hát úgy kezdődött hogy eltört a gyűrű... hengert megkarcolta....
ígyhát szédszettem az egész blokkot. az összes szimering, tömítést kicseréltem benne.
idomokat lefújtam, most matricázom őket.
vettem hozzá túlméretes prox dugót, felső tűgörgőt, légszűrőt...
az összköltség meg a fúrásnak a munkadíjjával együtt kijött 40k ból...
az összerakást meg a szétszedést én csináltam, meg mindent én állítotím be.
szinte az összes régi csavart kicseréltem a motoron, kipucoltam... uhogy most mintha új lenne.
na folytatom a matricázást mert holnap már vele gurulok be a suliba... zsír lesz
képet meg majd pakolok fel ha holnap szép idő lesz és le tudom fényképezni
Kawások figyelem!!!Van egy eladó Öhlins rugóstag 04"-és 05"ös KX típushoz való.Azonban lehetséges,hogy régebbi,valamint KLX vagy KDX típusokhoz is stmpasszol.Ha valakit érdekel akkor egy ötvenesért vihető!!!
Szeva Laci kössz az infot már érdeklötem is remélem tudnak valamit segiteni!Lett csinálva már házilag egy de nem lett az igazi!Tudod az eredetinél jobb nincs!
a pilota és a tudás a lényeg a drz hozzászóláshoz.vajon 2004.-ben miért lett markó istván magyar enduro és enduro cross magyar bajnok?gyári telóval blokkal és egy albert kipufogóval?ehhez mit szóltok.figyelem a nagyszerű hozzászólásokat!
Csákány mindenkinek!Nem tudna nekem szerezni valaki egy honda xl 125 motorblokkba vezérmülánc spanolot ,mert az enyém elég szar és mindig átugrik az a kurva lánc és elmegy a vezérlés!Vagy olcso pénzért egy blokkot?????????????????Segitsetek mert tele van a tököm ezzel a motoral már!
grat a dt-hez fasza lesz bizti !