Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húúú, és utána jöttök busszal csapatni az erdőbe??
Nincs is jobb, mint bródszlájdolni egy jó kis csuklós ikarusszal
ha 1xer pesten jársz mocival,szólj, összefuthatunk
nekem marad a jó kis 125ös a1es papírral való 11kw és keresztbe leszophatnak... most 3évig úgyiscsak a1em lesz....
szevasztok ! ezt nézzétek hát mindjárt felrobbanok az idegtől a q... anyjukat mit képzelnek ezek!!!!!


Ezt jól beszoptuk
2007-től jelentősen emelkedik a motorkerékpárokra kivetett adó.
A változást az okozza, hogy nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell megfizetnünk motorunk adóját, ami a következőképpen fog alakulni:
0-3 éves korig: 300 Ft/kW (220 Ft/LE)
4-7 éves korig: 260 Ft/kW (191 Ft/LE)
8-11 éves korig: 200 Ft/kW (147 Ft/LE)
12-15 éves korig: 160 Ft/kW (117 Ft/LE)
16 év felett: 120 Ft/kW (88 Ft/LE)

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy új, 100 lóerős motor után évi 22.000 Ft-ot kell becsengetnünk az eddigi pár ezer forint helyett.
Ugyancsak 2007-től emelkedik a gépjármű átírási illetéke.

Lehet, hogy ezzel akarják elriasztani az embereket attól, hogy 180 lóerős bringákkal szaladgáljanak?

"NEM KELL FÉLNI NEM FOG FÁJNI !!!"



BESZARÁS MI LESZ MÉG ITT!
most nezem,terepezni akarsz hogy a robogosok nem jok?
neked mien jarganyod van?
sziasztok!
kiskunhalas környékéről nincs valaki?senki sincs akivel tudnék motorozni, mindenkinek kakesz robogója van
apropo,pakolas,asszem ma megsutottem a fej alatt,kicsit fuj a ki a hutobe,de meg megy mint alatt,holnap szetkapom aztan megy fel uj szilikon adag es kesz.

nektek mien pakolas szok lenni 2 t vizhutesnel???

nekem sima ple lap ,de az koze teszek piros szilikont a jobb tomitesert.Tekasil 360 fok ig siman birja a nyomast
aha persze berregni
pesten a dugoban szoptam az autoval .
hazajöttem és itthon meg szoptam a pakolással.
bocs berregni
ki volt ma gerregni???

en szetuntam magam annyit mentem,vegen mar helyet csereltem a mogottem ulovel menet kozben,hogy vezessen o mer en ma unom.
höhö az oltás..szerencsés napod volt neked is
na megyek mert megjött az asszon aztán főzőcskézni kéne valamit
csaoo
ezt hivják pechnek.
hasonló velem is volt.

kroszpályán, összehivtunk egy csomó embert és rendeztünk időmérő versenyt.
persze hogy olyan 70-80 as temponál sikerült eldobni a gépet, bal oldalra( mikor csusztama sárban gondoltam most minden lejött a bal oldalról, kuplung váltó idom.) felálitttam semi baja .
bemegyek a célba letámasztom a motort, elépek 2 méterre, erre besülyed a sztender és ahogy eldölt letörött a kuplung kar.
gondoltam semi baj, hazamegyek mert van tartalékba egy dt kar otthon.
elindultam hazafele de lefuladtam, letámasztom hogy berugom, erre eltört a sztenderem .mind1 hazamentem, felkokányoltam a dt kart, és irány visza a pályára, (igaz nem volt kuplung holtjátékom).
este diadal győztesen(mert én mentem a legjobb időt) vnultam haza, mikor finom kigyorsitásnál eccer csak oyan volt mintha kidobta volna a sebsséget.
nézem probálom, hát leégett a kuplungom, mert ahogy nem volt holtjáték, folyamatosan kicsit kiemelt.

ugyhogy drága egy versenyem volt
kuplung kart tartó szerkezet 10,000ft
kuplung lamella 16,000 ft
na meg szopás a sztender viszahegesztésével.
ja dobból jött ki
jaja bontóból mar szerzek rá egyet
de alég vicces volt az a motorozás
ugy kezdődött hogy mennénk fel a hegyre erre a budakalászi hévmegállóban mennénk át a sineken errre mintha kidobda volna sebességből csak forgott,pakolom föl le...de semmi öresbe forog
megállunk..nézelődunk
elöször azthittem beszart a váltóm..de nem...csak az első fogaskerékről leesett az anya és igy a tengelya üresbe forgott..
jó ezt megoldottunk mert haver hazament egy csavarért...
következő helyszín a egy bánya ahol egy ugratás után taposnám a féket mert rögtön egy 2 éteres lejáróba forul le a kanyar...höhö persze hgy eltört a fákkarom és kicsit más irányba mentem
hazafelé meg ugy a kipuff adta meg magát
az a rész a dobból jött ki?

na igy se láttam még szétesve kipuffot.
eg yugyes ember keze csodákat tud müvelni vele.
csak kár hogy aluból van az a szar. de a legjobban akor jársz ha veszel egy bontotat hozzá, csak hát az mani.
hogy ez hogy a francba jöttmössze azt nemvágom...
ittvan
kipuffom
multkor nyomtam be róla képet..
megálltunk haveromnál és láttuk hogy kiszakadt a kipuffom vége
megkeresem a képet és benyomatom
pilla
mivan a kipuffal?
fasz ki van hogy trébe van a motorom...
nincs kupuff,nincs hátsófákkar,nincs gumi,nincs benya
250exc szerintem gyenge...
300as exc az brutál gép...ha 2-t endurót akarnék és lenne rá kessem akkor szó nélkül 300exc
Igen ez a baju a régebbi motorokkal.Darabokra kell szedni,aztán ujra összerakni persze a cserére szoruló darabok pótlásával.Ezzel nem is meló lenne a baj,hanem az hogy még pénzt is kell adni jócskán egy motorért,aztán a pénz másik része meg a motorba felujítás gyanánt...persze ha akarsz egy ütőképes motort a segged alá...