Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááá most viszik el a 464 es man unkat fáj a szivem érte de jo pézt kaptunk érte
lesz hejette 480as merci



teho..nemtudok neked segiteni de hajrá...
Villamosmérnök vagyok, nem fog meg. A generátornak az egyik fázisa menetzárlatos lett, mint azt már bazi régen kiderítettem, szóval vagy újra kell tekerni, vagy kell egy új. Az új kb 68e+sarc, de megtekerik a szakik egy tizesért. Csak annak a tekercsnek a menetszámára lenne szükségem, és azt a feszkóból ki tudnám számolni, mert lebontani szépen nem lehetett, annyira össze vannak lakkozva ezek a dolgok.

Szal ha elviszem szervizbe, akkor egy százas, így meg egy tizes. Akkor vigyem?
Inkább szívok vele egy kicsit...(nagyot)
na üdv!

lol faisst jó álom lehetet....
teho vidd el szervizbe ... én azt csinálnám .....
volt az 1ik ismerősömnek dr-z-je de kb pár hnapja adta el és most rm-z je van...bocs
MOST!
Mééééééérni!
ahamm akkor összeségében jó éjszakád volt:P
nemtom kik háboruztak..nem is érdekelt csak dibáltam ahova tudtam
zsebbe asszem
kik háborúztat kikkel???
magyar-?
ja és kinek az oldalán áltál vagy csak dobáltad a grünédet amíg el nem fogyott?
és miben vitted???zsebedben vagy volt adagolós táskád?
Mé?


boccs de nincs kéznél drz
Mééééééééérjetek!
neeem
grátátjaim voltak
a mozaik utcai felüljárót átugrattam és ugy dobáltam a gránátokat mindenkire
de igazából csak össze vissza motoroztam és eccercsak pííísz lett
zyííír
és lőtt az yz????
vagy hogy volt részleteket!
foton ágyút is halottam
de az nemtom mi
gondolom olyan nem vlt a 2. vh ban
hát őőőő elég modert volt..
lézer ágyúk meg minden lófasz
grat
szép álom lehetett milyen évjáratú volt a háború kb??
azt álmodtam hogfy motoroztam a régi motorommal...meg valami gecinagy háború volt a 3. kerületben...
bombáztak meg minden lófaszt
aztán hazamentem az yz-mért fater megcsinálta és azzal megmentettem a kerületet...de hogy hogy azt nemtom
Help!

Valaki meg tudná nekem mérni egy DRZ-n járó motor mellett, hogy mekkora a feszültség a fekete és a fehér vezeték között? Nem kell széthúzni, és váltakozóba(AC) kell kapcsolni a műszert.

Segítsen má valaki bazzeg!

Mindenki hozzon magával még egy embert, és keresse meg a legközelebbi Déjerzét egy multiméterrel, és mérjétek már meg nekem azt a szart LÉGYSZI!!!
Szóval: a generátorról, ami bal oldalon van, egy 7 vezetékből álló köteg jön föl. Ebből 3 sárga, ami megy a fesszabályzóhoz, ami bal oldalon egy nagy hűtőbordás cucc, és a vázra van csavarozva. 4 vezeték viszont a gyújtáselektronikába megy, ami az ülés alatt van. Zöld+kék, ez a jeladó. Plusz van még egy fekete-fehér páros, amin egy pici feszultségnek kellene lennie alapjáraton. Az ülést levéve, a gyújtáselektronia csatlakozóin meg lehet mérni a fekete és fehér vezeték közötti váltakozófeszültséget (műszer AC-be kapcsolva). A csatikat nem kell széthúzni, és nem ráz meg

MÉÉÉÉRJETEKKKKKK!!!
nem-nem nyelvtanórán nem írunk fogalmazást legalábbis mi mindig irodalmon írtuk/írjuk az más tészta h a nyelvtanhoz kerül
Talán nyelvtan, nem?
theograf ez szép volt:P
bár irodalomórán olyan karót kapnál mint a ház a sok ergójért
Te nem unod még ezt a hülyeséget?
Mi a pélónak kell ezt kb havonta megkérdezni?
1. Egy ugyanakkora hengerűrtartalmú Husaberg NEM erősebb minden azonos hengerűrtartalmú motortól.
2. Az egy versenymotor.
3. A versenymotorok általában erősebbek a normál motoroktól.
4. Ki vannak hegyezve: kisebb tömegű dugó, hajtókar, szelepek, ergo kisebb tehetetlenség, ergo gyorsabban tud mozogni ergo nagyobb fordulatot lehet elérni ergo erősebb.
Nagyobb a sűrítése, ami nagy megterhelés a főtengelynek, és az összes csapágynak, de így nagyobb a kompresszió ergo kisebb helyen ugyanakkora energia szabadul fel ergo nagyobb lesz a nyomás, ergo erősebb.
A vezérműtengelyen a bütykök hegyesebbek, ergo jobban kinyomja a szelepeket, ergo könnyebben jön a friss cucc, ergo tisztább keverék, ergo tökéletesebb égés, ergo nagyobb energia ergo erősebb.

A főbb mechanikai különbségekről olvashattál egy versenymotor és egy "normál" kocsmába meg munkába járó motor között. Kérlek ezt a kérdést többé ne tedd föl, vagy esetleg tudnám ajánlani a 187-es tudakozó plussz szolgáltatást.