hallod..mentem egy kört a quaddal és nem láttam ki a szemcsiből 30másodperc után...
senkis se volt szemüveg...csak a csajokon..ők finnyásak...nem mehet sár a szemükbe
milyen motorod van hány ütemű
mert a váltóolajat nem nézik igazából sehol, csak a 4T-k de ott se mint váltóolajat nézik hanem mivel egybe van a váltóval a motor és ezzel olajozzák a főtengelyt meg stb.-t az olaj nyomását figyeli egy jeladó és ha világít a piros meg kell állni mert nincs olajnyomás,vagy azért mert elfogyott az olaj vagy mert rossz valami az olajozási rendszerben! hogy amúgy a váltóban mennyi olaj van az senkit nem érdekel!
evenx! neked kell az a német hirdetés vagy most olvastam mégse adom el a szimót ? olcsón szerintem se hagy ott mert jó lesz az még lassan veterán és jó állapotban van neked nincs túl sokba és majd ha öregebb leszel akkor ezzel mész majd találkozókra !
ki nézel két pontot az alsó a tengely mindig a felső meg üléscsavar ha nincs akkor találjál valami bázist ott vagy ha nagyon pontos akarsz lenni tegyél oda filccel egy pontot az üléscsavar környékére kb. és az ez közötti távot mérd meg üresen és úgy hogy rajta vagy a helyeden ahol ülsz mikor mész de ne ugorj rá csak nehezkedj rá normálisan ! az üres és a terhelt méret között a testsúlyod kb.10%-a centiben kell hiányoznia! ezzel kell kezdeni a hátsó teló beállítását mindig mikor veszed az új motort !
ja de elmondom egy tompa nagycsavarhúzóval meg egy kalapáccsal is meg lehet csinálni 5 perc alatt főleg a te esetedben mikor is neked lazítani kell és ez a könnyebb ez 1 perc de ezt nem én mondtam
inkább ne vágd szét !
de mérd meg először pontosan mert lehet előző gazdi se állította be és lehet hogy jó !
a csillapítási értéket meg beállítod nagyjából középre és mész vele aztán meglátod de ez még pályafüggő is úgyhogy ez próbaút során kerüljön eldöntésre de ezt meglátod mert innen nem tudom megnyomkodni de ez nagyban függ attól is milyen a telód meg még szubjektív is kissé mert az emberek motorozási stílusához is alkalmazkodni kell a finombeállításokkal !
és honnan szerzek olyan kulcsot amivel betom állítani?....fehérék csak megcsinálják 1-2ezer Ftért...majd legfeljebb elmegyek oda mer ilyen kulcsot sehonnan nem tok szerválni^^
ja most már látom oké
na a két nagy anyával beállítod miyen kemény legyen a motor mikor ráülsz ne süllyedjen össze sokat csak a súlyoddal arányosan !
ezt úgy tudod gyorsan mérni , hogy centivel megméred a tengelyvég és az üléscsavar közti távolságot mikor a motor egyenesen áll egyedül nem sztenderen stb.. terheletlen állapotban ez mondjuk 86 centi lesz
ekkor ráül aki menni fog vele és ugyanez a méret a súlyod kb. 10% -kával ,tehát ha 60 kg vagy akkor 6 centivel kell kevesebbnek lennie ! valakit megkérsz hogy mérje miközben te ráülsz, nem ugrálsz stb .
na most ha a süllyedés csak mondjuk 3 centi mert egy kövér madáré volt a ló akkor lazítassz az anyákon addig míg a kívánt értéket el nem éred ha sokat megy össze akkor meg ráfelé tekerd az anyákat értelem szerűen ! az értéket az alsó anyával éred el a másik anya kontraanya ezzel csak rögzíted azt, hogy a beállítás ne változzon meg !
hát az előző rxnél ugyanilyen srác volt mint én,de itt 1 80 kg-s fószer 3. képen h került oda az a sokat retek olaj...remélem nem az olaj folyik ki a telóból
Zoozee, nekem tudsz vmit modnani a kérdéseimre?
Amugy meg nem kell vkinek, ha nektek nem is de kistesó, gyerek vagy akárkinek egy kis malaguti? Ez lenne
Standar nem röhögni...
senkis se volt szemüveg...csak a csajokon..ők finnyásak...nem mehet sár a szemükbe
mert a váltóolajat nem nézik igazából sehol, csak a 4T-k de ott se mint váltóolajat nézik hanem mivel egybe van a váltóval a motor és ezzel olajozzák a főtengelyt meg stb.-t az olaj nyomását figyeli egy jeladó és ha világít a piros meg kell állni mert nincs olajnyomás,vagy azért mert elfogyott az olaj vagy mert rossz valami az olajozási rendszerben! hogy amúgy a váltóban mennyi olaj van az senkit nem érdekel!
A kérdésem a következő lenne : a gyertyapipával van a baj?
- ha dagonyázni megyek; beázik
- ha lemosom a motort; beázik
nekem azt mondták,hogy vegyek rá másik pipát. Létezik 1 általán valamilyen speckó gyertyapipa?
inkább ne vágd szét !
de mérd meg először pontosan mert lehet előző gazdi se állította be és lehet hogy jó !
na a két nagy anyával beállítod miyen kemény legyen a motor mikor ráülsz ne süllyedjen össze sokat csak a súlyoddal arányosan !
ezt úgy tudod gyorsan mérni , hogy centivel megméred a tengelyvég és az üléscsavar közti távolságot mikor a motor egyenesen áll egyedül nem sztenderen stb.. terheletlen állapotban ez mondjuk 86 centi lesz
ekkor ráül aki menni fog vele és ugyanez a méret a súlyod kb. 10% -kával ,tehát ha 60 kg vagy akkor 6 centivel kell kevesebbnek lennie ! valakit megkérsz hogy mérje miközben te ráülsz, nem ugrálsz stb .
na most ha a süllyedés csak mondjuk 3 centi mert egy kövér madáré volt a ló akkor lazítassz az anyákon addig míg a kívánt értéket el nem éred ha sokat megy össze akkor meg ráfelé tekerd az anyákat értelem szerűen ! az értéket az alsó anyával éred el a másik anya kontraanya ezzel csak rögzíted azt, hogy a beállítás ne változzon meg !
Amugy meg nem kell vkinek, ha nektek nem is de kistesó, gyerek vagy akárkinek egy kis malaguti?
Ez lenne
Standar nem röhögni...