majdnem besz@rtam