Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugyan olyan jó..ezt a betegségét leszámitva
kotta?
hátha leáll aszivatótól akkor van ott benzin
de mikor dadog a powernél akkor is próbáld meg a szivatót ráhúzni változik-e valami!

ebből már le is szakmunkás vizsgázhatsz ha kész az yz -d!
te alapon ugyanolyan jó mint azelőtt???
nem lehet hogy a motorból elfogyott a kotta?/de szerintem nem az lesz / inkább trafó vagy csati gyertyakábel eléget vagy valami ilyen szopat/
amúgy meg a abban reménykedj hogy ne a fekete doboz legyen a szar mert az a motor legdrágább pontja
van olyan is hogy megyek már félig meddig nyitna a póver és huzok egy csutkát és kurva későn regál..mintha fulladna
minenhogy leáll
hidegenis melegen is
de ha főfúvóka eldugult akkor már az elindulás is gond ahogy gázt húzol már torpan is!
amugy tör hirtelen jött az egész
kint voltunk lupán és haverommal rajtot gyakolroltunk mer másnak ment versenyre
jó is volt az elején aztán a következő rajtnál már dadogott póvernél...
még annyi hogy amikor mész vele és ilyesmi a gondod és kevés benzinre gyanakszol akkor szivatót meghúzod kicsit és figyelsz mi történik ha jó akkor a benzin kevés ha le akar állni inkább melegen akkor más a gáz!
oksa
köszi
lemész pincébe és szétszeded a lovat! megpróbálok csinálni neked egy sorrendet mit is kéne hogyan megnézni ! gyertyacsere volt , amúgy jó állapotban van a géped? gondolok itt dugó meg egyebekre.
egyik napróla másikra romlott vagy fokozatosan szarabbodott?
szerintem elektromos a probléma vagy még azt kéne nézned hogy ha már apower-ről ugatunk hogy kinyit -e azt úgy tudod megnézni,hogy a kis deklit leveszed a henger oldaláról és mikor beindítod akkor a pálca ami alulról tolja föl a power fülét /így fordítja azt el/ megnézed működik -e! nincs leesve ott a tolórúd könnyen mozog teljesen kinyitja -e ütközésig/
akkor még kontakthiba lehet a tank alatt csatik drótok
beázás is
vedd le a kisdeklit ott mi van a lendkeréknél? víz nincs e lelazulva alaplap stb. /mondjuk ott megviccelt már haverom huskyja mert elnyírta az éket/ill. ívesreteszt/ és kicsit odébb volt a gyújtás.
ha rózsaszínű a szikra lehet trafó a gáz
azután már csak a karbi lehet víz van aljába vagy eldugult /leengeded alul a csavart úszóház aljába/ de szerintem elektromos a hiba nézzed ezeket meg!
zozi akkor monny valami okosságot
kábelek nincsenek szétcsúszva,gyerty jó
mi lehet a baj?
nem kap elég benyát?
vagy elektromosbaj?
nem létezik,én letesztelem neked...
körülbelül tényleg ennyi a blokk kapott 1 új borítást.meg 28as karbi van rajta.
Na de komolyan ?
a másik meg 7 évvel öregebb
az egyik 7 évvel fiatalabb...
Az Aprilia Rx 125 története során milyen változásokat eszközölt a gyár az aktuális RX-en?
Ez alatt főként azt szeretném tudni, hogy mi a különbség egy 91-es vagy egy pl 98-as között?
én használom igy is...de már kurvára zavar hogy nemtok normálisan menni vele...
oké távszereljünk!!!
hogy is?
rx 34 körül
miért fázik a lábad ?
távszereljük meg már azt az yz-t vazze! nem akarsz motorozni vele mint állat?
most halottam hogy az a hülye norbi kaja amit forgalmaznak..az a kész étel
szal elvileg nincs benne tartósítószer
de hűtés nélkül egy évig megőrzi a szavatosságát
képzelem mi minden jó lehet benne..elég durva
Mennyi egy Drz 400 hány lóerős?
rroli ha kíváncsi vagy akkor olvassál vissza az előző 100 oldalon mindent megtudsz a drz-ről és bepisilsz a röhögéstől!

tényleg jut eszembe wukk2 hol van ?


rx-halál!
amúgy egész jó a leírás rx-ről úgyhogy én már nem is kellek rx-halál is meg tudja nézni miből van összetéve a gépe és még a mérési adatok is ott vannak mindegyik fajta rx-hez ! nézzed meg és leltározd le mi nem olyan ami neked van utána szóljál és megmondjuk mi a következő lépés! de figyelmesen nézzed a paramétereket meg a képeket! /utána következik a méregetés/
kurvára fázik a lábfejem.....
Tudna nekem valaki Aprilia Rx 125-ről magyar nyelvű tesztet adni? Lehet h csak én vagyok béna, de nem találtam.