szevasztok ! ezt nézzétek hát mindjárt felrobbanok az idegtől a q... anyjukat mit képzelnek ezek!!!!!
Ezt jól beszoptuk
2007-től jelentősen emelkedik a motorkerékpárokra kivetett adó.
A változást az okozza, hogy nem a súly, hanem a teljesítmény alapján kell megfizetnünk motorunk adóját, ami a következőképpen fog alakulni:
0-3 éves korig: 300 Ft/kW (220 Ft/LE)
4-7 éves korig: 260 Ft/kW (191 Ft/LE)
8-11 éves korig: 200 Ft/kW (147 Ft/LE)
12-15 éves korig: 160 Ft/kW (117 Ft/LE)
16 év felett: 120 Ft/kW (88 Ft/LE)
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy új, 100 lóerős motor után évi 22.000 Ft-ot kell becsengetnünk az eddigi pár ezer forint helyett.
Ugyancsak 2007-től emelkedik a gépjármű átírási illetéke.
Lehet, hogy ezzel akarják elriasztani az embereket attól, hogy 180 lóerős bringákkal szaladgáljanak?
apropo,pakolas,asszem ma megsutottem a fej alatt,kicsit fuj a ki a hutobe,de meg megy mint alatt,holnap szetkapom aztan megy fel uj szilikon adag es kesz.
nektek mien pakolas szok lenni 2 t vizhutesnel???
nekem sima ple lap ,de az koze teszek piros szilikont a jobb tomitesert.Tekasil 360 fok ig siman birja a nyomast
kroszpályán, összehivtunk egy csomó embert és rendeztünk időmérő versenyt.
persze hogy olyan 70-80 as temponál sikerült eldobni a gépet, bal oldalra( mikor csusztama sárban gondoltam most minden lejött a bal oldalról, kuplung váltó idom.) felálitttam semi baja .
bemegyek a célba letámasztom a motort, elépek 2 méterre, erre besülyed a sztender és ahogy eldölt letörött a kuplung kar.
gondoltam semi baj, hazamegyek mert van tartalékba egy dt kar otthon.
elindultam hazafele de lefuladtam, letámasztom hogy berugom, erre eltört a sztenderem .mind1 hazamentem, felkokányoltam a dt kart, és irány visza a pályára, (igaz nem volt kuplung holtjátékom).
este diadal győztesen(mert én mentem a legjobb időt) vnultam haza, mikor finom kigyorsitásnál eccer csak oyan volt mintha kidobta volna a sebsséget.
nézem probálom, hát leégett a kuplungom, mert ahogy nem volt holtjáték, folyamatosan kicsit kiemelt.
ugyhogy drága egy versenyem volt
kuplung kart tartó szerkezet 10,000ft
kuplung lamella 16,000 ft
na meg szopás a sztender viszahegesztésével.
ja dobból jött ki
jaja bontóból mar szerzek rá egyet
de alég vicces volt az a motorozás
ugy kezdődött hogy mennénk fel a hegyre erre a budakalászi hévmegállóban mennénk át a sineken errre mintha kidobda volna sebességből csak forgott,pakolom föl le...de semmi öresbe forog
megállunk..nézelődunk
elöször azthittem beszart a váltóm..de nem...csak az első fogaskerékről leesett az anya és igy a tengelya üresbe forgott..
jó ezt megoldottunk mert haver hazament egy csavarért...
következő helyszín a egy bánya ahol egy ugratás után taposnám a féket mert rögtön egy 2 éteres lejáróba forul le a kanyar...höhö persze hgy eltört a fákkarom és kicsit más irányba mentem
hazafelé meg ugy a kipuff adta meg magát
na igy se láttam még szétesve kipuffot.
eg yugyes ember keze csodákat tud müvelni vele.
csak kár hogy aluból van az a szar. de a legjobban akor jársz ha veszel egy bontotat hozzá, csak hát az mani.
Igen ez a baju a régebbi motorokkal.Darabokra kell szedni,aztán ujra összerakni persze a cserére szoruló darabok pótlásával.Ezzel nem is meló lenne a baj,hanem az hogy még pénzt is kell adni jócskán egy motorért,aztán a pénz másik része meg a motorba felujítás gyanánt...persze ha akarsz egy ütőképes motort a segged alá...
Nincs is jobb, mint bródszlájdolni egy jó kis csuklós ikarusszal