Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De, egy 12 éves japán kislányról beszélek, olyan furcsa kék színű szegény, lehet az Avatarból gyütt, valami Yamaha a neve
Nem valami csajról írkálsz te?
De még milyen nyúlós szar ez,még lehet a gyári Most kapott újat,remélem odafigyel rá 40 óra
Ja hát azért is kérdeztem, mert ugye az a gát része a hüvelynek még megvan. Csak ki tudja hogy az bírja-e.
ezen biztos volt olajcsere..... pár éve..
Jónak tűnik
ja és csak most vettem észre a második képeden hogy ez már egy hűvelyes henger, hát amennyit a hűvelyböl elvettek az mind vékonyitotta kifelé a gátat.... ez van.
Ez is szervízből jött,olajcsere,minden volt
Amúgy köszönöm a megértő válaszokat. :D
Azért irtam utána hogy a legtisztább az ha kimegy egy kulccsal aztán minden körbe állit rajta, megnézi hogy mikor jó neki.
nekem nem gáz
de a dugod már nem hiszem hogy jol fogja tolerálni..
má bocs, de ez a kormány párhuzamosan álljon a telokkal dolog egy nagy marhaság...

kormánybeállitás személyre szabott dolog, nézz meg pár vérprofi motorját verseny elött , ahány ember annyi szokás.
Kérdés: nagy gáz ha hiányzik onnan a gát? Hüvely fala nem sérült.
elmondom neked,

1 először is alul van tervezve vékonyitva gyárilag, sajnos..(dugo is ott kenödik ragad fel először)

2 . azért reped ki mert a gátnál amugy is kibaszottul nem kap kenést azon a kis felűleten (ezért szokott adott tipusokon lyuk lenni a dugon) tul nagy a hőleadása bereped, aztán már csak idő kérdése hogy a rezonancia mikor fejezi be a sztorit.

3 vegyél nagyobb köbcentit (250-300) nem lesz ilyen bajod.
Gyárira van visszaállítva, olajcserével. aTöbbi helyen jól szerepelt nagyon Hosszú kanyar, kis ugró nagy ugró, perfekt. Egyedül ez a szűk a gyenge pont, vagy pedig én
hozzám*
Körülbelül az 500al ezelőtti tulajnál lett hüvelyeztetve a henger, hozzá már D-s dugóval került.
Ti mindíg ellentétesen mentek,beszarok.Egyik nap kimenek,mentek másnap
Futómű baj az,nem kormány bácsika
Mondtam már,be kell csiszolni a gátat,nem tanultok belőle Befelé,a dugó felé hajlik mikor megmelegszik,nem kifelé a kipuff irányába Azt nem fújja el a gáz,mint egy papírzsepit
Nem a supermotoval, azzal ment a kanyarodás
rmz...
Nem tudom itt számít-e ha a kormányt magam felé döntöm picit. Kicsit olyan mintha messze lenne, és nem tudom eléggé leterhelni.
Vagy a másik opció, hogy kemény a futómű szűk kanyarokhoz
Úgy jó a beállitás, ha párhuzamosan megy a kormányod az első telókkal. De szerintem vigyél ki egy kulcsod hozzá aztán mész egy kört , állitasz rajta és igy tovább :D
a léptető villákkal együtt cserélni kellett volna a szarabb állapotban lévő fogaskerék párokat mert a hármas körműk éle meg van kopva , amugy pl. a régebbi RM-nél ez jellemző hiba volt.

elég már egy kis kopás is plussz nyilván a fogaskeréken a léptető villa vezető hornya is fel van égve, ugyhogy sajnos csere.
múltkor olyant döntöttem aszfalton fim gumikkal hogy szikrázott a spiccvas
szóval gyakorolni kell

monjuk majdnem besz@rtam
Vágom a csíziót, csak ez most bassza a csőröm