jujj jujjj most megyek nagyapámhoz,utána 7től itthon vagyok..... remélem ugyanilyen aszép a motor,meg motorikusan is patent remélem rezó nincs összetöredezve meg stb (ahogy elmegy a 125ös rx,és ha jó ára van ennek a gépnek,magyünk érte)
keihin karbi a legjobb amit mostanság csinálnak lassan minden motoron az lesz/a rendesen már az van/ ez is mutatja lehet, hogy jó cucc!!!!
de még ne cserrélgessél fúvókákat benne össze-vissza mert nem az a fojtás benne! majd ha "kinyílik " akkor lehet hogy kismértékben változtathatsz rajtuk de ne azzal kezdjed!
na megjöttem haveromat mentettem elpattant a patentszem és megállt a ktm most menekültünk ki az erdőből!
legalább egyszer ebédelek vasárnap itthon, meg megy a moto gp!!!csajom örül!
utána találkozok gas-gas os csávóval és lefotózom a motort!
addig meg itt van nézzed!
hát mivel nincs a tulajdonomban gasgas.... meg nem mondom neked evenx! a cre az HM az aprilia leányvállalata!!!(van 50es,80as-detto mint rx,125ös-kicsit húzva van)Hát a Tm-re sokan mondják hogy 2-3 évre termett motor és utána annyi volt,csőstül jön a baj...na most ha veszek annyi pénzért 1 motort akkor pont 0-ra jövök ki...nyáron melózok,1 dugattyúcserére összejön a pénz....de a gasgas közelebb van,és zozee tud róla infókat...valamivel biztonságosabb,mint 1 teljesen ismeretlen dologba beleugrani
Csaó Mindenkinek!
Jó termékeny volt a kis fórum hála istennek,vannak értelmes kérdések,témák
Az a kis TM jól néz ki,csak ízig vérig versenyenduró,szóval lesz vele gond mindig,ha "rendeltetésszerűen" használod,bár ez tényleg kemény terepre való.Amúgy van a hondának is ilyen kis 125ös szöcskéje,cre125nek hívják.Az is bitang erős,csak hát magyar honban nem fogant meg .
A KLX250gyárilag 28-30lóerő,nem rakéta,de személy szerint nekem tetszik,és egyre inkább a legközelebbi elérhető célom.
125ös enduró,jelen esetben xt125öt behozni nem éri meg,egyrészt egy gyenge motor,volt hozzá szerencsém,inkább nem is írok róla milyen erő(nem) lakozik benne,de a reg adó eleve 93ezer forint és a többiről nem is beszéltünk,magyarul 150alatt nem uszod meg.
Az indítással semmi gáz,a moci tökéletes állapotban van.
Hogy eredetileg hány lovas lehet nem tudom.
Azt sem tudom,hogy milyen sűrűn kell olajat cserélni.
Érdekelne a főfúvóka mérete is.
Bevallom nemtudom hogy néz ki a fojtószelep sem.
Mindjárt csinálok fényképet a karbiról.
az 25 LE mennyi lehet egy ilyen fojtatlanul 28 ?
nem sokkal több tehát nem túl bonyolultan lehet fojtva ! szerintem kipufogónál van valami meg nem tudsz telegázt húzni szerintem ennyi kb. persze látni kellene! függ a karbitól is milyen van rajta te húzod a bowdennel a súbert fel /mint mz-nél/vagy a vákum ebben az esetben te csak egy fojtószelepet tekergetsz. na melyik?
néhány ló amit nyerhetünk max.! /tudom az is fontos/
amúgy most így jól működik meg könnyen indul mindig?????
de még ne cserrélgessél fúvókákat benne össze-vissza mert nem az a fojtás benne! majd ha "kinyílik " akkor lehet hogy kismértékben változtathatsz rajtuk de ne azzal kezdjed!
Nem tud valaki vhol az országban vmi olyan boltot vagy internetcímet ahol használt/olcsó motorosruhákat/felszereléseket lehet venni???
legalább egyszer ebédelek vasárnap itthon, meg megy a moto gp!!!csajom örül!
utána találkozok gas-gas os csávóval és lefotózom a motort!
addig meg itt van nézzed!
Jó termékeny volt a kis fórum hála istennek,vannak értelmes kérdések,témák
Az a kis TM jól néz ki,csak ízig vérig versenyenduró,szóval lesz vele gond mindig,ha "rendeltetésszerűen" használod,bár ez tényleg kemény terepre való.Amúgy van a hondának is ilyen kis 125ös szöcskéje,cre125nek hívják.Az is bitang erős,csak hát magyar honban nem fogant meg .
A KLX250gyárilag 28-30lóerő,nem rakéta,de személy szerint nekem tetszik,és egyre inkább a legközelebbi elérhető célom.
125ös enduró,jelen esetben xt125öt behozni nem éri meg,egyrészt egy gyenge motor,volt hozzá szerencsém,inkább nem is írok róla milyen erő(nem) lakozik benne,de a reg adó eleve 93ezer forint és a többiről nem is beszéltünk,magyarul 150alatt nem uszod meg.
Hogy eredetileg hány lovas lehet nem tudom.
Azt sem tudom,hogy milyen sűrűn kell olajat cserélni.
Érdekelne a főfúvóka mérete is.
Bevallom nemtudom hogy néz ki a fojtószelep sem.
Mindjárt csinálok fényképet a karbiról.
nem sokkal több tehát nem túl bonyolultan lehet fojtva ! szerintem kipufogónál van valami meg nem tudsz telegázt húzni szerintem ennyi kb. persze látni kellene! függ a karbitól is milyen van rajta te húzod a bowdennel a súbert fel /mint mz-nél/vagy a vákum ebben az esetben te csak egy fojtószelepet tekergetsz. na melyik?
néhány ló amit nyerhetünk max.! /tudom az is fontos/
amúgy most így jól működik meg könnyen indul mindig?????