Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja az üzletről annyit, hogy eddig majdnem minden motoromon kerestem(kivéve az aerox mert azt ellopták, pedig milyen kis jó üzlet lett volna 2001es volt 11000km és 120ért vettem a külsejére kellett még volna költeni kb 20ezret(műanyagos)
kössz zoozee, hogy időt pazarolsz rám!
úgy döntöttem, hogy crossmotort szeretnék.hétvégén használnám meg néha suli után is kikapcsolódásnak amikor felbasznak a tanárok(van 1 koma tőlünk kicsivel kintebb lakik és csinált 1 crosspályát persze nem ilyen fullosat, de elég fasza(2kmre van tőlünk betonra ki se kell menni).azért döntöttem a crossmotor mellett mert 1.apa időközben vett 1 robogót azzal lehetne városban is menni2. külterületen lakunk itt vannak az érintetlen erdők földesutak.tehát hobbi szinten használnám 125ös 2t cross(meggyőztetek )
előre is kössz
Vasarnap ejjel pl lehet 100-al menni, csak a rendorok is ott szoktak allni a szupermarket elott az Andor utcanal.
Vannak valahun képek?
durvák a 2007es ktm ek...
Igen, asszem ott sín volt. Hát, az Andor-Fehérvári kereszteződésben tényleg lehet nagyot repülni, mert a két oldalon szét van taposva az aszfalt, középen, a síneknél meg kiemelkedik. Csak az a gáz, hogy ott az autók 5-el mennek át, és így nem igazán lehet 100-al menni...
Szervizuton a volt a vasuti sint erted? Haverom szerint at lehet ugratni a fehervarin ugy, hogy a nem er a kerek az utra a keresztezodesben. Talan az andornal, nem tudod melyik lampanal? Kb 100-110 tempoval asszem.
Egérúton befelé reggelente 1000x gyorsabban haladok az autóknál. Irígykedve szoktak nézni, amikor az Andor utcán lemegyek a szervizútra, és ott csapok végig.
Legjobb, ha a garazsban pihen mindket kerekszett es, mikor melyik jon be, azzal gurulok. (most semmi nincs a garazsomban Egyik jobb, minta masik es nem veszunk ossze ezen, szupermotoval olyat dontesz, hogy leesik az alla a villamosmegalloban a csajoknak (Gellert Szallo elott pl a Bartokra ra kanyarban). Enduroval meg siman atmesz a friss foldkupacon az elkeritett savban
ezt még kishapsi írta.sztem tökjó

Veszprémből hazafele jövet
a következő összehasonlítás fogalmazódott meg
az agyamban arról, hogy hogyan látom endúrós
szemmel a két "rokon" műfajt, amit képviselünk:

endúrós vs. supermotó-s

-ha esik az eső, a supermotos nem motorozik,
mert csúszik a slick gumi - az endurós örül,
hogy nem porzik az út és indul motorozni.

-ha nagyon süt a nap, akkor a supermotos megőrül
a piros lámpánál, mert az aszfalt 80fokos, forr
a víz, a slickgumi meg olvad és gyorsan kopik -
az endurós örül, hogy "ma talán nem lesz sáros
a motor" (na mondjuk úgyis az lesz) és indul
motorozni.

-ha útépítés van, a supermotos anyázik, mikor
előzi a Kamazt, mert potyog a nyakába róla a
forró aszfalt, mikor mellette van, akkor meg
azért, mert pont lenyelte azt a kékes-feketés
füstöt, ami a kipufogójából kijött - az endurós
szemügyreveszi és megállapítja, hogy milyen jó
földkupacokat hordtak össze az út szélére és
addíg motorozik rajtuk, amíg el nem zavarják
a munkások.

-ha a supermotos elesik, akkor pont abba a
tömött buszmegállóba csúszik be, ahol kinézte
magának azt a két csajt, akik kedvéért
egykerekezni próbált, a másik eset, hogy
integetni próbál nekik, de pont akkor szitál
be a kormány (ugye, Pumpa??:-)) Ezek után
megrendeli a Magura kuplungfőhengert, a Tomaselli kormányt, kipufogót, váltókart, a biztonság kedvéért bukógombákat legközelebbre, és amíg a kórházban fekszik, elviteti a Promotoba, hogy rakják össze! - az endurós felemeli a motort, lekotorja a kuplungkarról és a lábtartóról a földet és jót röhög, hogy milyen hosszú szántást csinált a friss gyepbe.

-ha razzia van, az összes motorost megállítják,
beleértve a supermotost is, akinél hát ugye nem
mindíg van izzókészlet meg eü csomag, merthát
azért vett titán felnit is, hogy 15 grammal
könnyebb legyen a motor - az endurós örül, hogy
végre talán most találkozhat a DRZ-s, vagy a
qvad-os rendőrökkel, hátha megkergetik őt is
egy kicsit...
legalább nem lesz csőrös innen tolom az edzőtáborból,még jón 1 2 órás edzés 2től
ja meg hogy ne huzz gázt az iven...
de te azért is húztad te kuki

naja..
ha másik motorral megyek akkor 150 körül nekem is meggyűlik a bajom a széllel..
izomból kell tartani a búrámat
na akkor holnap vagy hétvégén szerelni kellene,én is odamegyek ám ismerkedni Dév,csak az érkezéskor való gáz huzogatást mondtad,a többit tudtam én is majd kérek infokat h mikor...ma leghamarabb 5re tok odaérni,Dév,írj 1 smst ha van vmi info h mikor mennek
az szép
kishapsi ecer azt mondta,hogy viték busával 330 al ,crosbukóban,és nem bírta 3 napig mozgatni a fejét,akora izomláza volt
őőő..
nekem 200nál nem volt túl jó a cross bukó...
haveromat vitte egy haverunk 270el és amikor visszaértek a szemére felcsuszott az áll része a bukónak...
mármint úgy értem,hogy utasként
szal a vezető fulll bőrcucc,az utas meg hátul ül crossruhába crossbukóval
nem..
haverom már nyomatta crosscuccban ER5N el
sztetek gyorsasági motorra gáz felülni cross ruhában?
jaja én is minnél előbb gondoltam...de azthitten nektek nemjó
na akkó majd hivlak 2-3 között
csaóóó
és köszi
Gumi minél bütykösebb, jól leengedve ha laza a talaj, mert különben a kanyar csak szenvedés.
Gyertyánál fék, csőrikénél gáz a levegőben. Tudom, hogy egyértelmű, de láttam már póruljárni nem egy embert: a levegőben már nem tudsz kanyarodni, szal figyelj rá, hogy olyan irányból menj rá, hogy ne a pályán kívül érj földet....
A lényeg a fokozatosság!!!
szia faisst !
még nem tudom mikor! jó volna inkább még most nem? de mindjárt megcsörgetlek mert nekem megvan a számod aztán híjjál fő!/de ha minden kötél szakad akkor hétfő vagy kedd legkésőbb!/
nem akarsz motorozni hétvégén? na csörgetlek egy 30-asról! hály
pista
azt akartam irni amit xlzx..asszem ezeket én modntam neki
pályán mire kell figyelni...
mandinerbe ne dőlj el...óvatosan menj hogy a "profibbak" ne üssenek el.
asztalos ugratókon ne húzd a gázt az iven,csak a kis ívű ugratókon.
hát nemtom még mire kéne figyelni..
zoozee
jövöhéten valamikor?
adj már egy telszámot banyek
ezeket nem szabad így számolni mert megbolondulsz és nem motorozol ! azt tudomásul kell venni, hogy ez egy drága sport /melyik nem az?/ és inkább az elején kell beletenni picit több lét, hogy a motorod ne a legrégebbi és legszarabb legyen mert arra hiába költöd a sok zsírt apránként nem lesz újabb meg talán jobb se soha! /tiszta bosszúság itt a műhelybe szoktam látni sírni férfiakat/
egy jó tanács ha tudod mennyi lecsód van rá ,döntsd el mit akarsz/endúró vagy cross/ és milyen szinten szeretnéd űzni profi sok menet vagy amatőr/hobby heti egy max. két alkalom akkor meg tudnám saccolni mi kéne neked! de a döntést jól hozd meg és inkább most szoríts a nadrágszíjon mert akkor benne van a fejlődés lehetősége nem egy zsákutcát veszel sok pénzért meg azt is nézzed, hogy ha pl. megunod eladható legyen ne egy olyan moci ami csak neked tetszett/picit nézd üzletileg is bár nehéz tudom/ !

ja és ilyen 94-es 250 4T 20 lovas kigyilkolt szemetet crossba nehogy vegyél nem azért mert az még endúró volt hanem azért mert annyira nem hiányzik a baj ja és amit gyengének találsz 2T úgy megy el mellette ötödikbe egykeréken mint a szar de ha valamit szerelni kell akkor az az és semmilyen alkatrész nincsen hozzá ha véletlen van akkor meg nemtudod kifizetni mert olyan drága , úgyhogy inkább felejtsd el de inkább mérlegelj számolj és döntsd el mit akarsz ezt minden motorvásárlónak tudom ajánlani! meg az se volna rossz ,hogy haverok gépével kerülnél egyet esetleg óvatosan lássad is miről beszélünk!