Csá,mindenkinek.Faisst kösz szépen utólag is xlzx msn cimét.Tegnap voltam a h.ringen és utánna elmentünk a Fóti cross pályára,"CSAK" egy yamahas srác volt kin és az ö nagyfaterja emlitette hogy lesz,most vasárnap Nyáregyházán verseny,nem tudtok rola valamit???És ha lesz mettöl-meddig,és mennyi a beugró????? Egyenlöre ennyi,kösz szépen ...............
ja és ez a normál teló mostanság ennél még van egy kicsit bonyolultabb tuning variácio ahol a beütés sebesség függvényében is külön be lehet állítani a ki-be csillapítást ! tehát a gyors ki-be meg a lassú ki-be mozgás csillapítás külön van de az drágább!
a hátsó rugóstagon/valamire való/ 3 dolgot lehet és kell állítani
1 rugóelőfeszítést
2 befelecsillapítás mértékét /nyomófokozat/
3 kifelécsillapítás mértékét /húzófokozat/
a rekord eddig 230 km elidnultunk sóskutra a kroszpályára és kisbérnél kötöttünk ki, végig erdőben, egy nagyon keveset mentünk a 100 ason.
este leültem a hintára és eladutam, hajnalban keltem föl .
a legrövidebb meg egészen pontosan olyan 600 méter volt, mert a tőlünk kb 600 méterre lévő körforgalomba már elkezdtek kergetni a rendörök.
Csá emberek!Rég jártam erre túl vagyok egy kormánycserén meg 1 jó nagy esésen bár az esés már régebbi!Most lesznek fasza kézvédőim meg tuningdob szeretett gépemen.7kor meek mandínert építeni tennap 9 dolgoztunk rajta de még ma is kell meg lessz asztalos ugratónk!És 1 jó hír hamarossan (2hét max) kész az offroaders 3!!!!!!!!!
na most a szakik mondjanak nekem okosságot....ma találtam 1 állítási lehetőséget a kp-i telón.... van 1 csavar ugyebár a gáztartályon az a keménységet állítja...és mi van alul? ott is van kis tekergethető bizbasz...csillapítás erőssége v mi?
Ez tetszik
Gondolom te is ajánlanád nekem ezt aTE410 2000res példányt 550be. rendszámos is ráadásul.
Alkatrsészellátása szerinted milyen? Most nem dugattyúra gondolok, mert az tudom hogy van. inkább egy vezrműlánc, vagy egy oldaldekni, vagy egy főfékhenger. ilyesmikre gondolok.
hát nem tudom mihez hasonlitsam, a 620 lc4 es ktm et megette reggelire.
az fe 600 as berggel volt egy szinten.
egy 2001 es 520exc vel hasonlitotam ösze alapról elugrottam simán, de olyan végbe megfogott.
a drz meg xr 400 sehol nem volt.bár drz vel nem mentem csak versenyeztem ellene.
amit még biztosan tudok, hogy a 900 as diverson rendőr jamahákat is igen kellet forgani, hogy ne maradjanak le
más
60 as temporól kilőve 130 nál ért utol a A8 kottró audi.
és szintúgy 60 ról, .... 140 nél a 740 i bömös.
nézegettem ezeket a huskikat, nagyon bejönnek. Kishapsi neked is annak idején bevált gondolom. Ami érdekelne az az ereje. Kishapsi, mihez lehetne hasonlítani? Egy kis drz-t meg egy xr400at vacsorára megesz azt gondolom.Mivel lehet egyszintű?
Találtam egy jó állapotút itt kint is műszakival, 700 itthoni pénz. www.mobile.de/SIDbUiyNN7lLqaVY...
Valaki felvetette, hogy ki fogják vonni a 2 ütemű masinákat?
Nah most a gyárban, ahol dolgozom, a legkorszerűbb eljárások mellett készítik a 2 ütemű blokkokat.A legszigorúbb környzetvédelmi előírásonak is megfelel, katalizátor segítségével.A keverék aránya 1-50hez, ami ilyen nehéz körülmények között igen figyelemreméltó szerintem, mert nem egy 50el haladó léghűtéses blokkról van szó, hanem ezek szinte egy helyben állnak a 1.5méteres gazt vágva!Mivel ezen masinák igen nehéz terepen dolgoznak , (érdeksség képpen van egy összekék hajtású változat, amivel akár 40º -s lejtön is lehet dolgozni ) szinte elképzelhetetlen volna 2 ütemü motor nélkül. Még egy jó olajszivattyúval talán, de az a 4ütemű blokk sokkal nekhezebb lesz, és azért nem mindegy, hogy egy ilyen meredekségű terepen hány kilót rángat az ember.Egy mellékelt kép a kipufogóról.
1 rugóelőfeszítést
2 befelecsillapítás mértékét /nyomófokozat/
3 kifelécsillapítás mértékét /húzófokozat/
gyere már fel msn re
és hogy estél?
este leültem a hintára és eladutam, hajnalban keltem föl .
a legrövidebb meg egészen pontosan olyan 600 méter volt, mert a tőlünk kb 600 méterre lévő körforgalomba már elkezdtek kergetni a rendörök.
picit nagy rá a bukó
na most a szakik mondjanak nekem okosságot....ma találtam 1 állítási lehetőséget a kp-i telón.... van 1 csavar ugyebár a gáztartályon az a keménységet állítja...és mi van alul? ott is van kis tekergethető bizbasz...csillapítás erőssége v mi?
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Gondolom te is ajánlanád nekem ezt aTE410 2000res példányt 550be. rendszámos is ráadásul.
Alkatrsészellátása szerinted milyen? Most nem dugattyúra gondolok, mert az tudom hogy van. inkább egy vezrműlánc, vagy egy oldaldekni, vagy egy főfékhenger. ilyesmikre gondolok.
az fe 600 as berggel volt egy szinten.
egy 2001 es 520exc vel hasonlitotam ösze alapról elugrottam simán, de olyan végbe megfogott.
a drz meg xr 400 sehol nem volt.bár drz vel nem mentem csak versenyeztem ellene.
amit még biztosan tudok, hogy a 900 as diverson rendőr jamahákat is igen kellet forgani, hogy ne maradjanak le
más
60 as temporól kilőve 130 nál ért utol a A8 kottró audi.
és szintúgy 60 ról, .... 140 nél a 740 i bömös.
enyit tudtam.
hajszin szemszin mien legyen?
Találtam egy jó állapotút itt kint is műszakival, 700 itthoni pénz.
www.mobile.de/SIDbUiyNN7lLqaVY...
Nah most a gyárban, ahol dolgozom, a legkorszerűbb eljárások mellett készítik a 2 ütemű blokkokat.A legszigorúbb környzetvédelmi előírásonak is megfelel, katalizátor segítségével.A keverék aránya 1-50hez, ami ilyen nehéz körülmények között igen figyelemreméltó szerintem, mert nem egy 50el haladó léghűtéses blokkról van szó, hanem ezek szinte egy helyben állnak a 1.5méteres gazt vágva!Mivel ezen masinák igen nehéz terepen dolgoznak , (érdeksség képpen van egy összekék hajtású változat, amivel akár 40º -s lejtön is lehet dolgozni ) szinte elképzelhetetlen volna 2 ütemü motor nélkül. Még egy jó olajszivattyúval talán, de az a 4ütemű blokk sokkal nekhezebb lesz, és azért nem mindegy, hogy egy ilyen meredekségű terepen hány kilót rángat az ember.Egy mellékelt kép a kipufogóról.