a 125ös dt véletlenül nem 15 le?? és nemtom de én ugytom h csak a dt 125ös 4ütemü...másrol nemtudok!!!zsém meg olyan 600körül...ha kell lehet rászánok még kicsit többet de nem szeretnék!!
Kössz a dicsérést igen lehetőleg mindig költök valamit a gépre most raktam bele 350-es hengerszettet kell kuplunglamellát cserélnem meg egy új lámpabúra is kell mert a foncsor már lefáradt róla (ez az EXC lámpa betegség)Tavasszal meghosszabbítom a forgalmit mert lejárt.Két éve vettem 1150000-ért Kaposvárról mert sehol nem találtam elég ritka volt akkor a 250-4t.Különben én nagyon vigyázok rá sose kínzom de azért már ezzel is estem faszát utcán 110-el akkor lepusztítottam az elejét de szerencsér csak idomok sérültek semmi más ja meg én 3hónapig gipszben voltam.Mostanában sokat járok vele erdőzni a haverokkal meg sóskútra a bányába.Azt tudom mondani kurva szerencse kell használt moci vételénél mert szinte mindent el lehet tüntetni róla!!A bratyó nem volt ennyire szerencsés a 400EXC-vel neki fel kellett újitani a gépet
szasz
leghamarabb szerdán meg tudom nézni neked. hogy mien van és menyiért.
majd irok akko.
spy: nekem 2 év volt mire teljesen kimotoroztam a 125-ös tsr-t.
igaz akkor már olyan szinten, hoyg a fordulatszámmérő csak álló helyzetben volt 7000 alatt.
Nem kell sokszor váltogatnod őket....mire a 250es CRM-et nagyából kimotorozod minimum lesz jövő ilyenkor!
És ha nem akarod szerelgetni akkor jobb is mint egy telicross....
De amugy valamit mindig lehet csinálni rajtuk, nem azt mondom hogy kell, de pl lánc ápolás légszürőtisztitás ez az mindig van....
mi alapján veszed azt hoyg a 125 el baj van.
a másik meg nem azért modntam hoyg enduro, mert városba menjél, hanem azért mert az enduro 6 normálisan elosztott sebesség van, a crosba pedig 4, amihez eléggé kell kapcsolgatni hoyg tudjad használni.
most ne sértőd meg, de azzal hoyg levezeted azt a 10 orát a forgalomba ami a jogsinál volt, attol te még egyáltalán nem tudsz váltani, csak azon az adott 1 motoron normálisan.
te döntöd el mit veszel, de tanulomotornak kurvára nem jo egy kroszmotor, vagy nagyon állatnak kell lenni hoyg megtanulj vele normálisan közlekedni.meg váltani.
jo ha tecik és találok hasonlot akor megprobálom megfogadni a tanácsod:D de amugy nem szeretnék gyakran mocit váltogatni!!:P csak az a baj h én meg nem is dolgozok..csak suliba járok..:S
elvagy tévedve!!!miért lenne sok baj a 125ösökkel
te szerintem kevered a szezont a fazonnal jelen esetben a 2tét a 4tével
ha szar 125öst fogsz akkor biztos sok baj lesz vele,de ez ugyanuyg egy 50essel vagy egy 250essel is lehet bármelyik motorral ez köbcentitöl független!!!
ne mondj ilyeneket,hogy a dt 4t
mióta ???????
Amugy a folytott 15lo különben 23-25...
elég lesz akkor egy 125ös dtét is kimtoroznod
leghamarabb szerdán meg tudom nézni neked. hogy mien van és menyiért.
majd irok akko.
spy: nekem 2 év volt mire teljesen kimotoroztam a 125-ös tsr-t.
igaz akkor már olyan szinten, hoyg a fordulatszámmérő csak álló helyzetben volt 7000 alatt.
És ha nem akarod szerelgetni akkor jobb is mint egy telicross....
De amugy valamit mindig lehet csinálni rajtuk, nem azt mondom hogy kell, de pl lánc ápolás légszürőtisztitás ez az mindig van....
2t 125ccm kb 41-42le 2t 250ccm 56 le kb... 250 4t meg kb ugyanannyi mint egy 2t 25ös
a másik meg nem azért modntam hoyg enduro, mert városba menjél, hanem azért mert az enduro 6 normálisan elosztott sebesség van, a crosba pedig 4, amihez eléggé kell kapcsolgatni hoyg tudjad használni.
most ne sértőd meg, de azzal hoyg levezeted azt a 10 orát a forgalomba ami a jogsinál volt, attol te még egyáltalán nem tudsz váltani, csak azon az adott 1 motoron normálisan.
te döntöd el mit veszel, de tanulomotornak kurvára nem jo egy kroszmotor, vagy nagyon állatnak kell lenni hoyg megtanulj vele normálisan közlekedni.meg váltani.
te szerintem kevered a szezont a fazonnal jelen esetben a 2tét a 4tével
ha szar 125öst fogsz akkor biztos sok baj lesz vele,de ez ugyanuyg egy 50essel vagy egy 250essel is lehet bármelyik motorral ez köbcentitöl független!!!