Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello!

Hát végigolvastam, érdekes. Közös nevező soha a büdös életben nem lesz,az tuti. Japóról tudnék véleményt mondani, ducatiról remélhetőleg majd tudok.

JohnyCash!

Ha sikerült jó sok infót összegyűjtened megoszthatnád velem/ünk, jövőre remélhetőleg én is ducatival fogok pályázni.

Üdv, egy suzuki tulaj,ducati fan!
Rájöttem!
sztédzs-nek nincs látogatottsága!
15 MT-s nem tart el egy fórumot-klubbot!
Próbál toborozni
A kép érdekes!
HA töröd, az olasz 2-3x annyi mint a japó. ha csak szervíz, akkor jobb az ár. Most vettem olajat-szürőt-betéteket. etc.etc. és semmivel nem drágább mint a gixerembe volt.
Sztem inkább irj a ducati@gyorautoplaza.hu e-mailra először, vagy a publikus 96/501-980 számon próbálkozz.Asszem Varga Zoltánt kell keresned. Mobilszámukat a tudtuk nélkül nem akarom kiadni.
Jó drága a Kawasaki. De az, hogy létezik, hogy nem tudják mennyi olaj kel a KTM-be? (Kicsit több részletet azért szkennelhetnél a motorokról. Nem mindegy melyik Honda!).
Most biztos kitalálhatnék valami értelmes kifogást de úgy is csak azt szűrnéd le belőle, hogy gyáva és komplexusos vagyok. Amit akartam elmondtam. Nem reggelek de köszi a felajánlást. (Elég az a 4 motoros fórum amin aktív vagyok).
Kár, hogy nincs szotyizós smiley.... az alkatrész árakról egy pártatlan magazinból.
Szerintem itt tényleg túlterheljük a Ducati-s társaság türelmét, hiszen ez az ő szekciójuk. Ha gondolod regelj be hozzánk ott elmondhatod értékes gondolataid bátran és megigérem senki sem fog káromkodni, anyázni. Van ott suzukis, yamahas hondas , még ducattis is régről.
Az utolsó 6 hozzászólás az enyém. Túl sok a szabadidőm!
Én, Te, Sztedzs? (Úgy érzem a vicc kedvéért figyelmen kívül hagyhatom azon udvariassági formulát miszerint utolsónak kellett volna megneveznem magam ).
Az 1098-at is én ajánlottam Neked! (Már a 848 vs RSV1000 vs 1098-as kérdés eldöntésekor).
Hú afene. Akkor most én mit csináljak? Csak egy tucat emberrel vagyok beszélő viszonyban aki 2 perc alatt megy. Egyik se ajánlotta, hogy MT01-et vegyek.
3 hónapja áll a moci és aszem rendesen megnézték.(Mellette van egy K5 1000-je pályázni). Elektronika cserét javasoltak.
Az hogy a Harmati MT-vel versenyzik nagyon szép dolog!
De mz kupa is van
Versenyezni mindennel lehet, csak partner kell hozzá. Nem feltétlen egy "jó" motor
Egy ilyenre szívesen elmennék én is!

"akik képesek lemenni Horvátországba fürdőzni a fürdőnadrágot és a törülközőt a bőrruhánkba tömködve - tárolóhely hiányában, csak azért, hogy a Termignoni üvöltését és a motorfék morajlását élvezzük"

Igaz nem Ducatim van, de piros és olasz és talán a hangja is elfogadható.
köze semmi, de mondjuk úgy elég közeli ismerős, s ha már pályamotorozásban jártas véleménye érdekel akkor egy versenyzőt kérdeznék meg, a versenyző aláhúzva, de sorolhatnám még a kompetens neveket akiktől a rossz vélemény is elfogadható minden gond nélkül. De egy nem elsősorban nem pályázásra tervezett motort nem lehet kizárólag ott megítélni .


http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/teszt/yamaha-mt-
01-sztedzs-osszehasonlito.html
Vazze. Kár volt szólnod az oldalakról.(Gondolom nehéz volt link formájában berakni). Ember mást se nyomatsz nekem csak, hogy komplexusos vagyok, meg tuningoljam 300 Le a motorom. És mit olvasok? SatgeII, stage III fémfékcső, anyámkínnya. Ki a komplexusos? A ZX-10R-hez nem adnak a márkaboltban Stage III-at, hogy 280Le legyen pedig biztos megvenném. De amit már egyszer mondtam azt megerősítette ez a kis cikk. (Ami egyébként egész jó). Hogy semmire nem jó az a moci csak villogni vele. Vagy mi a fenének erőltetnék többen is ezt a menjünk vele pályán mert 5000-ig forog dolgot?
Saca, ne idegeskedj! DDT jó srác, ugyanúgy szereti a Kawát, mint mi a Ducatit. A lényegre nem mindig figyel, de ezzel más is így van. Jól érzed magad a piros motoron? Igen! Átülnél másra? Nem! Na ez a lényeg, én is így vagyok ezzel, csak sárga a színem, és max. egy Millére ülnék át.
DDT !
Te jobban felidegesítetted a yamahásokat, mint mi! Ha végigolvasod az előző három oldalt, az elhangzottak alapján szerinted ki a komplexusos? Ki az, akit általánosban mindig megvertek a többiek, mert nem tudta abbahagyni a kötözködést? Aztán amikor nagy lett, vett egy jó nehéz motort, hogy legyen valami tekintélye!
Tippelj hármat!
Üdv.
A henger leállással legyen óvatosabb. Nem biztos hogy komoly a baj. Nehogy beleugorjon valami nagy kiadásba.
Egy cimbimnek is leállt a S2R 800-án az egyik henger. Kütyüre dugták és azt adta ki, hogy gyújtás baj van, ami nem egy olcsó dolog. Kínlódtak vele egy csomót, mire a skac megunta és mivel szervízmérnöknek tanult, amiben volt elektronika is, így neki állt kimérni a hibát egy kis ketyerével. Kiderűlt, hogy egy vezeték volt megtörve. Kivágta, be egy új vezeték, leforrasztotta, leszigetelte és még többszáz km-t együtt mociztunk mire eladta a gépet.
Ez az igazi globalizáció: egy yamahás és egy kawás a duki fórumon gyilkolja egymást
Miklósy Tamásnak mi köze ehez?
A Te képeidet elnézegetve ja bocs nincs fent egy se. Miért vettem volna le? Hogy a senkik ne tudjanak megmérni? Márkahűség? Miről beszélsz? Yamahát vegyek? Volt. Jó volt, szép volt, elég volt. Többet nem lesz.
Suzuki. Csúcs szuper járgány volt.Imádtam. Haver jó pénzt adott érte ezért eladtam neki. Ha úgy adódik vennék bármikor másikat. Kawasaki. Arról meg már értekeztem. Ja és neki se futottam a svédszekrények inkább elsomfordáltam. Aztán egyre nagyobb motort vetem, hogy kompenzáljam a szerencsétlenségemet. Valahogy az MT01-ig nem jutottam el pedig annál nagyobbat nehezen találni. De majd a kedvedért veszek egy kompresszoros B-Kinget. Pszichológusnak kéne menned vazze. Neten keresztül így kiolvastál.
Az MT01 egy dísz (már akinek tetszik).
Szerintem ehhez a hozzászóláshoz , illetve a belépődhöz inkább le kellett volna venni a képet először.
Sajnos nem olvastad el a hozzászólásokat az elejéről anno domini tegnap, mert akkor tudnád, hogy én egy komplett web oldalt adtam elérhetőségnek. De a képekre visszatérve, örömmel látom, hogy márkahű vagy. Volt Yamaha, Suzuki és most Kawa, de állítólag jövőre jön a Hyosung valami új modellel. Ha elszaladsz az ágo-hoz akkor majd megkommanderezi neked vagy azt, vagy miután ő is nagy kawás talán ezen is tudna még tekerni valamit. (nekünk van klubkedvezményünk ott ) ha kell küldök szivesen klubkártyát és akkor nem kell kirángatni a kertből a buxust és értékesíteni a piacon.
Igy a képet elnézegetve, te az a típus vagy aki az általánosban tétován áldogált klottgatyájában a térdig érő fehér cérnazoknival és a kis fehér tornacsuxijában a tornaórán ,majd hosszas rákészülődés után belerombolt a 40 centi magas svédszekrénybe, majd szánalomból betették a foci kapuba ahol az első térdmagasságban repülő labda szájon vágta.
Innen eredhet a komplexusod, amelyet kompenzálgatsz, de rég nevetgéltem ilyen jót ez biztos.
Nekünk meg jó ami van, mi ilyen szerencsétlen és igénytelenek vagyunk .
Nem mondtam, hogy 30 ezerért cserélek láncot. Nektek 20 000-ként kötelező a szíjcsere. Az én mocimnál azért szurkol az ember, hogy a motor eljusson a vezérműlánccseréig. (Kevés sportmoci éli meg a 60 000km mert általában előbb rommá törik). Elolvastam és nem csak rád értettem a 20 perces állást. Mindegy. Megmondtam szerintem szépek a Ducatik meg most már mennek is rendesen de egy japó megbízhatóságát még nem érik el. Szerintem. (Félsvéd barátomnak is nemrég állt le a 900SS-en az egyik henger. Gondolom itt mindenki sejti milyen árajánlatot kapott a szervíztől).