Én anno próbáltam az eprest!Nagon faja, tényleg eperillatú a füstje! Nem tudom, én nem vagyok szakértő, és a KDX sem volt versenygép, sima olcsó szintetikus olajat kevertem mindig. utcára 1-50ben és terepre 1-40ben. sose volt bajom belőle, eccer lehúztam a hengert, szépen "kentnek" tűnt a gép.
Igen ezzel a képpel tényleg baj van, nem igazán 2000res.Már ujabbnak tűnt.
ez a kép egy 96os.Nagyon jó !
nem nagy okosság maga a bánya de lehet felmenőzni egy helyen de az meleg pite öngyilkosoknak, inkább a környék maga jó hely el lehet kirándulni az időt meg ott a vár is tankpálya , lőtér, crosspálya ,stb.
amúgy a repsol-ról annyit , hogy mi se használjuk mert kokszol nem ég el csöpög a kipufogó végén és nagy fáradt hangja lesz tőle a gépnek eltűnik az a pattogós üveghangja a rezónak a szutyoktól !/hiába nyelezed/ a lassabb pilótáknál csiki-csukikba gyertyabeköpések stb.. szóval nem nagy okosság sőt ahhoz képest drága
mifelénk 3100 pénz és annyiért van castrol r2 vagy ipone /epres/, hogy ne bízzuk a véletlenre a kenést!
én is REPSOL COMPETICION olajat használok 2500(kedvezménnyel,3200 helyett) és semmi bajom vele huhh az nekem nicns messze....és a vártól borosjenő fele kell menni,vagy ott a vár után a földuatokon?
A képek nem a legjobb minőségűek mert telóval készültek.
Az XR meg 400-as és nem 600-as és az összes motorhírdetési oldalon fenntvan képekkel amiken szépen ki van csicsázva
visszatérve előző huskyhoz ott valami nem stimmel vagy a képen lévő motor nem az amiről beszélünk/írtak/ vagy az évj. nem az. a képen lévő lehet hogy 2001 - es
Make Model
Husqvarna T410E
Year
2000
Engine
Liquid cooled, four stroke, single cylinder, SOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity
399
Bore x Stroke 91.5 x 60.8 mm
Compression Ratio 11.4:1
Induction
36mm Dell’Orto
Ignition / Starting
CDI / kick
Max Power
34 hp @ 9500 rpm
Max Torque
4.0 kg-m @ 5150 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Marzocchi 45mm inverted hydraulic fork; adjustable for compression and rebound damping, 285mm wheel travel
Rear Suspension
Progressive “Soft Damp” with single Sachs hydraulic shock absorber; adjustable for spring preload, high- and low- speed compression damping, and rebound damping, 320mm wheel travel
Front Brakes
Single 260mm disc
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
90/90 -21
Rear Tyre
140/90 -18
Dry-Weight / Wet-weight
116 kg
Fuel Capacity
9.1 Litres
Consumption average
19.3 km/lit
Standing ¼ Mile
13.9 sec
Top Speed
160.8 kmh
A lóerőadat nem valós szerintem, vagyis valós itt németországban, mert katalizátoros folytott gépként vannak értékesítve. Itt olcsóbb az adó a katalizátor miatt!
hehe nem volt vicces mert nem akarok magyar tesot
egy kis morét akarok aki a családbólvan akit ugy betaintana a család főleg a mami moréul h az héccencség.... és mondaná h sépulá lungá??!!
Én nem vagyok biztos benne, hogy az olaj teszi ezt. Mert az olaj ha yr,csak szépen megsül a gép.Csendben
Szal sztem inkább koszos a benya, és a karbi felszippantotta!
Repsol olajat ne tegyetek komolyabb 2T gépekbe!!!!
Sajna mi elb*sztuk és Repsol (verseny motorokhoz való, nem olcsó) olajból csináltuk a keveréket és az YZ kegyetlenül szaggat (a szószoros értelmében) tőle....
Azthittem nincs nagy különbség az egy katagóriában lévő olajok között de tévedtem...
Motul RULZ!!!
A mai nap elég fos volt. Rohadt meleg, poros rumplis pálya, szar motor.
Engedhetem le a benyát.....
(remélem az a baja mert ha nem akkor a pénztárcába kell nyúlni)
Igen ezzel a képpel tényleg baj van, nem igazán 2000res.Már ujabbnak tűnt.
ez a kép egy 96os.Nagyon jó !