Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja most nyakra fore védekezel hogy lemondtalak,ha legalább tudnál olvasni,el olvastad volna hogy azt írtam
,,ha már annyit se tudsz hogy hány utem a 610-es,akkor olyat ne is akarjál venni"

nem szorol szora irtam de ez az értelme.
te pocskoszoru,azert van a ,,gepparkomba irva az a sok 125-os,mert azok a sajat tulajdonomban vannak voltak!!!!!

nekem legalább van valami oda irva,neked nagy a pofád,csak nem vállalod onmagad,névtelen faszkalap!!!

az ,még nem azt jelenti hogy más mocc nincs nálam ,ami javításra szorul stb....persze amit javítani szokás azt ki is kell probálni,probáláskor meg az ember azért ad neki hogy minden ugy mukodik e ahogyan kell,de honnét is tudnád te ezt,neked egy ongyujtot se adnék feltolteni gazzal.
én vukkot kb igy képzelem el...
De akkor sem szivatom a végtelenig hanem elfogadom, hogy dr-z és kész.
wukknál nem az a baj hogy drz-s, ezt kinövik az emberek idővel !
hanem az ahogy védi a drz-t meg amiket össze-vissza irogat eszetlenül indulatból ő azért volt szerintem faszozva nem maga a drz miatt! dehát te is olvasod nem?
mondtam, hogy a henger tévesztett meg, 250 etz nek nagyobb van
nehogy megsértődj csak vicceltem előbbi 4T-vel!
4T
Navégre, én ezt már akkor javasoltam mikor ti 1000 hosszászólással előrébb összevissza faszoztátok wudut, aki szerintem egy 10 éves gyerek max. és neki még egy babetta is ferrári.
bocs, hogy osztom az észt a topikban de szerintem nagyon közel állok az igazsághoz annak ellenére ,hogy én a nem a drz-sek oldalán harcolok a motorpályán!
úgyhogy tanulságként mindkét tábornak annyit kéne leszűrni ne anyázzuk egymást mert esetleg anyagi vagy egyéb okokból nem sikerült egyforma motorja lenni mindegyikünknek!
tartsuk inkább szemelőtt a közös dolgokat azt hogy motorosok vagyunk azonbelül meg azt hogy endúrósok!!!
Azt meg csak hülyeségből mondtam, hogy a husky szar gép, azért hogy huzzam suzukits agyát ha má engem is leosztott
Nincs veszekedés csak ven egykét topa aki nem bír normálisan válaszolni a kérdésemre , pedig csak annyit kellett volna, hogy 4T vagy 2T, erre utánateszi, hogy mekkora balfasz seggfej elbaszott abortuszmaradék állat vagyok és motort se vegyek ha ennyi eszem van, pedig szerintem többvan mint neki és még ráadásul össze is akar verni, háccsak rajta, szerintem a motorosok nak összekéne tartania és wukkot sem kellene leosztani mindenegyes alkalommal.
jó reggelt skacok!

látom a topik nagyon túlfűtött az indulatoktól talán wukk lesz lassan a legszelídebb drz-s !
a többi faszságra már nem is reagálok mert nem érdemes ilyen szarokon veszekedni!

zárójelben mégegyszer elmondom nem szar motor a drz sőt vannak előnyei is de nem azokkal az előnyökkel nyerik az endúróversenyeket! /ezeket a tényeket leszámítva egy teljesen jó ló a drz 400 e 1.5 millió ft-os olcsó árával és igénytelenségével/nem kidolgozására gondoltam/, jó teljesítményével, vezethetőségével /a hobbiendúrók legjobbika címre jogosult !
csak: itt többünknek volt vagy van idősebb versenyendúrója ami 1-2 évvel idősebb ugyan de agyonveri a drz-t ! szerintem itt hibázunk mikor összehasonlítgatjuk a két éves 525-öst meg a páréves huskyt a drz-vel amit nem volna szabad mert nem kérdés a győzelem de figyelembe kell venni wukkéknak is ezt mikor a drz védelmére kelnek és mindenféle kifogással savazzák le drz szintre a nagyágyúkat !

amúgy minden oké az agyamba és megyek ma motorozni egyet!!!
Ezt eddig is tudtam, igen azért van, hogy a vákuum kiszippantsa az égésterméket tehát jobb lesz az öblítés, és a kipufogó végében is van egy folytás az meg amiatt, hogy a beszívott gázkeverékből ne kerüljön a kipufogóba. Rezonátornak hívják. Engem csak a henger nagysága tévesztett meg. De te legalább nem osztod, hogy ne vegyek motort meg stb, ez nyilvánvaló vót (dr-z).
Hát ez a 4T kérdés azért tényleg durva!
Egy tanács:
Ha végképp nem tuduod eldönteni, hogy egy motor 2 vagy 4T, akkor nézd meg a kipufogóját.
A kétüteműeknek általában a könyöktájékon egy nagy tubarózsa van, hogy gyorsan ki tudjon tágulni az égéstermék(asszem). Nem mindegyiknél, de ez egy jellegzetes forma. Persze kivétellek vannak Jawa, MZ, Szinyó stb, de a modernebb, nagyobb teljesítményő gépeknél biztosan ott van.

A négyüteműnél nem olyan fontos a kipufogógáz gyors elvezetése, mert a kipufógószelep úgyis zár(jó esetben ) Ezért ezeknél a motoroknál nincs tubarózsa, csak végig egyenletes átmérőjű sima könyök(ök).
Nem oktatás, csak tanácsként.
Én is onnan másoltam ki...
A fikázást nem én kezdtem, hanem ti wuduval, addig még ugy jöttem fel, hogy van értelme a topiknak. Utána megkérdem hány T a TE, erre suzukits oszt le, hogy ha ennyit sem tudok ne vegyek motort, na innentől kezdtem egy csöppet hülyülni. Mer ő talán többet ért hozzá, az eddigi géppark felsorolásában van 200 darab 125-ös pöcsköszörű. Aztán meg nem csak én álmodozom, de ti tovább fogtok. A fasznak kell mindig a lóerőkkel versenyezni, ki nem szarja le.
zozi!

ha érdekel nekem megvan az egész cikk, vagy megmondom honnan lehet letölteni.
4 sportendurot hasonlitottak össze, abban volt ez a részlet. Motorrevü 93/8.
Husky
Husaberg
Kawa KLX
Honda XR

Letöltheted: www.xr-enduro.atw.hu
Jó reggelt mindenkinek!

Találtam egy 1993-as cikkrészletet...amit wukknak és cimboráinak küldenék elsősorban.

" A Husky 57 lóerős blokkja például még a gyakorlott endúrosoknak is tiszteletet parancsol.
Hatodik sebességben teljes gázt adva a Metzeler hiábavaló próbálkozásokat folytat, hogy kapaszkodót találjon a talajon. Ha 100 Km/óránál hirtelen gázt adunk, fekete csíkot hagy maga mögött a füstölgő abroncs a vezetőnek pedig Schwarzenegger alkarjaira van szüksége
ha a nyeregben akar maradni….."
Jó reggelt!
na akkor járjunk utána ennek a supermotos témának plz szóval mi kell nekem? először is nem akarom annyira komplikálni,hogy 1 lengőkar legyen....szóval az maradna. Vagyis 2db olyan kerék kell-ahogy olvasgattam a fűzöttet javasolják és akkor az a agyat hozzá kell maratni vagy mi a fene -akkor ugye az első féket ki kellene emelni 320as tárcsára,kell 1 adapter is. Szakik azt mondják hogy hobbi szinten bőven elég a gyári 2 dugó brembo,csak ki kell emelni,hátsóra azt mondják maradhat. Meg akkor még az áttételen kell variálni,meg kell 2 nagyon fasza gumi,ami sokáig kitart és tapad mindenhol
Hat ez a hany utemu nagyon durva, inkabb azt kellett volna kerdezni, dobfekes -e? Vagy benzines egyebkent?
...de jó hogy sikkeresen hazaértem ....errre minden ----ki eltüntttt..........na jólvan egy élmény volt........
...nem azért hogy kötekedjek de nem hinném hogy az 94 -es lenne.........de mondjuk azt mondasz amit akarsz................
drz funn....te nem a vukk vagy más néven....vagy a haverja...mi????.......

komolyan........ ugynézki ti drz-sek teljesen el vagytok tájolva.......de szerintem nincs is motrotok csak a havernek az unokatestvérének az apja abátyjának a fia látott egy drz ...és elmesélte ti meg meg vagytok hallva aztán azt hiszitek ott a világvége......

az meg hogy hány ütemű a te610 sikeresen ellárúlt rólad mindent ......ergo hogy sok közöd van a motorokhozzzzzzzz.....