Igen elég jó pálya.. Nem rendelkezem még nagy motoros múltal most tapasztalom ki a dolgokat.. a pályára még nem merészkedtem ki.. főleg addig nem ameddig nem működik a motoron minden megfelelően.. ilyen oil gondok.. telószimerincsere.. én a dugót is kicserélem nehogy meglepetés érjen.. és akkor elvileg minden ok lessz rajta... Van benne elég craft.
Kiskunlacházi vagyok.. Énsem akarok venni össze vissza semmit sem..ez csak akkor fog látszani ha szét lesz kapva a moci.. Amit még nemtudok, hogy ki fogja csinálni.. A Fehér Gézáék merrefele találhatóak?
Szerintem az lessz a legjobb ha betolod egy szervízbe/amelyikben értenek is a crossmotorokhoz/és ők megnézik!Kár lenne vakon ide-oda kapkodni bevásárólni!Merre laksz?Ajánlani tudom a Fehér Gézáékat,vagy olyan szerelőt aki ért a crossokhoz!
3 hete vettem.. azzal az a fehér olajjal nem is használtam csak ezzel a az új olajjal.. a báttyám ért a motorokhoz jobban (de azért ő sem tud mindent) én csak itt kérdezősködöm.. Most akkor ha összefolyik a víz az olajjal akkor mi a gond? szimering? és melyik részén lehet a hiba ha ez van?
Én vagyok!
Csak rohadt be van lasulva a netem, és nem tudok semmi témát amiről beszélhetnénk....
Ha Standar átküldi a motocross sulit, akkor van rá igény hogy felrkajam vmi oldalra, vagy ti már tudtok midnent?
Azért is cseréltem le mert már fehér volt az oil amikor vettem a motort a víztől fehéredett be gondolom....de ezt amit kb 2 hete raktam bele egy gramm víz nem látszik..a hűtővizet még nem néztem nagyon valószínű hogy szimeringbajos.... majd holnap megszemlélem a hűtővizet is.. thx
Kösz, szerintem is az baja , de megkérdezem biztos ami biztos.. (most úgyis esedékes lesz egy dugócsere..lejárt a 40 üzemóra... akkor szétkapjuk majd.. De várom a hozzászólásokat..
Hellósztok! Lenne egy kérdésem (na ez is jól kezdődik ). Most lett kicserélve az oil a motorban kb 2 hete (husky wr360(2T)), már a cserénél gondok voltak mert öntöttem bele amennyi kell a szint megvolt..és beindítottam nagyon füstölt valahogy ette azt az olajat a blokkból(és persze nem is ment mert az olajtól nemtudott kipörögni).. leengedtem kb 0.5dl maradt benne úgy mentem vele egy pár km-t és abbamaradt a füstölés újra megtöltöttem szintig..és utánna már jó is lett..azóta kb 15 üzemórát használtam..és most kimentem vele motrozni leálltunk beszélgettünk..indítom és megint eltüntette a szintről az olajat és füstőlt.. Mi lehet a gond??? Egy dugócserét még megcsinálunk..de a váltórészhez már nem nagyon akarnék nyúlni... Ha valaki tud valmit hogy mi lehet vele.. THX. Hali.
Faisst! Vákum leszívó létezik fékoil cserénél ami nagyban megkönnyíti a cserét,nem kell vízhólyagot pumpálni a kezedre! De hogy fecskendővel a légtelenítőn leszívni?Hát elméletben ok kérdés mennyit szív a fecskendő!Én mindig a jólbevált pumpálósdolgot használtam az tuti!
ez crossozás nem úgy lett ehogy szerettem vna majd hét végén kinézek mert oan sár volt h rámentünk gyalog és 10-15cm mélyen besüpedtünk szal meg se próbáltam felmenni erre hazafelé eltört a standerem és nem volt nálam szerszám de hál istennekpont 1 ház előtt történt aztán kértem egy kis sziigszallagot az hazáig tartotta és otthpn meg leszereltem
Csak rohadt be van lasulva a netem, és nem tudok semmi témát amiről beszélhetnénk....
Ha Standar átküldi a motocross sulit, akkor van rá igény hogy felrkajam vmi oldalra, vagy ti már tudtok midnent?
köszi dagi a linket, hasznos tippek vannak rajta
Cagiva W8-ről mia vélemény? Adatok is érdekelnének esetlegesen, mivel én nem igen találtam, előre is kösz!