azokat a protektor ingeket próbáld azért ki mielőtt pénzt adsz érte mert kutyaszar volt mert izzadtam rámragadt megállsz le kell vetkőzni hogy levedd csak megfázni tudsz vele hát vicc volt 36-ért úgy dobtam be a sarokba csak úgy zörgött versenyre meg főleg nullát érő szemét , hézag a mellemen beugrálnak oda a kövek eltörik a szegcsontod katasztrófa pedig acerbis volt! ilyen buziruha mintha ölelgetnének benne rendesen idegesített egy jó páncélnak nincs párja főleg ha keményen nyomod!
DR-Z400fun: ez pontosan mi is? 250, 450, rendszamos, evjarat?
Szerintem versenyen szetgyilkoltak, vagy mi a fa**ert ilyen olcso?
Ha nagyon szarnak tartanam nem irnek rola.
esés az nem probléma(csak ne legyen nagyonnagy)elég sokat estem már még a simsonos korszakban felálítottam a motort és mentem tovább(az volt a legjobb amikor elütöttem 1 dácsiát(kicsit fonetikus ))
azért 250esel nagyobbat lehet esni(van 1 ismerősöm ő cross cucc nélkül 1 métert sem megy)
Régebben vett valami crossmocit ment az ugratóra a levegőben lefulladt leesett a motorról a motor meg rá azóta csak ruhában megy és melegen ajánlotta, hogy én is így tegyek
hát nem tom...tapasztalatból mondom,rx 80 után is geci sok a 250 yz.....még 125 után mondjuk a 125 is csak enduro és csak 30 ló.... 250es gép meg a duplája...nekem nagyon felejtős....sokat fogsz esni
Szakértők véleménye kéne az idomzatról, ez nem gyári igaz? Valami kurva jól néz ki az a tört sárvédő. 440 ért megéri megvenni? Ha megoldható lenne az Akorl jogsival való vezetés akkor már mennék is érte.
nem tudom még öreg motort nem szeretnék(volt már öreg motorom csak nagyon faxa állapotban a gyári folytásokat mi vettük ki belőle 95ös rs)
de ez a 125 kicsit olcsóbra jönne ki mint a 250es de ez még pénztárcafüggő ha apáékat megbirom fűzni, hogy járuljanak hozzá anyagilag akkor természetesen 250est vennék
egy 25 -el azért kell állatság mert azzal nem lehet igazán lassan menni ezért kérdeztem tőled ,hogy 250-nel hogy állsz mert enyémmel kisgyerekek szépen lassan felmennek még a meredekeken lehet vele lassan menni és ott is bika de a 125 -el nem mernek menni mert az csak akkor erős ha sikít és muszály tempót tartani!
azzal úgy kéne menni, hogy rajtnál nyél és többet nincs gáz elengedés, fék van meg kuplung nélkül gázelengedés nélkül húzgálod a váltót és inkább behúzod a kuplungot félig mikor gyors vagy nem a gázt kell elengedni meg ha esik a fordulat akkor is fested a kuplungot! ja és közbe vezetsz meg ugratsz ha ezekből engedsz megelőznek ! keveset megyek 25-tel de megyeget nekemvalamennyire de ezer éve gyakorolok úgyhogy elsőre ne csodálkozz nem fog menni !/a lehető legszarabb 25-tel tanulni/
de utána még itthon áll 2 motor ami eladó..... 96os rieju 50,motorikusan pöpec,de hiányzik 1 idom az 160 körül szeretném hogy elmenjen,meg a 70es cagiva supercity(sm) 97es azt szintén 160 körül szeretném eladni és akkor az már 600 durván....abból apunak 100ért 1 motor,marad 500,kell 1 csizma+protektoring,marad 450.... ha minden jól megy még megyek melózni nyáron abból összefog jönni még 50 pénz szal kb 400-500 körül lesz 125ös rendszámos enduróra
hát idáig volt dolgom 50es rx-szel meg 80assal,meg most van 1 50es am6os blokkos rieju....hát ezeknél ott húzod a gázt ahol csak lehet...én állandóan max-szal mentem velük ill a rieju ha kész lesz az is über fasza lesz
én ezeket tartom jobbnak ezért azért összességében de a többi se szar főleg ha már 2000 fölött vesszük de a honda vagy a yami mindig jó motorokat csinált főleg itt a crossba !
én megvenném ha pályáznék azt a 2003-ast 500 forintért és tépném a gázt mint az állat ! ha tudsz motorozni és állat vagy akkor egy jó 25-el pályán olyan kört mész mint a 250 persze ez függ pályától is de ha 250-es picit bénább nálam agyonverem vele mert pályán nagyon jó 25-el menni csak nagyon kell tudni vele!
ja és akárhányba hanyadtver egy cross 125 ha nem figyelsz
5ben dehogy...3ig feljön....4ben még kapargat,talán 5ben is. hát kellett új dugó(az 30)meg elbaszta a kuplungtárcsát meg még vmit az még 30 + munkadíj.....asszem
Szerintem versenyen szetgyilkoltak, vagy mi a fa**ert ilyen olcso?
Ha nagyon szarnak tartanam nem irnek rola.
azért 250esel nagyobbat lehet esni(van 1 ismerősöm ő cross cucc nélkül 1 métert sem megy)
Régebben vett valami crossmocit ment az ugratóra a levegőben lefulladt leesett a motorról a motor meg rá azóta csak ruhában megy és melegen ajánlotta, hogy én is így tegyek
de ez a 125 kicsit olcsóbra jönne ki mint a 250es de ez még pénztárcafüggő ha apáékat megbirom fűzni, hogy járuljanak hozzá anyagilag akkor természetesen 250est vennék
azzal úgy kéne menni, hogy rajtnál nyél és többet nincs gáz elengedés, fék van meg kuplung nélkül gázelengedés nélkül húzgálod a váltót és inkább behúzod a kuplungot félig mikor gyors vagy nem a gázt kell elengedni meg ha esik a fordulat akkor is fested a kuplungot! ja és közbe vezetsz meg ugratsz ha ezekből engedsz megelőznek ! keveset megyek 25-tel de megyeget nekemvalamennyire de ezer éve gyakorolok úgyhogy elsőre ne csodálkozz nem fog menni !/a lehető legszarabb 25-tel tanulni/
elég jó árban lévő páncélok
én megvenném ha pályáznék azt a 2003-ast 500 forintért és tépném a gázt mint az állat ! ha tudsz motorozni és állat vagy akkor egy jó 25-el pályán olyan kört mész mint a 250 persze ez függ pályától is de ha 250-es picit bénább nálam agyonverem vele mert pályán nagyon jó 25-el menni csak nagyon kell tudni vele!
ja és akárhányba hanyadtver egy cross 125 ha nem figyelsz
mit kellett vennie bele?
ha nem cr akkor?(zoozee az yz-t mondta)