Hali, nem biztos hogy kevés érte, attól függ, mennyire van széthullva, leélve???
A motorja?- sztem biztosan nem most lett felújítva, pedig az gáz
kb. 60 üzemóránként cserélni kéne legalább a dugó gyürüt, különben az egész szétszáll és akkor viszi a hengert meg a főtengelyt is magával
Na persze az is lehet hogy csak nincs tisztába az árakkal az illető, de erre kevesebb esélyt átok
hy.szerintetek reális ár egy 93as évjáratu 125-ös kawasaki kx-ért 250.000 ft???
kicsit keveslem,nem mintha olyan gazdag lennék,csak a neten lécö árakhoz képest olcsobb
mert elmentünk bmw tesztre a crossos haverral mi is talpig cross cuccban,ő meg szemüveget sem hozott mondván ugysem megyünk gyorsan a városban hát lurditól érdig mentük a köröket és volt benne 200 fölött is eléggé hunyorgott mikor leelőztem,de azért nyelezte mentem a nagy csopper szarral is és eléggé néztek a népek,h crossbukó,csizma,gatya,mez és a barom nyelezi a csopper motort
reggel elég mokásan nézhettünk ki a gixeren
mind2en crossbukó+cucc
a hátamon meg egy elbaszott nagy sporttáska ami oldalra kilógott és volt vagy 150 kiló..alig birtam felszállni amotorra
várom mikor fikázzátok le a 250-t is, hogy kevés,meg uncsi Szerintem ezek motocross gépek és ezekkel motocross pályán kell menni megnézném ki unja ott a 125 öt annak fizetem a fagyiját! nyilván földuton,betonon nem egy erőgép,mivel nem oda lett kitalálva,kvázi nem ott kell használni a drz meg oda lett kitalálva tehát nem jó pályára 125-tel körbe motorozható.Ez a nagy büdös helyzet De aki betonon használja a crossmotort az gazdag lehet vagy országuti gumikkal járjon mert egy nyelezés és husssss vége a bütyköknek
ja persze a fokozatosság!
de hiába simoval birkoztam eddig,nekem nem kell dt,kmx stb...
mentem már dt-vel,és nem jött be GYENGUS!!!Azért annyit kinézek magambol,hogy egy 2ö géppel elbirjak.250 persze hogy nem kell mint irtam az elöbb csak ugy kérdeztem.
Figyi,majd megmondom.. :)
De azért a fokozatosság kell...tehát simson után,inkább egy enduro,és utána egy full cross,ég és föld...
A 250meg így leírva jól hangzik,de bevetésen.még nem mentem vele,de nem is szeretnék...
Jobb egy 125ös szerintem.....de aki kihasználja és nem fél annak meg 250!
nekem még nem volt cross mocim,de kakor énis megunnm hamar a 25-ös vasat,nekem lehet nem 1-2 honap volna hanem 3-4 ,de ez tényleg igy van?
mondjuk nekem nem kö 250 tudom,hogy az egyenes ut a temetöbe ,csak érdeklödöm
Erre majd visszatérünk,hogy mi lesz egy hónap mulva,azt tudom,hogy leszakad a lábam olyat taknyóztam :D:D Soha nem ugrattam úgy el,hogy poweren volt S::S:S most meg igen...leértem kicsit ferdén votl a segge,és ment is a saját útján tovább ....én meg hemperegtem egyett...seggemről hiányzik picita bőr ... Amúgy be szoktam öltözni tehát ennyi..meg kicsit fáj a vádlim :D Sztem elég erős ez egyenlőre,de igazad van,mert a klx et is egy hét után már "untam".....ilyenkorm indig azt csináltam,hogy kb egy órát negyed gázon használtam ,és amikro odabasztam utána, úgy éreztem mint,ha új világ lenne :D
Ugyen ezt csinálom amikor a kocsiban sem érzem a sebességet,meg 10km-t 40 50el aztán padló :D:D Pszichológia
Nektek is ajánlom ha ilyesmi "gondjaitok vannak" !
Jó szerelőt senki sem írt nekem.....telószimeringezés....,és a hátsót hogy lehet keményíteni?!
MEnnyi olaj kell a két elsőbe!
Jó kis moci! -De kíváncs leszek, 1max. két hónap mulva is elégnek tartod azt amit tud????
Én is így voltam, és már a második héten hajszárítónak éreztem.
Szerintem jobban jártál volna a 250essel!!!
A motorja?- sztem biztosan nem most lett felújítva, pedig az gáz
kb. 60 üzemóránként cserélni kéne legalább a dugó gyürüt, különben az egész szétszáll és akkor viszi a hengert meg a főtengelyt is magával
Na persze az is lehet hogy csak nincs tisztába az árakkal az illető, de erre kevesebb esélyt átok
kicsit keveslem,nem mintha olyan gazdag lennék,csak a neten lécö árakhoz képest olcsobb
szemüveg is volt rajtunk
mind2en crossbukó+cucc
a hátamon meg egy elbaszott nagy sporttáska ami oldalra kilógott és volt vagy 150 kiló..alig birtam felszállni amotorra
250 2t kevés
mi a faszom aza full cross?
de hiába simoval birkoztam eddig,nekem nem kell dt,kmx stb...
mentem már dt-vel,és nem jött be GYENGUS!!!Azért annyit kinézek magambol,hogy egy 2ö géppel elbirjak.250 persze hogy nem kell mint irtam az elöbb csak ugy kérdeztem.
De azért a fokozatosság kell...tehát simson után,inkább egy enduro,és utána egy full cross,ég és föld...
A 250meg így leírva jól hangzik,de bevetésen.még nem mentem vele,de nem is szeretnék...
Jobb egy 125ös szerintem.....de aki kihasználja és nem fél annak meg 250!
mondjuk nekem nem kö 250 tudom,hogy az egyenes ut a temetöbe ,csak érdeklödöm
Ugyen ezt csinálom amikor a kocsiban sem érzem a sebességet,meg 10km-t 40 50el aztán padló :D:D Pszichológia
Nektek is ajánlom ha ilyesmi "gondjaitok vannak" !
Jó szerelőt senki sem írt nekem.....telószimeringezés....,és a hátsót hogy lehet keményíteni?!
MEnnyi olaj kell a két elsőbe!
Én is így voltam, és már a második héten hajszárítónak éreztem.
Szerintem jobban jártál volna a 250essel!!!
Különben ZSÍR
mikor orsz már visza msn en
faisst:
mivel mentél végülis?
mindenki:
mondjatok pár tippet,hogy hogyan lehet megálapitani az évszámot
a kerekes móccert ismerem,valami mást