ezt a mastercross teszt 2006 -ból! az összes crossgép össze lett versenyeztetve ,hasonlítva stb.../előbb elfelejtettem a LE adatok a keréken mérve értendők/a master- endúrót bescanneltem 100 oldallal előrébb/
ja és ,hogy ne csak levegőbe való beszélgetésnek tűnjön .........................!
ezt a kevés előnyt kéne behozni már csak utána jöhetnének a körök amikről te beszélsz!
kéne szólnod a japóknak, hogy te már tudod az ellenszert a 2T-kel szemben mert saját bevallásuk szerint ebben a kategóriában ők még nem! idén is a legjobb crossgép ebben a kategóriában a kawasaki KX 250 lett ami 2T!
és én még nem is ezeket a vadabb cross 450-eseket említettem az előzőekben /amit levert a kawa/ hanem a nemannyira vad endúrókat !
na nekem nincs pénzem arra hogy 1 250es 2t tankoljak
ezért kéne a 4t ami 6-9l-rel elmegy.
amit makita mutatott(klx) külföldről mennyiért lehetne behozni
ja és ha tudtok adjatok légyszi külföldi használtmotor oldalakat
kössz
ja nem azért írtam ,hogy vegyen egyet csak írtam ,hogy nem olyan szar a 2T sok százezer forinttal többért
kell vásárolni olyat ami leveri a jó 2T-t ! nem figyeltem pontosan de mintha azt írta volna hogy 500 pénz lesz rá ! hát abból ütős 4T endúrót venni még ha papírtalan is nagyon nehéz vagy régit vesz és szopik a szereléssel meg az alkatrésszekkel , de annyiból vesz egy 98-2000-es 250 2T egy év alatt megtanulja és elmehet 525 ösökkel motorozni mert a 450 -esendúrókat nem győzi majd kikerülni vele!
50-es utan 250 2T, nem lesz az kicsit eros? Egyebkent igaz, a TSR nem olyan eros, de hat nem is azert vettem annak idelyen, hanem hogy most vagy jovo tavasszal ra merjek ulni egy 450 4T re.
beszélgettek a power-ről hogy ha kinyit ez van meg az van ......
hátha én a kétütemű 250-es cr-rel látom hogy esek bele a sárba már a levegőbe nyitva a power
azért nem kell attól annyira félni mert motorozható amúgy csak meg kell tanulni és semmi baja amúgy 125 2T-nél picit szarabb a helyzet mert ott kell jobban figyelni de ott is a rajtnál hogy kinyíljon mert ha becsuk a verseny alatt akkor véged
amúgy egy 250 2T vel barátságosabban megtudnál tanulni endúrózgatni mint egy 25-tel ez tuti mikor nincs nyitva a power akkor is van már ott vagy 35-40 paci ez annyi amennyi egy tsr-be sose lesz!
Egy 4T 5x jobban alulrol, es konyebb is vele a dagonyaban meg a mely homokban probaltam a EXC 450 et es sokkal egyszerubb, mint az EXC250 (2T), mert neha kinyit a power es akkor megy, kulonben meg elsullyedtem a homokban. Jo mondjuk nem vagyok versenyzo
Sutyerak, TSR200-rol annyit, hogy 3 napja adtam el az enyemet, megyeget rendesen, de nem szakitja ki a karodat (35 LE), elotte nekem RMX 50-em (8 LE)volt egy evig. A TSR kb megfelel egy eroszakosabb 125 nek ha kicsit megpiszkalgatod, de a ketutemmel nekem az a bajom, hogy 1 liter olaj kb 400 km (3500-4500 Ft a Motul600 ami nekem nagyon bejott) es nyomatekban nem tul jo kis fordulaton. Inkabb nezzel egy ujabb KTM-et ha mar mindenaron 2T-t akarsz, mert azok eleg nyomatekosak. Pl ez?: vagy 250 4T?
volt 1 95ös rs em azzal semmi baj nem volt, de a gyári folytásokat mi szedtük ki belőle