Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja kormányszervóba is az van
hogy legyen nálad annyi pénz amennyiért árulják
olyan kelett anno a szervóba is, mikor lejebb uszott a szint.Olyannal van itthon majd egy liter.
Már csak egy jó 2ütemű kell hozzá
Szóval mit kell megnéznem álmaim krossz szöcskéjén????
ATF= automatic transmission fluid
olajfajta ja bocsi nem írtam.....minden gyárnak van ATF-je/automatic transmission oil/ automataváltóolaj/
én abból is castrolt használok 1500-2000 ft között kb. 1 liter kéthavonta lecserélem és nagyon jó... én 15 éve használom/de nemcsak én versenyeznek is vele/
van benne jófajta csúszásgátló adalék a kuplungnak és ken mindent rendesen meg jó híg ...ja és hidegen is jó a kuplung...
de csak 2T-be ! próbáljátok ki bátran
ez az Atf mi??? olajfajta vagy mi??? lehet hülye kérdés
és azt mennyi időnként cseréled
meg mennyi HUF?
szeretem ha nem hiába tankolok........és a kerékre nem árt ha jut a lóból
atf-et kétüteműnél használjuk csak!!!!
mi ATF -fel járunk száz éve ......mert az sűrű mint a zsír amit ti beletesztek és ezért két-három lóerő tutira bentmarad a váltóban!!
Spy te meg jó lenne ha feljönnél és csütörtökön elintéznénk ezt az olaj buinesst mert nincs egy korty olajam se
a kuplung kosár problémát is lehet kezelni ha nincs túl egy bizonyos szinten ......de az ára a kosárnak 40-50 ezer kb.
nekem Igol olaj van benne full sintetikus az van ráírva hogy kétütemű morokhoz váltóolaj,de én kb egy szezonba 2-3szor is cserélek
te mit ajánlasz??
max cd-n elküldhetem ha kell!
annyiért inkább 2 hétig nem ennék innék és már 8kilóért hoznék drz-t!
Amúgy jó kis moci, de ebben az árkategóriában már csak a 4 ütemű gépek jönnének számításba!
Szóval mire kell odafigyelni??????
hy
kösz zoozee! és ha a drágább verzio van???(ami remélem nem igy van)akkor az mennyi???
de szerintem az olajjal lesz a gond mert hidegen csinálja ezt! melegen minden fasza!!!
tényleg evenx!!! ez a yami neked való motor
Nah ez is egy külön történet volt. Annak idején jó munkásember lévén boldogan beletöltöttem a hykomolt a kdx be. Persze csináltam ég mást is, és mikor előtérbe került volna a tesztelés, "örömmel" tapasztaltam, hogy a kuplung megszűnt létezni.Sok keresés után, jöttem rá, hogy csak az olaj lehet a ludas.Lecseréltem full szintetikusra, (2450ft volt 3éve) és azóta az az olaj van benne, ha már az uj gazdája le nem cserélte!
előbb nem mondtam a yaminál ........zsír új gumik ......új láncszett .......56 LE ...és az lámpa benne van az árba ...zsír új kézvédők........endúróáttétel 145 km/h a vége kb.
bevallom én a legegyszerübbet választottam! ess egy nagyot hogy lukadjon ki és kifolyik magától! amúgy leszereled és kiöntöd ha nincs rajt leeresztő csavar cagy lehúzod a slagot róla!!
áhh ,most itt vagy zoozee!
Lógsz még nekem egy írással!
amúgy ti milyen olajat használtok a váltóba ????
amikor nem emel ki 1 kuplung akkor .....ha sebességet teszel elugrik / akar menni behúzott kuplungnál / nehéz megtalálni üreset

amikor csúszik akkor........berakod sebességbe és hiába engeded ki a kuplungot nem megy a moci/ vagy amikor még kissé csúszik csak akkor nagy fokozatban először telegázt húzva felpörög a motor anélkül, hogy gyorsulna

általában a kuplungok a csúszás felé kezdenek romlani ...elkopik és nem visz ...ez a normális ha nem két hét alatt történik ...........amúgy ha nem természetes halála van a kuplungnak és csúszik akkor lehet általában az ok , hogy nincs holtjáték és akár a bowdenholtjáték akár a szerkezet holtjáték miatt emelve van a kuplung és csúszik

ha nem emel akkor lehet nyúlt a bowden / állítócsavar viszatekeredett /emelőpálcika kopott stb.

de ha minden jó akkor még szokott olyan is lenni ,hogy néha kiemel másszor leáll ez általában két okból is lehet egyik az olaj / mikor hidegen indítod és sebességet teszel és leáll melegen viszont nem akkor lehet az olaj / erre a problémára olajcsere vagy hidegen mielőtt rakod a gangot behúzott kuplunggal üresbe megpörgeted a gépet az olaj kirepül a lamellák közül és dughatsz sebességet de azért nyomod a féket és nagyobb gázfröccsöt nyomsz

a másik drágább probléma ha hőmérséklettől nem függ az az ,hogy a kuplungkosár bástyáiba beverődnek a lamellaszélek ez fésűs lesz és mikor így mikor úgy de baszakszik a kuplung mertnem tud rendesen működni !
amugy meg szerintem annyi van a kuplungoddal hogy még be nem melegszik a motor az olaj meg minden addig mutatja ugy a kuplung mintha nem emelne ki rendesen, általában igy szokott lenni enyémnél is tapasztalható
Spy!!! felmehetnél msn-re, meg kéne beszélnünk a csütörtököt, én ma kb félhatig leszek msn-n és utána nem is leszek a héten
ez is eladó 2003. yz 250 ...................................ir.ár.699................. ...extra ledes világítás/féklámpa40.000 ............gyönyörű/jó........erős alapon is