Villamosmérnök vagyok, nem fog meg. A generátornak az egyik fázisa menetzárlatos lett, mint azt már bazi régen kiderítettem, szóval vagy újra kell tekerni, vagy kell egy új. Az új kb 68e+sarc, de megtekerik a szakik egy tizesért. Csak annak a tekercsnek a menetszámára lenne szükségem, és azt a feszkóból ki tudnám számolni, mert lebontani szépen nem lehetett, annyira össze vannak lakkozva ezek a dolgok.
Szal ha elviszem szervizbe, akkor egy százas, így meg egy tizes. Akkor vigyem?
Inkább szívok vele egy kicsit...(nagyot)
kik háborúztat kikkel???
magyar-?
ja és kinek az oldalán áltál vagy csak dobáltad a grünédet amíg el nem fogyott?
és miben vitted???zsebedben vagy volt adagolós táskád?
neeem
grátátjaim voltak
a mozaik utcai felüljárót átugrattam és ugy dobáltam a gránátokat mindenkire
de igazából csak össze vissza motoroztam és eccercsak pííísz lett
azt álmodtam hogfy motoroztam a régi motorommal...meg valami gecinagy háború volt a 3. kerületben...
bombáztak meg minden lófaszt
aztán hazamentem az yz-mért fater megcsinálta és azzal megmentettem a kerületet...de hogy hogy azt nemtom
Valaki meg tudná nekem mérni egy DRZ-n járó motor mellett, hogy mekkora a feszültség a fekete és a fehér vezeték között? Nem kell széthúzni, és váltakozóba(AC) kell kapcsolni a műszert.
Segítsen má valaki bazzeg!
Mindenki hozzon magával még egy embert, és keresse meg a legközelebbi Déjerzét egy multiméterrel, és mérjétek már meg nekem azt a szart LÉGYSZI!!!
Szóval: a generátorról, ami bal oldalon van, egy 7 vezetékből álló köteg jön föl. Ebből 3 sárga, ami megy a fesszabályzóhoz, ami bal oldalon egy nagy hűtőbordás cucc, és a vázra van csavarozva. 4 vezeték viszont a gyújtáselektronikába megy, ami az ülés alatt van. Zöld+kék, ez a jeladó. Plusz van még egy fekete-fehér páros, amin egy pici feszultségnek kellene lennie alapjáraton. Az ülést levéve, a gyújtáselektronia csatlakozóin meg lehet mérni a fekete és fehér vezeték közötti váltakozófeszültséget (műszer AC-be kapcsolva). A csatikat nem kell széthúzni, és nem ráz meg
Te nem unod még ezt a hülyeséget?
Mi a pélónak kell ezt kb havonta megkérdezni?
1. Egy ugyanakkora hengerűrtartalmú Husaberg NEM erősebb minden azonos hengerűrtartalmú motortól.
2. Az egy versenymotor.
3. A versenymotorok általában erősebbek a normál motoroktól.
4. Ki vannak hegyezve: kisebb tömegű dugó, hajtókar, szelepek, ergo kisebb tehetetlenség, ergo gyorsabban tud mozogni ergo nagyobb fordulatot lehet elérni ergo erősebb.
Nagyobb a sűrítése, ami nagy megterhelés a főtengelynek, és az összes csapágynak, de így nagyobb a kompresszió ergo kisebb helyen ugyanakkora energia szabadul fel ergo nagyobb lesz a nyomás, ergo erősebb.
A vezérműtengelyen a bütykök hegyesebbek, ergo jobban kinyomja a szelepeket, ergo könnyebben jön a friss cucc, ergo tisztább keverék, ergo tökéletesebb égés, ergo nagyobb energia ergo erősebb.
A főbb mechanikai különbségekről olvashattál egy versenymotor és egy "normál" kocsmába meg munkába járó motor között. Kérlek ezt a kérdést többé ne tedd föl, vagy esetleg tudnám ajánlani a 187-es tudakozó plussz szolgáltatást.
lesz hejette 480as merci
teho..nemtudok neked segiteni de hajrá...