Előszöris sajnálom, hogy ilyen kép alakult ki önökben rólam, de nem hiszem, hogy komolyan gondolják, hogy csak azért, mert -7 Celsiusban és vasárnap DÉLELŐTT voltak olyan kedvesek és kinyitották a kereskedést, rögtön kivágom az asztalra az 1,6 millát...Természetesen volt nálam kp, de nem kértek letétet, mikor megkérdeztem, hogy kipróbálhatom-e a motort, akkormeg minek reklámozzam?
Másodszor: azt hiszik, hogy ezen a bizonyos vasárnapon azért kocsikáztam keresztül-kasul az országot, mert csak ,,próbálgatni\\\" akarok? Annyira azért nem állat motor egy Duki sem, hogy pusztán szórakozásból elinduljak otthonról reggel 6.20-kor a bizonyos -7 fokban ,,próbálgatni\\\". Azért mentem KEcskemétre DÉLELŐTT, mert utána továbbmentem SÁrbogárdra, majd Pécsre és vissza Pusztazámorra,majd Pesten keresztül haza Hejcére. Nem számoltam ki pontosan, hogy mekkora távolság ez, de elég sok pénzt kivett a zsebemből.
Harmadszor: a hirdetésükben nem szerepel, hogy a motor kereskedésben van. Ha így lett volna, akkor nem is telefonálok. De önök vállaltátok, hogy kinyitják és megmutatják a motort vasárnap is. Nem hinném, hogy ezért engem kellene hibáztatni.
,,RG nem is akarta megnézni a papírokat.\\\"
A papírok nem voltak a kereskedésben. Amikor meg kellett mondani a gép évjáratát a hitelkalkulációhoz, önök nem a papírokban nézték meg, hanem ez volt: 2006 az biztos és ha jól emlékszem 6. havi. NYilván nem fogok erősködni,hogy de én mindenáron látni akarom a papírokat. Pontosan azért, mert vasárnap délelőtt -7 fokban nyitották ki a kereskedést, és már nem akartam olyan kib...ttul pofátlan lenni, hogy na akkor menjünk még a műhelybe is, meg nyilvánvalóan az időbeosztásom is eléggé húzós volt, mert még világosban akartam Pécsre érni. Mellesleg egy másik fórumozó említette, hogy ő is érdeklődött telefonon a gép után, de a papírjai hiányosak voltak és ezért el se ment megnézni.
,,kilenc Ducatink van jelenleg, még S2R-ből is van másik, de RG meg sem akarta nézni a többi motort\\\"
Hát ebből a kilencből 2 volt a kereskedésben, az ominózus S2R és egy 748, ami egyáltalán nem érdekel. A másik S2R meg valahol a műhelyben volt éppen festés alatt, amit szintén a fentebb említett okokból nem szándékoztam megnézni.
,,pénze sincs tulajdonképpen, csak nézelődik és próbálgat\\\"
Ehhez kiegészítésként csak annyit, hogy biztos én vagyok az a hülye nemnormális, aki nem tud kifizetni zsebből 1,6 millát és nem veszi meg az első motort amit megnéz.
Egyébként pedig iszonyat tetszett a motor! Annyira, hogy nem is figyeltem oda a részletekre. Nekem egyedül ez a műszerfalcserés dolog nem jött be. Mikor kocsiba ültünk és kérdeztem a barátaimat,hogy mi a véleményük a vasról, ők hívták fel a figyelmemet a korábban már leírt kisebb hibákra.
Nyilvánvalóan azt gondolják, hoyg le akarom járatni a kersekedést. Itt is csak azt tudom leírni, hogy nem hsizem, hogy bárkinek megéri ekkora utat megtenni ilyen céllal, de nekem biztosan nem. Ide a fórumba azért írtam be a megfigyeléseimet, hogy SEGÍTSÉGET KAPJAK A VÁSÁRLÁSHOZ a nálam tapasztaltabbaktól Persze, ahogy mondani szokás, lehet, hogy több kárt csináltam, mint hasznot. De végül azért nem veszek S2R-t, mert minimális különbséggel már 1000-es vasat is szerezhetek. Ennyire egyszerű.
PErsze valószínűleg ennek az eszmecserének nincs semmi értelme, mivel én önök szerint ugye valótlan dolgokat állítok, és azt is rám lehet fogni, hogy utólag találok ki mindent. Még talán azt is gondolják, hogy egy kazincbarcikai székhelyű konkurens cégtől jöttem...
De mielőtt bárkit hazugnak neveznek a fórumon, talán nem ártana kitölteniük az adatlapot és vállalni a nevüket a véleményükhöz.
Sziasztok, napok óta figyelem és olvasom RG hozzászólásait Ducati vásárlás kapcsán. Hozzáfüznivalóm előtt csak annyit, hogy ezt az S2R-t nálunk nézte, és próbálta! ki RG. Egy hete vasárnap délutánra jelentkezett be. Meg is érkezett, kedvéért kinyitottuk a kereskedést. Minusz 7fok, tiszta deres minden, akkor láttuk őt először. RG kérdés- próbálni lehetne? válaszunk-természetesen. Mi nem kérdeztünk semmit, indítottuk a motort. RG elment probálni, azóta meg csak a valótlan alapú eszmefuttatásait olvasom a fórumon, hogy mi miket mondtunk. RG nem is akarta megnézni a papírokat. Ha meg akarta volna semmi akadálya nem lett volna. Méghogy nem fülött a fogunk az M 1000hez, elmondtuk hogy nagyon ritka tipus, nem könnyű a beszerzése. Nem azt mondtuk hogy lehetetlen! Zárásként még annyit, kilenc Ducatink van jelenleg, még S2R-ből is van másik, de RG meg sem akarta nézni a többi motort. A végén derült ki hogy pénze sincs tulajdonképpen, csak nézelődik és próbálgat. Vasárnap, mínusz 7fok, deres táj, jeges út, ismeretlen arc, próba.... Más mit csinált volna kérdezem? Mit kaptunk cserébe? Egy hete csak valótlan alapú eszmefuttatások a fórumon. A moci sérülten, és a papírja.
Nagyon köszönöm a fáradozásod,jövőre ha lehet meg hálálom egy sörrel vagy kettővel.A csajom Dunakeszin lakik elég sokat vagyok itt esetleg ha lehet meg nézném a motorod.
Itt a fordítás. Leírtam mindent, bár valószínűleg a nagy részét tudod.
Ducati 999monoposto - 2005-ös évjárat.
A motor kitűnő, tökéletesen karbantartott állapotban van, teljes Ducati szakszervizes háttérrel.
A 05-ös modell az, amikor a 999-es megkapta a piros vázat, az újabb fejidomot, együtt a jobb kezelhetőséget nyújtó, feketére fényezett hátsó lengővillával.
Mindezen változtatások az előző évi modellekhez képest egy nagyszerűbb külsejű motort eredményeztek.
A motoron a 999r-en használatos teljesen nyitott Termignoni rendszer van.
Ezen 999r-es rendszerben nincs benne a katalizátor az alsó összekötő csőben.
Sok más motorra csak a végdobot teszik, de ezen a motoron a teljes rendszer van.
+ Karbon hátsó sárvédő
+ Karbon kipufogó-borítás
+ Karbon hővédő-lemez /pajzs/
A gyári rendszer is megvan.
Szerettem volna minél több fotót, hogy lásd mennyire gondosan - jól tartottam a motort.
Ha szeretnéd megnézni, vegyük fel a kapcsolatot.
A motorhoz megvan a V5-ös származási okirat, csakúgy mint a szervizkönyv, valamint a fekete és a piros kulcsok.
7000 mérföldet futott és két tulajdonosa volt.
Hát ennyi.
Remélem segítettem.
üdv és sok sikert.
tóthpeti.
S2R-t már nem veszek az biztos. Inkább rászánok akkor még egy 100-ast és válsztom az M 1000-t. De nekem se mutattak papírokat, csak annyit mondott, hogy hát azotthon van, meg úgy emlékszik, hogy 2006.6. a forgalomba helyezés
Kerestem priv e mailt sajna nem találtam tehát ide rakom ...
DUCATI 999 Mono – 05 Registration
This amazing Ducati 999 is a 2005 model .
This bike has been well cared for and has been maintained perfectly with Full Ducati Service History.
The 2005 model is when the 999 got the red frame and the later type nose cone, together with the black better handling swiningarm, these changes over the earlier year models all contribute to an awsome looking bike.
This motorcyle has a 999R full open pipe Termignoni exhuast sytem fitted, This 999R system does not have the catalytic converter in the exhaust down pipe, many other bikes have simply fitted an end can but this bike has the complete full performance system.
Carbon Fibre Rear Hugger Fitted
Crabon Fibre Exhaust Cover and Carbon Fibre Heat Shield Fitted
Comes with Standard Road Exhaust (Quiet can)
I have taken a various photos to try to show how well looked after this bike is, if you would like to arrange a viewing please contact me
The V5 registration document is present as is the service book and red and black keys
This motorcycle has covered only 7,000 miles and has had only 2 owners
Boldog Új Évet mindenkinek!
--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:22.000.- ft..
Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
---karbon (eredeti) Ducati verseny performance fejidom. 69.000.- ft
---karbon hátsó sárvédő, 29.000.- ft
---karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
Nagyon szép a motor,sok képem van már róla a levelet értelmezem nehezen ,
eddig
(Ez a motorcyle egy 999 R teljes nyitott síp Termignoni exhuast a sytem illeszkedett, ez 999 R rendszer ne legyen a katalizátor a kipufogóban cső hosszában sok másik bicikli illesztett egy véget egyszerűen tud de ennél a biciklinél van a teljes teljes előadásrendszer. )
Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet kívánok.
Remélem, még nem írtatok le teljesen.
Én köszönöm nektek azt a néhány örömteli pillanatot, amit a közös motorozások szereztek nekem.
Remélem jövőre tudunk annyit együtt menni, amennyit idén szerettem volna - de nem mindig úgy alakult a dolgom.
Üdv és BUÉK.
tóthpeti.
Előszöris sajnálom, hogy ilyen kép alakult ki önökben rólam, de nem hiszem, hogy komolyan gondolják, hogy csak azért, mert -7 Celsiusban és vasárnap DÉLELŐTT voltak olyan kedvesek és kinyitották a kereskedést, rögtön kivágom az asztalra az 1,6 millát...Természetesen volt nálam kp, de nem kértek letétet, mikor megkérdeztem, hogy kipróbálhatom-e a motort, akkormeg minek reklámozzam?
Másodszor: azt hiszik, hogy ezen a bizonyos vasárnapon azért kocsikáztam keresztül-kasul az országot, mert csak ,,próbálgatni\\\" akarok? Annyira azért nem állat motor egy Duki sem, hogy pusztán szórakozásból elinduljak otthonról reggel 6.20-kor a bizonyos -7 fokban ,,próbálgatni\\\". Azért mentem KEcskemétre DÉLELŐTT, mert utána továbbmentem SÁrbogárdra, majd Pécsre és vissza Pusztazámorra,majd Pesten keresztül haza Hejcére. Nem számoltam ki pontosan, hogy mekkora távolság ez, de elég sok pénzt kivett a zsebemből.
Harmadszor: a hirdetésükben nem szerepel, hogy a motor kereskedésben van. Ha így lett volna, akkor nem is telefonálok. De önök vállaltátok, hogy kinyitják és megmutatják a motort vasárnap is. Nem hinném, hogy ezért engem kellene hibáztatni.
,,RG nem is akarta megnézni a papírokat.\\\"
A papírok nem voltak a kereskedésben. Amikor meg kellett mondani a gép évjáratát a hitelkalkulációhoz, önök nem a papírokban nézték meg, hanem ez volt: 2006 az biztos és ha jól emlékszem 6. havi. NYilván nem fogok erősködni,hogy de én mindenáron látni akarom a papírokat. Pontosan azért, mert vasárnap délelőtt -7 fokban nyitották ki a kereskedést, és már nem akartam olyan kib...ttul pofátlan lenni, hogy na akkor menjünk még a műhelybe is, meg nyilvánvalóan az időbeosztásom is eléggé húzós volt, mert még világosban akartam Pécsre érni. Mellesleg egy másik fórumozó említette, hogy ő is érdeklődött telefonon a gép után, de a papírjai hiányosak voltak és ezért el se ment megnézni.
,,kilenc Ducatink van jelenleg, még S2R-ből is van másik, de RG meg sem akarta nézni a többi motort\\\"
Hát ebből a kilencből 2 volt a kereskedésben, az ominózus S2R és egy 748, ami egyáltalán nem érdekel. A másik S2R meg valahol a műhelyben volt éppen festés alatt, amit szintén a fentebb említett okokból nem szándékoztam megnézni.
,,pénze sincs tulajdonképpen, csak nézelődik és próbálgat\\\"
Ehhez kiegészítésként csak annyit, hogy biztos én vagyok az a hülye nemnormális, aki nem tud kifizetni zsebből 1,6 millát és nem veszi meg az első motort amit megnéz.
Egyébként pedig iszonyat tetszett a motor! Annyira, hogy nem is figyeltem oda a részletekre. Nekem egyedül ez a műszerfalcserés dolog nem jött be. Mikor kocsiba ültünk és kérdeztem a barátaimat,hogy mi a véleményük a vasról, ők hívták fel a figyelmemet a korábban már leírt kisebb hibákra.
Nyilvánvalóan azt gondolják, hoyg le akarom járatni a kersekedést. Itt is csak azt tudom leírni, hogy nem hsizem, hogy bárkinek megéri ekkora utat megtenni ilyen céllal, de nekem biztosan nem. Ide a fórumba azért írtam be a megfigyeléseimet, hogy SEGÍTSÉGET KAPJAK A VÁSÁRLÁSHOZ a nálam tapasztaltabbaktól Persze, ahogy mondani szokás, lehet, hogy több kárt csináltam, mint hasznot. De végül azért nem veszek S2R-t, mert minimális különbséggel már 1000-es vasat is szerezhetek. Ennyire egyszerű.
PErsze valószínűleg ennek az eszmecserének nincs semmi értelme, mivel én önök szerint ugye valótlan dolgokat állítok, és azt is rám lehet fogni, hogy utólag találok ki mindent. Még talán azt is gondolják, hogy egy kazincbarcikai székhelyű konkurens cégtől jöttem...
De mielőtt bárkit hazugnak neveznek a fórumon, talán nem ártana kitölteniük az adatlapot és vállalni a nevüket a véleményükhöz.