Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt srácok!Jó hűs lett,nálunk -5C....
cagivánál sokat ér...nekem is nagyon bivaly volt a 70es
hy
szerintem nem olcso egyy henger de 50-re nem is éri meg szerintem nagyobb tuningokat pattintani
Sziasztok van egy 50 ccm Cagiva k3. motorom. Ami a super city 50 hez hasónlít a blokkja is ugyanaz tehát super cityhez való tuning cucc jó hozzá. De hol lehet ilyen cuccokat rendelni. Egy tuning henger érdekelne. Légyszíves segítsetek Email címem: predator21@citromail.hu
star blockos?
az a jó,mindent kibir
monyuk nekem se ragatt ameg a bejáratós s51 es blockom,pedig kinn volta ma nagy hóba,1órán át 2es tőgázzal nyírtam
ja és nem önhibából. hanem egy vak balfasz miatt aki nem tudja hogy mielőtt sávot vált maga mellé és mögé kéne nézni
hát igen 1x nem is rég nekem is volt "zakózásom" csak én 110 el mentem. csak a szernecse meg a jóisten mentett meg. ja meghogy nem jött a villamos
Aha hát látod ilyen az utca!Ott szerintem sokkal hamarabb összetöröd magad,Én is utcán estem a legnagyobbat.szilánkosra tört a csuklóm a térdkalácsom meg megrepedt.Tavaly egész nyaramat gipszbe töltöttem de én fasz még úgy is motoroztam.Egyébként azóta cseréltem olajat mert az új henger mire összekopik hamar redkesedik az olaj.Ja és mondom ha tudsz vagy tudtok használt kilóméterórát exc-hez akkor irjatok.Remélem azért még felülsz a gépre és kijössz jövőre felénk?Hisz a motorozást nehéz feladni SZERINTEM
bugic
én nem épp zakosának nevezném, azt hogy 80-al egy álló auto hátuljába csattansz, majd a szemből 35 el érkező kamion elejét, oldalát törlöd tisztára a széldzsekiddel, s majdnan megtapasztalod hogy mien is az élőben mikor mondják hoyg 3-ra emeljük és raknak át az utról a hordágyra.
amúgy nem ez miatt raktam le, hanem az egyik hoyg elég nagy anyagi kárt csináltam, ami miatt most nincs pizem motorra, a másik meg hoyg a balesetem utánn több motoros ismerős is megsérült, ill. életét vesztete balesetben és a szülök... szóval érted.

aszem most is 10-60 as olaj vana gépedben , márha azóta még enm cserélted miota rá került a 350-es henger., mert 10-60 as hordo van bent a mühelyben és abbol szoktuk pumpáni kifele.
Szeva kishapi!Miért tetted le a mocit akkorát zakóztál?Ja és te nagy szaki vagy jobb ha 10w60-as motorexet rakok a gépbe mert gondolom az jobban tűri a meleget mint a 10-50-es.Meg az lenne a másik ha tudsz használt kilóméterórát exc-hez akkor lécci irj Ok?
na mára megyek!
csao
nekem is van egy 4 kerék meghajtásu,ami menet közbe is átkapcsolható
6 os ifa
ha minden igaz,lesz mégegym,és méghozzá atüzoltóságé
supermotozni a pitemmel kurvajó
kapcsolható összerék szal ideális mert alapból a hátulját hajtja...lehet vele vadulni
énnekem a szombati műsor abból fog álni,hogy fölrakjuk ennek a kerekeire a láncot ha minden igaz
az király lehet, én meg majd a romettal.....
szépen 1begyültünk
ki mit szól a havhoz?én momentán nem naon örülök a motorozás miatt, de beizzítom mosmár a ksitrakeszt aztán gyűröm majd vele a hóba(ilyen épített kis gép 250kiló körül 1,3as mazda motorral
hova micsoda?
DT-re gondolom? ülés alatti ami nekem fekete? vértestolnai bontostól vettem!
Tényleg érdekel az ereje, de mint írtam, először el kell adnom az R6-ot
Konkrét vételi szándék nélkül meg nem akarom más motorját próbálgatni.
De azért köszi! Ha már nem lenne meg a mostani moci, tuti, hogy rámozdulnék erre legalább egy próba erejéig. Aztán jól hanyatt vágnám magam
Siki! Nincs még 1 pár idomod oldalra? Ha van akkor megegyezhetnénk
figyu, ha enyire érdekel az ereje, és a napokban nem lesz hideg akko elkocsikázol szh battára, és kiprobálod és rájössz hoyg kell e neked ilyen vagy nem.
Pestől egy 20 nagyábó, ugyhogy nem vészes.
anno mikor árultam a husky-t jött megnézni 3 srác oszt a Sanyi nevü probálta ki, neki egy R6 osa volt. ugyanugy indult el a husky val is mnt az R6 al, elezdte 2-3-4 ben huzatni, oszt a szentlélek fogta meg a motor elejét. visszajött és fél orán keresztül ült a hintán, mert ugy remegett a lába, a motortól, oszt lebeszélte a haverját hoyg megvegye.
Egész jól hangzik. Ha sikerült eladnom az R6-ot, rákérdezek, megvan-e még a motor. Csak mondom, kicsit tartanék az erejétől.

Ja, nem akar valaki egy megkímélt R6-ost?
mély levegőőőő ismétlés 3x!
Na jobb kicsit!
Ha észel mész nem lesz gáz!
a drz-tő csak jobb, olyan 700-750 körül akarná adni asszem.rendesen karbantartvamotorex olajjal, járt, 2 éve van haveromnál, abból ezt az évet végig állta. tavaly a balesetem utánn ő is és a másik haverom is félretette a motort. télen lett átnézve, és amit kellet cserélni. vezérműlánc, feszitő. teloszimering, olaj, a láncszett az akkor lett cserélve mikor megvette. jelenleg fekete ufo idomok, sm sárvédő, meg megvannak majdnem hogy karcmentes állapotban a gyári naracs idomok is.
kezdő motornak is szerintem baráti mert egész jól el lehet alapról is motorozni, de fönt is van még ereje.
más nem jut eszembe kérdezzetek ha kő vmi.