hoho....nézenek oda ...a kis csira hogy kicombosodot.......fél éve motorozik .....és azt hiszi ő szarta a spanyol viaszt.......na mindegy.......én már egyszer mondtam ha ennyire menő vagy ....fussunk őssze.....
De eleve nem értem mire fel kérdezel engem fell ki a fasznak hiszed magad, vagy ilyen joba lennénk???......mindegy wukk.....te tudod
ja zéé.......persze mert igencsak dolgozom.....és sajna nem sokk mindenre van ídőm.....de vasárnap ha minden kerek pöröghetűnk eggyet.....
huuu,mocis találkozon volt streetfighter show,és egy ktm-s srác olyat bukott vagy,60-70kivette kerékre ugyhogy ált rajta és elötte meg egy sportmocis nem figyelt,hogy mögötte jön a ktm-es lelassitott és durrr repült olyat a ktm-es,a sportmocis meg felse borult,nem tudom mi lett a sráccal a mentö elvitte,remélem smemi gáz
hihető van olyan
mert amúgy a többi megoldható lenne de a féktárcsafelfogatás miatt ha meg kell fordítani a felnit az gáz
de nézzél rá mert van olyan felni amin a másik oldalon is van helye a tárcsának
a dupla tárcsáson
de tényleg nézd meg csak ezt nem lehetett kihagyni
Hali!
Hát nem tom, én igyekszem minnél kevesebet motorfékezni....
Na ma végre ki probáljuk, hogy mit kéne még csinálni a pályán, egy ugrató még nagyon kéne, de az majd máskor...Vagyis vannak, csak....mind1 bonyolult ezt leírni...
Apropo, motorfék....Azt mondjátok meg nekem, hogyha megyek egy meredek lefelén, ott az jó taktika, hogy be 6saba és kuplung nélkül fékezgetek lefelé? Mert akkor átszokok arra....Most ugy csinálom hogy be 5ös 6osba(ezt nem tom mér ) kuplung be és ugy ereszkedek szépen....Vagy mi a jó taktika ott, ezt árulja el nekem vki...
Előre is kösz, este leszek...
Csáó!
a motorfékes íráshoz meg annyit hogy...bátran motorfékezzetek !!!
az nem derült ki mi a kérdés
de írok néhány lehetséges választ
a motorfék az az amikor a pilóta menet közben elengedi a gázt és a motor lassulni kezd
/nem fékez,nem húz kuplungot és nem teszi üresbe a váltót csak lassulva továbbgurul/
4T motoroknál nagyobb a motorfék ereje mint a 2T-nél !
azért alakult ki ez a motorfékes hiedelem mert összekeverték a dolgokat néhányan és azt hiszik , hogy a motorfékezés a 2T azonnali halála de nem
onnan a sztori alapja, hogy a 4T-nél szivattyús olajozás gondoskodik az olajozásról mindegy merre van tekerve a gáz viszont a 2T-nél az olaj a benzinnel együtt jut be a hengerbe ill. motorba és ez összefüggésben van a gázmarkolat állásával tehát motorféknél csak az alapjárati adag áll rendelkezésre viszont ez is elég lenne legurulni balatonig mire baja lenne de még ez se lényeges mert
motorozásról beszélünk így a gázt folyamatosan huzogatjuk és megfelelő mennyiségű olaj van egy 2T ben hogy 100 m-t/de 500-at is simán/ guruljunk minden baj nélkül és mivel motorozásról beszélünk addig történik gázadás vagy egy gázfröccs és megint gurulhatsz a balatonig úgyhogy ha minden más rendben akkor ez már nem probléma mert nem szoktál gurulni a motorral hetekig szerintem amúgysem !
úgyhogy nyugodtan motorfékezhetsz egy jó motornál ez nem probléma ha néha elengedik rajta a gázt!
mit szólsz ehhez: hibátlan tdr hátsó 3 ágú alufelni,gumival,brembofékkel,tárcsával,adapterrel,lánckerékk el 20pénz
????
végülis asszem csak tengely kell bele,de lehet az is van az ipsének,vmi első kereket meg kerítek vhonnan
...alakul a supermotosításom. tdr felnik lesznek úgy néz ki,van elég jó árban brembo fékekkel,gumival,igaz kicsit hurka mert csak 130as gumi megy rá de fasza lesz ha 1x kész lesz
keselyű attól függ milyen évjáratú a motorod mert most nem tudom pontosan mikortól /igazmondófaszt kéne megkérdezni/ de 89-90-től nikasilos a yami yz hengere ez azt jelenti , hogy innentől nem kell ill. nem is lehet fúrni a hengert/kívéve azt az esetet amikor már kikoptatták belőle a nikasil-t és költségkímélésből megperselyezték / de ezt meg azért nem tudod fúrni mert ezekhez már nem gyártanak plusszos dugósorozatot, ezt úgy oldják meg ,hogy mégegyszer megperselyezik alapméretű dugóval vagy pedig mégismegfúrják és öntenek hozzá egy nagyobb dugót de ez elég kókányság!
de ha frankó a nikasil bevonat a hengeren akkor meg kell mérni és választani hozzá dugót van belőlük
A B C D változat /ezek is plusszosak de nem a régi értelemben mint a fúrósoknál ott nagy méretkülönbségek voltak itt meg csak kicsik/
de bármit is teszel meg kell először nézni mert kívülről nem tudni mi rejtőzik belül hiába az követelne meg az évjárat a nikasilt!
amúgy nem tudom te kérdezted-e a nikasil az egy bevonat a hengerfalon /itt már aluminium hengertömb van egybe a persellyel az méretre- és helyzetbefúrva és ez ki van felületkezelve ilyen-olyan galván eljárással.
de mostanában már az autógyárak erőltetik a semmilyen bevonatot simán olyan spéci aluötvözetet használnak a blokkönvényhez ,hogy meg lehet hónolni a furatot és kopásálló és olajfilmmegtartó is és lényeg hogy olcsó na nem nekünk hanem nekik!!
De eleve nem értem mire fel kérdezel engem fell ki a fasznak hiszed magad, vagy ilyen joba lennénk???......mindegy wukk.....te tudod
ja zéé.......persze mert igencsak dolgozom.....és sajna nem sokk mindenre van ídőm.....de vasárnap ha minden kerek pöröghetűnk eggyet.....