Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogayan kell? játszunk egyet?
kacsa ha itt vagy válaszolj

TE 450 vagy DRZ 400 E ??

értékeld ki mind2 -t lécci
jaja, gamespy arcadon!
HI, szoktatok neten MTX-ezni????
merhogy?
jaj de szar kedvem van
az jo dolog sok sikert hoza merre menntek?
reggel. ma megyek vezetni ilyen 4 kerekű autónak nevezett szarságot.
Yo reggelt e szeles napon
ki van itt????
ja cseréltétek?
Oksi köszike .Akkor rendelek hozzá hétfön ilyet.
Eladtam igen 60 ezret füzetem rá a hondára.
hát,ha visszahül,utána mozog benne a dugó,nekem is megragatt 160nál,megáltam,2perc múlva már mozgott a dugó,de nem sok kompresszio volt,és nem ment onan má sehova
futón haza,henger lehúz...
sztem megragatt az...de ha leált simán,akk esetleg gyűrűtörés,de ha megvanak a gyűrűk..
sztem ragadt a cucc,de hnap odamész oszt lekapod a hengert,egyből kiderül,h mi is a helyet odabenn
néháy kép a polinimról
amint látod,itt sincs szétszálva,látsólag föntről a dugó ép,de ha lent van a dugó,láccik a kipuff nyíláson is,h bizony megragatt..és a henger falról lepattant a nikasil,szval az eégsz kuka..
de a te eseteben leeht fúrni,emr vas henger
2500a fúrás,23körül a vertex dugó..ezek az árak nállnuk,felétek is kb ennyi leeht
üdv
a dugó mozog a hengerben.csak nem robban be.szóval nem indul be.amugy csak mentem egyszer csak egy kattanas és utánna mintha kifogyott volna a benzin.
hiába huztam neki a gázt semmit sem reagált majd leállt.azóta semmi.
én is ezt mondtam
sztem ez vas henger,fúrás + dugó és mehet tovább
hú haver ez eléggé úgy néz ki,hogy megragadt...
ha vas henger,akk fúrás + dugó,kb 25ből jön ki,ha nikaslos,és sérült a réteg,akk gázos,mer új henger kell+ dugó...
mentél ,és 1× hirdelen leblockolt a hátsó kerék?
nekem ezt 160nál csinálta a polinis mito,elég mókás volt...nekem kuka lett az eégsz ppolini cucc...remélem neked nincs ien balszerencséd..
üdv
hello. motorom:89 es Yamaha Dt 125 R
.Nagy gondban vagyok. múlthét pénteken mentem a motorommal és egyszer csak egy kis kattanás és leállt a gép.azóta be sem indult.
amit tanácsot itt olvastam hogy szedjem le a kipuffogot és nézzem meg hogy a dugattyu sérült e.nos én ugy vélem hogy igen.de a gyürük nem.azok nem is mozognak viszont a dugattyubol az also gyurunel mintha ki lenne törve egy kis darab...nem tudom.itthon azt mondtak hogy attol meg be kellene indulni.ma a karburatort is kitisztitottam.miutan beleneztem ismet a hengerbe a kipuff nyilason es a dugattyut teljesen also allasba allitottam ugy lattam hogy a henger fala benzines.szoval szerintem benzint kap.viszont.
arra is gondoltam hogy lehet a gyertya rossz.mivel egy valami bosh gyertya volt benne ezert kicsereltem.vettem egy uj NGK BR9ES gyertyat.ugy tudom ez valo bele gyarilag.beletettem es semmi.amugy szikra van.az lenne a kerdesem hogy a gyertya miutan kivettem nem volt benzines pedig rugdostam egy joparszor.ez most jo vagy sem ha a gyertya nem benzines?majd delutan megprobalom lefotozni valahogyan azta dugattyut ami szerintem el van törve belöle egy darab.ha meg nem sikerül akkor lerajzolom.erdekes minden esetre.mondta valaki azt is hogy ugy nezzem meg hogy van e egyaltalan kompresszio hogy vegyem ki a gyertyat és az ujjamat tegyem oda.szerintem van benne kompresszio mert ereztem az ujjamon.hat nem tudom komolyan mondom.valami ötlet?teljesen tanacstalan vagyok.
laci
ne ted azt bele, az kurva sürü, az nem motorba való. asszem.
a megoldás : motorex gear oil 10-30W 2T/4T.
kifejezett mocikhoz, kuplung csuszás gátló adalék. aszem 2600 ft/liter.
tyűű mekkorát hánytam most hazafelé
pedig nem is ittam meg semmi...szal nemtom mi a faszé
sztem 2-3-4 milka
nagyon durva vajon mennyibe kerül?
elég korrekt gép