Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lenne jobb neked a DT-m, azzal is elhülyéskedhetsz....
sztetek a 80 as kx re rá lehet dobni a 85 s hengert és ha rálehet akkor be válik
ja és találtam egy dzsítít meg kéne nézni élő ben is sztetek jó? vagy nem túl kicsi nekem? mondjuk télig el bohockodnék vele kx
Zoozee, és itt merre voltatok, mármint vörösváron?
ez a jogsi miatt van és jó lesz ez hidd el,én szeretem nagyon így is. de aztán úgy... de sajna használt henger kell... mert az új az 120 pénz annyi meg nagyon nem lesz rá....szóval marad ez a németektől rendelés,ebayen keresztül szerintem áprilisba(de lehet h már decemberben) már az lesz rajta,addigra hengerre pont összejön a pénz
ja meg a gasgas is de az nem biztos
az aprilia is injektoros asszem rxv....... sxv
és nem szóltál h erre jársz? na elémsz te a...
Igen de Gyuri meg akarja tartani még 2 évig.
Neki rendszám kell 125re, és asszem még erre sincsen jogosítványa.
nem vágom, de nemhiába maradnak még mindig a karburátornál a vezető márkák....Tehát lehet valami alapja.
A sherco azért jó, mert adnak hozzá adaTKÁBELT és tudsz vezérlési programot cserélni rajta. Asszem még egy gomb is van, pl állítasz pálya verziót meg sima terepest.Kicsit másabb lesz a gép karakterisztikája, de lényegi válozásat nem hinném, hogy lenne.
de bolond vagy ... inkább eladnád ugy ahogy mx mondja és vennél egy 4T t egy klx et vagy dr vagy akármi..ütősebb is
a Husky TE510ről teszt
aha értem és meik a jobb amugy?
Most lehet,h utálni fogsz,de szerintem jobban járnál ha inkább eladnád és azt a zsét hozzátennéd vennél valami komolyabbat pl cr honda vagy ha betonban gondolkozól akkor 4t-t!Persze az igaz ha magad akarod építeni a mocid az jó dolog és legyen vele szerencséd!Csak segítőszándékkal mondtam,h ne keljen szívni vele sokat inkább addig is csapathatnál egy fain 4t-vel!
Amúgy én is néztem a gumid xlzx, hát azért az egy feles gumi.ha megnézed elég rendesen meg van kopva, versenyzésre teljesen alkalmatlan.De hobbi szinten nagyon vagány, adok is érte neked 5öt érte.A postaköltséget te állod
na szevasztok mi ez a hallgatás
most jöttem meg motorozásból király volt csak hondámat szét kell szedni mert valami nekem is kész lett!
amúgy nagyon frankót mentünk jól elfáradtam voltunk hdm-be fönn utána egri-várnál meg vörösváron is átrongyoltunk jó sokat mentünk cigi helyeken egyet henteregtem is de nem volt gáz
végre kikapcsolódtam kicsit

standar .....mi ez az rtl klubbos reklám ?
Én is elszánt lettem...
Ha tudtok vkit akinek kéne egy 80as DT , akkor nyugodtan szólhattok!
Majdnem az összes ilyen versenyenduró karburátorral működik. A sherco az ellenpélda, az már injektoros befecskendezésű.
emberek elszánt lettem....1-másfél év alatt meg lesz minden amit szeretnék előszőr is. sm seztt mito kerekekből...utána 160as henger szett (és ha lesz rá lehetőség akkor arrow rezó) na most. az sm szett az 50 körül lesz reményeim szerint. hegert azt használtan fogok venni úgy néz ki,németeknél elég sok van,szép jó állapotban 200euro körül,szerintem elég reális,az új az 120ezer Ft....szóval olyan 100ezres beruházásba kedzek szerintetek a polinit belehet állítani a gyári rezóhoz vagy nagyon felejtős?
amug a dörözö ijenktoros vagy karbis
én sztem karbis tegnap ez kb 30 perces téma volt a kerti paritn
ez lehet h hasznos valamennyiőtöknek
robbantott rajzok suzukihoz
Na ő az akinek csak gratulálni lehet!!!! Szép volt Kori!És tudjátok az az érdekes,hogy ő mindenidők legeredményesebb magyar motocrossosa és mégsem esik nehezére köszönni az embernek ha a depóba összefutsz vele,vagy netán motorozásnál,amit sajnos pár II.oszt beli amatörről nem lehetne ezt elmondani peig velük azonos tempót sok hobbysta produkál! Ez fura
Nem csak ruhák vannak, van néha motoros is, fűnyíró, minden. Amugy a házgyári úton van, de csak vasárnap.
hát annyiért nagyon
nembaj nem 95%os de 1600ért megérte
nem akarlak elkeseríteni,de ez a gumi már nem fog semmit!Az egy dolog,h az oldala szőrős,a futófelület eléggé kopott Mondjuk endurózni,betonra még elmegy,de crossra 10szer jobbat adok ha kell mert már azt le kell dobni!