Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért rossz a motorod vagy csak kiváncsi vagy ? mi a baj?
zoozee!

Ha tudsz légyszi segíts!
Sziasztok!
Segítsetek légyszi klx 250-hez szerelési,beállítási útmutatót szerezni.
Konkrétan:Fúvóka méretek,szelephézag,olajcsere intervallum és minden egyéb ami szükséges hozzá.
jól van,még oda is találok
még nem maradt el!
de az is lehet hogy odamegyünk mostanában te odajössz és kipróbálod a motort meg beszélsz gazdival is!
na akkor most már csak az érdekel hogy meddig van rajta vizsga,és mi a legvégső ára.....vagy legyen 1 kicsit több de akkor új dugattyúval. És várom a képeket,köszi Zozeee imádlak aztán ha meglesz összefutunk majd már 1szer ott a várnál...mert nagyon elmaradt az a kis kör
most nem tudom pontosan de dugó van hozzá 26-29 ehhez kell egy tűgörgő 2000-2500 más nem kell csak esetleg hengertalppakolás a /hengerfej O-gyűrűs az nem kell/ amúgy se mert le se szedjük szóval 40-be megáll a mutatvány melóval együtt!
ez h h megyek..hát vegyes van hogy nyelezem van hogy lankadás,mikor milyen kedvem van és mennyire vagyok vakmerő de hát én amatőr vagyok.....szóval még van mit tanulni...ilyen közép motornak pont megfelelő kategória szerintem.
husky
ennek mi lehet az itthoni ára kb??
de ez a cross gép....nekem meg az ec kell ami enduro
és 1 pontos dugó árat tudnál mondani(+tömítés,ha kell)? meg mondjuk hogy mennyiért cserélnéd ki?
ebbe tavaly nyáron lett dugó cserélve még ezt a nyarat amatőr szinten kibírja szerintem de kéne benne cserélni max. tavasszal egyet. /aztán ha lankadsz vele akkor másfél év dehát nem tudni mennyit mész meg hogyan de átlag endúróba ezt biztos kibírja kertek alatt/
na igen,de ebbe a gasgasba mikor volt dugócsere? rég vagy mostanság,csak érdekel hogy ha veszek 1 fél millás(nekem nagyon sok,gondolom másoknak se kevés) motort akkor azért 1-2 szezont még bírjon hogy ne kelljen rá olyan sokat költeni,mert azért 1 dugócsere 40ezer ft kb
ma beszélek emberrel lehet jön ma is endurózni velünk ! aztán írok infót!

amúgy minden motor meghálálja az igényes szerelést még a komár is!
sűrűre mit értesz? mert pl ezek az RXek 8-10ezer km-t vígan kibírnak általában
szerelés ügyileg nem hiszem hogy sokkal igényesebb mint a 34 lovas rx hát igen,drága dolog a lankadás,de szokni kell az elején,na majd várom a képeket,meg infokat előre is köszi
ilyen motorral drága lankadni !
szerencsére nincsenek 42 felett nagyon még a crossgépek se nemhogy az endúró 125-ösök! /kívételt képez néhány tuning verzió vagy nagyonúj modell/
azért dugót a 39 lovasba is kell cserélni sűrűn!/ez a gas gas is 39 LE/

amúgy van hozzá minden itt van nálunk a márkakereskedése+szervíze a gas gas-nak !
ja meg én nem 1 folytába cibálom a gázt....vannak nyugis pillanatok bőven ,amikor csak fölteszem 6.ba és akkor lankadás
ez ugyebár enduro,és nem üzemórára megy elviekben...szóval ha kibír 8000 km körül az jó nekem az kb 2 év
hát ha zozee már szerelte,akkor biztos van hozzá....gondolom
ÜDV!

Mi a helyzet alkatrészellátás terén?
125-ös 40Le-felett szerintem igényli a rendszeres dugócserét!
Egyébként: ODABASZ!!!
bááárcsak árban is jobb lenne várok minden infot!!!!!!!! no meg ha megvan minden info és télleg eladó ,és olyan áron van,akkor hétvégén elugranék megnézni.
na elteszem magam holnapra mert ma elfáradtam a motorozásba rendesen kibaszott meleg volt alig kaptunk levegőt de jót endúroztunk legalább ! holnap ismét csapatunk remélem hűvösebb lesz kicsit

jó éjszakát !
amúgy a gas gas szebb meg jobb is szerintem