kérlek szépen ha megy a motor és használod a motorféket,akkor csak alapjárati benzint kap,ami még nem is lenne baj,de alapjárati olajat is...ezáltal minden 1es másodperccel előrébb hozod a szorulást....sajna mostanság én is elég gyakran kapcsolgatok csak úgy vissza le kéne szokni róla
bazz ilyen hülyét mint a rigás haverom
folyton motorfékezik
de ő aaszongya,hog yő fékez
istenem
ugy csinálja,hogy megy kb 40-50 el,aztán be a kácsó féket.
leáll a motor,és azután motorfék van,nem?ott nem lényeg,hogy nyomod e a féket,nem?
50et végképpp nem....
Bobcatet talán tudnánk olcsobban szerezni mint 4000FT-os órabér, de ha már kijönne oda, akkor nem pár óraára kéne ott lennie.... Jó ez így esetleg jövőre nyáriszünetbe ha lesz kedv...(na meg many....)
Csolnoki pálya megtúrása felületesen (nem versenyre előkészítés) 50E Ft igaz nagy géppel.
A felületesen azt jelenti hogy minden tök tuti csak nincs ellapogatva meg kicsicsázva mint versenyre.
Bobcathez is volt szerencsém az 4000-4500Ft-os órabérben volt természetesen vezetővel 1ütt.
a multkor feltöltötem 2képet egy husqvarna wr 125-ös gépröl,emailban ezeket közölte velem a foszer!
Hello,
a blokk tavaly lett teljesen felújítva! Tehát azzal semmi probléma nincs.
Kapott gyári :dugót, kipufogókönyöket(verseny), gyűrűt, csapágyakat,
tömítésszetett, hajtókart, hengerfejet(verseny), kuplunglamellákat(verseny)
tehát rendesen karban volt tartva. 3/4 éves tárcsák vannak rajta, hátul
versenybetéttel. Elöl nissin hátul brembo.Fém fékcső elöl hátul! A futőművek
idén lettek szervizelve: elöl, hátul. 1 éves gáz és kupplung bovden van
rajta (gyáriak). Minden alkatrésznek megvannak a papírjai tehát cikkszám
után is vissza lehet keresni őket! Olajcserére másfél, 2 havonta vittem!
AZ hogy el akarom adni az csupán azért van mert egy cross motort szeretnék
helyette! Az utolsó ár az 400E forint volt és ebből már nem engeddek többek
között azéért mert egy teljesen felújított motor + még egy kibontatlan
láncszettet is adok hozzá! Másrészt pedig mert nem olyan fontos nekem a
cross motor ezzel meg még városban is tudok közlekedni.
A papírjai azok 50 ccm esek, de a hengerben gyárilag nincsen benne hogy
124ccm. feleslegesnek tartottam levizsgáztatni mert így is úgy is csak
1személyesre lehet. Egyébként nem szólt rendőr soha, csak városban nem
szabad nagyon huzogatni neki mert akkor elég hangos;]
Bobcatos van nem egy....De pénzt nem bizt. hogy akarunk ebbe a pályába ölni, amit hirtelen akartunk az most kész...Igaz ki is vagyok nagyon....Mind1 majd meglátjuk még hogy mi lesz....
Standar, mini riga hogy van az eset után?
YZ250 nél milyen túlméretek vannak, és ha az ember eléri a legnagyobb túlméretet mit tud tenni? Vesz új hengert vagy lehet javítani? Minden dugócserénél egy mérettel nagyobb henger kell vagy mennyit bír ki egy henger dugóból?
folyton motorfékezik
de ő aaszongya,hog yő fékez
istenem
ugy csinálja,hogy megy kb 40-50 el,aztán be a kácsó féket.
leáll a motor,és azután motorfék van,nem?ott nem lényeg,hogy nyomod e a féket,nem?
mert siki sincs fent msn-en,se roekjozsi,se faisst,se sutyerák
zoozee gondolom dolgozik,vagy alszik
meg a töbiek is
ez szép mondtad
Csá mindenki, holnap nem tom hogy tudok-e irogatni....
aztán kimentünk,akor meg lófaszt nem csinált vele,nem füstölt
Bobcatet talán tudnánk olcsobban szerezni mint 4000FT-os órabér, de ha már kijönne oda, akkor nem pár óraára kéne ott lennie.... Jó ez így esetleg jövőre nyáriszünetbe ha lesz kedv...(na meg many....)
A felületesen azt jelenti hogy minden tök tuti csak nincs ellapogatva meg kicsicsázva mint versenyre.
Bobcathez is volt szerencsém az 4000-4500Ft-os órabérben volt természetesen vezetővel 1ütt.
Hello,
a blokk tavaly lett teljesen felújítva! Tehát azzal semmi probléma nincs.
Kapott gyári :dugót, kipufogókönyöket(verseny), gyűrűt, csapágyakat,
tömítésszetett, hajtókart, hengerfejet(verseny), kuplunglamellákat(verseny)
tehát rendesen karban volt tartva. 3/4 éves tárcsák vannak rajta, hátul
versenybetéttel. Elöl nissin hátul brembo.Fém fékcső elöl hátul! A futőművek
idén lettek szervizelve: elöl, hátul. 1 éves gáz és kupplung bovden van
rajta (gyáriak). Minden alkatrésznek megvannak a papírjai tehát cikkszám
után is vissza lehet keresni őket! Olajcserére másfél, 2 havonta vittem!
AZ hogy el akarom adni az csupán azért van mert egy cross motort szeretnék
helyette! Az utolsó ár az 400E forint volt és ebből már nem engeddek többek
között azéért mert egy teljesen felújított motor + még egy kibontatlan
láncszettet is adok hozzá! Másrészt pedig mert nem olyan fontos nekem a
cross motor ezzel meg még városban is tudok közlekedni.
A papírjai azok 50 ccm esek, de a hengerben gyárilag nincsen benne hogy
124ccm. feleslegesnek tartottam levizsgáztatni mert így is úgy is csak
1személyesre lehet. Egyébként nem szólt rendőr soha, csak városban nem
szabad nagyon huzogatni neki mert akkor elég hangos;]
Standar, mini riga hogy van az eset után?
olajshop.hu/termekek/castrol/s...