szevasztok
megint nagy a hallgatás! esik az eső hajlik a vessző ..............
sutyerák te meg ne féljél ennyire nem kell tartani a szerelésektől csak próbálj meg minnél jobb állapotú és
minnél fiatalabb motort venni!
azért ne dőljél be minden rémhírnek!/ pl. 5 percenkénti olaj- +dugó- cserék amiket olvasok itt-ott az azért vicc aki ilyen faszságokkal riogatja az embereket az még egyet sem cserélt soha /
meg a fogyasztás is majdnem mindegy /a 4T-k kevesebbet isznak/ de crosspályán hasonló fogyasztások jönnek ki kategórián belül majd minden motornál ha küldik őket !teljesen másodlagos kérdés szerintem ha kimegyünk pályára egy napra ,hogy 15liter vagy 17.8 fogyott-e el mikor másfél millió forintos motorokkal 200 ezres ruhába pörgünk ott és a fogyasztáson kívüli a kopás meg az amortizáció is ezrek alkalmanként!
hétvégén használnám meg ha néha lenne időm suli után akkor is(4t crossból milyet motort szabad venni?valamelyik nap láttam 1 250es 4t 94es husqvarnát(egy olyan idős crossmotort megszabadne venni?
ha vennék egy nagyobb crosst yz 250f és csak hétvégén használnám, akkor is ösz 3-4 orát.... mennyit
yz 426f birna ki 1 felujjitással?? persze olajcserét minden 2-3.motorozás
yz 450f után...
vagy más 4T cross
hát van pár alap szabály...ahogy mész az ugratóra,először csak lassacskán,1-2x érezd...aztán gyorsabban,ahogy jön a kidobó már nem húzz sok gázt mert gyertya lesz(én szokásom ) ha levegőben vagy akkor gázzal és első fékkel tudsz korrigálni...(gázra emelkedik,fékre lejebb megy az eleje)érkezéskor ha teheted húzz kis gázt,hogy ne hasson rád annyi erő...röviden ennyi
Én eddig 1X találkoztam vadásszal az erdőben aki ennyit mondott: " Gyerekek ne zavarjuk már egymást" azt hozzá kell tenni hogy 1 fa tövében ült puskával az ölében és ott állt mellette az uaz !
A haverjaimnak pedig annyit mondtak a vadászok hogy motorozzanak csak 18 óra után már ne nagyon motorozzanak az erdoben!
Ha kihuznak ilyen szöges drótokat annak nem lesz jó vége! de ha ők kihuznak akkor mi meg kővel zuzzuk be a szélvédőjuket
Szeva Faist!Látom elég magasat ugratsz a kéena gépel nem vágodik nagyot?mondj egy két dolgot az ugratással kacsolatban mire kell nagyon oda figyelni nehogy nagyot zakozak mert holnap megyek a pályára elöször és ma ugy néztem hogy elég kemény!Kössz!
megint nagy a hallgatás! esik az eső hajlik a vessző ..............
sutyerák te meg ne féljél ennyire nem kell tartani a szerelésektől csak próbálj meg minnél jobb állapotú és
minnél fiatalabb motort venni!
azért ne dőljél be minden rémhírnek!/ pl. 5 percenkénti olaj- +dugó- cserék amiket olvasok itt-ott az azért vicc aki ilyen faszságokkal riogatja az embereket az még egyet sem cserélt soha /
meg a fogyasztás is majdnem mindegy /a 4T-k kevesebbet isznak/ de crosspályán hasonló fogyasztások jönnek ki kategórián belül majd minden motornál ha küldik őket !teljesen másodlagos kérdés szerintem ha kimegyünk pályára egy napra ,hogy 15liter vagy 17.8 fogyott-e el mikor másfél millió forintos motorokkal 200 ezres ruhába pörgünk ott és a fogyasztáson kívüli a kopás meg az amortizáció is ezrek alkalmanként!