minden motorra kell költeni.
nekem az öhlins verseny hátsó telo adta meg magát, ugy hogy a szerelő se látott ilyet.
a krómszár törött el, közvetlenül a aljánál ahol belemegy az alu u villába.
37000 volt a javitás, de minden uj volt benne. .
16,000 a kuplunglamella
9000 a vezérműlánc
és a sok apróság, teloszimering
no meg a sok hátsógumi , me valahogy nem szerette az aszfalton való kerekezést.
theofgraf.........az a baj hogy ....magnéziumos szar......egy pálca hozzá 3 ezer....és kéne hozzá egy pár hogy fasza legyen.......mert az előző hegesztős csillagszórót csinált belőőleee.....
de kőszi a kérdést......majd lehet valamikor tartaléknak megcsináltatom
hát csak a c 175.- ezer forint..... a nehézgépkezelői meg 70.- ezer....
én is le fogom rakni az e -t is ....csak a lové....tudod ....meg előbb mindenkép a c kell
Van vkinek tapasztalata ktm 2T endurókkal???Mennyir erugalmasak gondolok itt most a 250es és 300as exc-re??Ha ennél a témánál maradunk a nagyobbat érdemes megvenni vagy a 250es is elég erőtartalékokkal rendelkezik.
menyi most a C husky?
nekem is le kell teni, csak az a kurva pénz.
csak nekem több kell: C,E ADR(darab, tartály) nemzetközi, belföldi. igy kb olyan 5-600 ezer ft., és van rá 2 évem.
amugy csiga most fügetlenül montam nem a motorra gondoltam......és igazad van a pogácsát is kell állítani és abba is hogy nem igazán alkalmazzák motorokon mert sok helyet foglala......
Üdv mindenkinek!
Friss regisztráltként érdeklődnék, 93-mas 125-ös cagiva blokkos husky-hoz komplett gyújtást esetleg valaki tud-e jutányos áron?
Segitségeket előre is köszönöm: Z. (70/3117825)
nem tudom de én is igy voltam az én husky mal.
először mindenki tartott tőle, mert én voltam a csapatban a legfiatalabb, a legörültebb, és nekem volt a legbrutálabb mocim .
rájöttél arra hogy hogy is lehet berugni akkor éjjel nappal inditottad.
én mentem vele ugy vizben hogy a kormány nem látszot ki(persze csa 6-7 métert)
de nem ált meg ellentétben a ktm el és a husabergel. .
kibaszottul megszerettem a kicsikét. sajnálom nagyon hogy eladtam.
az egyetlen hátránya, hogy kicsit utánnajárosabb hozzá alkatrészt szerezni.
te 610......figyelj......
az az igazság hogy elégé a szívemhez nőt a kicsike.....
ez a motor tavaj kerűt hozzám .....elvileg én vagyok a második tulaja egy német srácé volt aki csak utcán használta és kemény 6000 km rakot bele ....de egy fasz volt......és elhanyagólta az olajcserét....holot ez itt kűlönősen fontos 500km. en ként az olajpumpa hiánya véget....és beált neki......
tavaj tobtuk össze zéével.....az egészet kosárból........ujj minden
uj henger, uj dugo (JE....remélem mond valamit)...csapágyat, főtengej, hengerfej, stb...minden....
még a váz is le lett festve......
de a dekli repet volt.....most azonnal alapon össze let rakva ...mert azonnal menni akartam vele...
de bum ...idén beszopta.......sajna ....
más baja nincs.....mindenki monta huuu berugni......meg igy ...
előszőr szopás volt.....kocsival huztuk be....de meg kellet tanulni és most papucsban is berugom....
bárholl hanyatbasztam magam lerebűlt a hegyről vagy akármi....felálítottam és dir....
semmi ment mint a mérgezet egér.......
és ez már sűrűb járásu nem az a lomha négy űteműű......hatodikba szo szo ...felkéretkezik
...ja ezenkívűl....a fox szervízelte kint ..és ha minden igaz át lett karburálva.....ugy hogy a szutyok delorto egész fasza......
ja és persze egy teljesen nyitot gyári sportrendszer van rajta.....ugy hogy a hangja egészen félelmetes....zéé mindig mondja hogy akkor komoly amikor jővők az a morajlás .......remeg minden....
de ahoz képest elég kezes.....négy ütem......enduróba ez a király......a két űtem csiki csuki szopos részeknél cigi......
na mindegy összeségébe ...nekem bejőn ......dinamikus erős....!!!..bárhol elmegy szóval akadály az nincs.....olyan ahova nem megy fel oda máss se......itt a hiba max bennem van....
egyetlen hátul űtője a korából fakadó alkatrészellátás......de edig ugy nem kellet...
bovdenek, karok...miegy más müanyagok ...meg vannak vagy csinálunk....
ja ennyi.....nem tudom mit mondjak még........tudnék de már nem írkálok ennyit
...sajna utcán az útobbi időbe nem nagyon motorozok........a husky val meg nem megyek ki mert az nem arra van.....sokat endurozok......igazság az hogy elvieg zéé-ékel egyűt nyomjuk vele kurvajó menni mert ....nagyon penge és (jopap holtig tanul alapon) lehet tőle tanulni....de sajna idén beszoptam a faszt ....ezzel a kurva deklivel.......ugyhogy nem igazán motoroztam ki magam.......de majd bepótóljuk......
figyelj apa ez igy nem kerek.......a a négy űtemű otto motrok ujjab generáciojánál alkalmazzák a hidrotőkéket a szelepek renszeres (gépjárműnél 30000 km) állítása helyet....ami a szelephézagot hívatott kikűszőbőlni......az olaj véget megkeményedig......
amikor elbaszodik a hídrotőke lehet hallani a kopácsolást .......ahogy a szelepek kopognak.....de sokszor csak az olaj viszkozítása nem megfelelő.......
a pogácsa egy ...más konstrukcio........de azis ezt a célt szólgálja....
amugy ezt csak azért írtam.....mert kérdeszték hogy a 20 szelepet állítani.....zusukits...
ktm 525 exc six days 2005 a másik meg sima 525exc 2006/nagyon jók de nem merem leírni/
pályákon versenyeken leginkább de erdőben is míg lehet magyarország de már inkább már románia
bp.környéke hungaroring stb... mostanába sok edzés crosspályán csak még nincs meg ahhoz az új motorom. amúgy szigorúan titkos mint neked a körzeted!
nekem az öhlins verseny hátsó telo adta meg magát, ugy hogy a szerelő se látott ilyet.
a krómszár törött el, közvetlenül a aljánál ahol belemegy az alu u villába.
37000 volt a javitás, de minden uj volt benne. .
16,000 a kuplunglamella
9000 a vezérműlánc
és a sok apróság, teloszimering
no meg a sok hátsógumi , me valahogy nem szerette az aszfalton való kerekezést.