Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó lenne! Köszönöm előre !
Te kevered a szezon a fazonnal, de legyen neked.
Szar de használható.
Én örülök, hogy ennyien vagyunk itt. Ettől sokszínű és érdekes a világ
Ruppótlan ez jó! Sok hülyeséget mondtál úgy, hogy csak néhányra reagálok. Ducatim soha nem lesz.
(Nem mellesleg azért mert álmaim motorján ülök). A pályaidom megy fel köszi a bíztatást.
Helo! Győrben,az ótóplázába az egyik értékesitő 999-el pályázik. Ha más nem tud érdemben nyilatozni,sztem próbáld meg Őt elérni. Keresek majd számot,ha kell.
Óriási!Szétröhögtem magam!Tiszta stand up!


Más!
Lehet, hogy nyár elején veszek egy 999-et,ezért olvasom pár hete ezt a topicot.
Eddig a adalapomon szereplő motorral pályáztam,de szeretném kipróbálni pályán a ducit,mert csak utcán motoroztam az egyik haveréval (amit lehet, hogy megveszek) és az lenne a kérdésem/kérésem, ha valaki ilyennel pályázott, legyen szíves megosztani tapasztalatait (gondolok itt beállításokra, lánc- lánckerékcserére stb). Köszönöm!

Örök igazságot és közhelyet a végére: vedd ami tetszik, a másét meg ne fikázzátok,csak haragot szül!Az meg van elég így is piciny országunkban!
Te szerencsétlen roncs. Harmatiék nem tudtak mit csinálni a motorral, hogy 2:12-nél jobb kört menjenek vele. Heccnek jó volt másra nem igen. A motorom valóban nem a legkényelmesebb de a pályán szuperül megy még velem is. (Ja és semmilyen tuning nincs rajta). Valszeg túrázni is jobb vele mint azzal a szörnnyel. Az Mt nem jó sehova. Ez a lényeg. Szegény Harmatiék is keresgélték a felhasználási területét de nem nagyon találták.
Ja és én legalább megtisztelem annyival a társulatot, hogy az arcomat adom a mondandómhoz te senki.
Kedves ddt500,

Az az érzésem nem érezted át a történetek lényegét, mondjuk nem is értem miért kommentáltad.
A világon van egy furcsa trend, ami a történelem előrehaladtával egyre hangsúlyosabb és ez pedig a kézzel készült termék presztizse. Lásd svájci óra, Aston Martin stb.

Nem is értem, miért próbálunk meggyőzni mi Ducatistik, akik képesek lemenni Horvátországba fürdőzni a fürdőnadrágot és a törülközőt a bőrruhánkba tömködve - tárolóhely hiányában, csak azért, hogy a Termignoni üvöltését és a motorfék morajlását élvezzük - olyan faszjankókat, akik arra élveznek hogy hány darab dobozt tudnak felszerelni a motorjukra, amin kurvára egyenes derékkal tudnak ülni egymillió-hatszázezer kilométeren keresztül...

Azt meg ne mond, hogy felgyújtottad volna a Gixeredet, mert rohadtul rosszul hangzik a ruppótlan szádból, azok után hogy kétfilléres japán, robotizált gépen pózolsz. Ha felgyújtottad volna, még most is az elszenesedett alkatrészek felett sirdogálnál, amiért nem tudsz tovább motorozni. Egyedül a te ócsároltad az MT01-et (jól adja ki magát, hogy ide jössz a Ducati fórumra, a zöld Transformers-fűnyíró gépeddel és elkezded alázni a Yamahát)

Jut eszembe, ha már ilyen kemény legény vagy, dobjátok már össze a Kawasaki Teamnek az indulást a Gp-ben, mert kicsit elanyátlanodtak a gazdasági válság miatt és kiszálltak... Persze az utolsó helyek egyikéről...

Te is ilyen "én nem szidom a Ducatit, egyszer majd úgyis lesz egy Ducatim..." típusú srác lehetsz, aki csak csorgatja a nyálát, de soha nem meri meglépni a vásárlást. Javaslom a TESCO GAZDASÁGOS termékeket, azok is rohadtul ár-érték arányosak...

Tegyél fel pályaidomot, aztán húzzál vissza vinnyogni a pályára a méhecske hangú japán csodák közé.

Na csá,
Rigo
Na arra lennék én kíváncsi, hogy mikor cserélsz te 30ezerért vezérmű láncot meg gyertyát.
A vezérmű lánc 25-40 ezer között van. És még lehet keveset is mondtam.
1db gyertya (jobbik fajta)2500-4000 között van.
A vezérmű lánc cseréhez szinte az egész blokkot szét kell bontani. Az hányóra? Mielőtt megkérdeznéd, láttam már vezérműlánc cserét. Beszéltem már nem egy szerelővel. Képzeld olyannal is aki jelenleg a hondának szerel, amúgy meg évek óta ducati-t is. Ő mondta, hogy egy sor4-es mocinál egy vezérműlánc csere 70-90ezer között van. Ha magadnak szerelsz akkor sok pénzt megspórolsz a munkadíjjon. Ha nekem is lenne sok jó szerszámom, meg nem fosnék hozzányúlni, akkor magam cserélném.
A sztenderkapcsolós sztorit az figyelmesen végig olvastad látom.
Amúgy meg mondok valamit.
Egy népet úgy lehet tönkre tenni, hogy elveszik a múltját. Egy motor márka presztizsét meg úgy, hogy mindenféle vadbaromságot terjesztenek róla.
Egy fórumozó még tavaly írta, hogy a Ducati tulajdonosok 70 vagy 80%-a ugyan ezt a márkát választja. A BMW tud talán valami 40%-ot prudukálni. Vajon miért?
Egy barátom a Fezer 600 gépéről nyilatkozta, hogy egy nagyon jó motor, de unalmas. Azóta Monster 900-a van. .
De tudod mit mondok neked, ha a világ én lennék olyan hülye, hogy csak nekem lenne Ducati-m, akkor is vállanám, hogy Ducati fun vagyok.
A másik dolog az az, hogy nem értem, mit keresenek itt olyanok, akik nem Ducatisták, hanem inkább olyan \"semmilyenisták\" és hírdetik az igét, hogy mi mekkora balfaszok vagyunk, mert egy ilyan szar márka mellett tesszük le a voksunk.
Melyik az a ducatis, aki át megy egy másik fórumra az észt osztani?
Hallottál már olyan ducatist aki a japán csodákat fikáz? Biztos van olyan is, de nagyon kevés, mert a legtöbb ducis valamikor japán mocival kezdte, ahogy én is.
Furcsa, hogy időnkét megjelenik egy japán motoros és nyomatja itt a csehszlovák, marketing dumát.
Legyen hitetek szerint. Itt fejeztem be, mert a végén összekevernek veletek.
Szia TeeJay!
Valóban, egy Ducati 1198 vagy Desmoseidici a Te gépedhez képest lapátkerekes, elmaradott technika! Basszus, ha erre előbb rájövök, biztosan FZ6-ot veszek, mindjárt kettőt!
Má yamahások is itt vannak? de minek?
Na, DDT!
Most aztán megkaptad Te is! Egy tehetségtelen kezdő vagy, s neked is szar motorod van!
Nekem jó ez az eszetlen állapot.
Kawán meg motorozzanak a ddt-s mindentudók.
Majd ha elérem ezt a szellemi magaslatot tárgyi tudással kiegészülve, akkor talán alkalmassá válok a mérlegelésre is. De ettől még nagyon messze vagyok.
Majd kikérhetem a véleményeteket az élet más fontos döntéseiben is?
Számítok rátok, skacok.
Szia DDT!
Saca pont arról beszélt, amiről Te is: 28000 km egy használt 748-cal, s egy, az előző tulaj által generált hiba! A 40000 Ft-os szervízből pedig 27000 a szíj. Amiből 3 db tényleg drágább, mint egy lánc, de akinek ez a legfőbb szempont a motorvásárlásnál, az vegyen kétütemtüt.
Azok, akik azt mondogatják, hogy a motorjukon soha, semmi nem romlik el, nem mi vagyunk. Azoknak általában H, S vagy Y betüvel kezdődő motorjuk van (a K-t nem azért nem írtam, mert Neked az van, érdekes módon a Kawásokat eddig őszintébbeknek tapasztaltam a müszaki problémákról való beszélgetések alkalmával).
Az MT minőségét és motorozhatóságát nem tudom megítélni, akinek az van, és elégedett, egészségére! Nekem ötödik motornak sem kéne.
Üdv.
Végre itt van egy igazi homloklebeny átmetszéses, hányatott sorsú fiatal. A ZX 10 tényleg bazi jó kis túramotor, meg városban is ideális viselet és valljuk be ott aztán tényleg kell minimum 180 Le. Főleg azoknak hasznos akiknek a két szeme feljebb van 10 centivel, igy nem kell a homlokán kinézni.
Ezért járnak olaszországban spanyolországban a városban robogóval, ott ahol a világbajnokok leginkább születnek.
Nem tudom, hogy ismered e versenyekről a miklósy tomit - vele a büfében tudsz találkozni mert 600as motorral jóval 2 perc alatt megy körbe, igy már lefürdik mire te megérkezel - szerinte ,de nyilván nem akkora szaktekintély mint te a háztömbkörüli bajnokságon elért eredményeddel , az MT nyilván nem tör sportmotors babérokra de nagyon jó kis motor.
A Harmati név nyilván nem sokat mond neked mert akkor még roppant fiatal voltál, de MT-vel járogat és azzal is versenyezget levezetésként. Persze, hogy jön ő ehhez azzal szemben akit a Kawasaki GP csapata szerződtetni is akart csak elveszett a telefonszám.
De ne búsulj , újabb 2-3 M forintos tuninggal bizonyára sikerül a motor teljesítményét felvinni 300 Le-re és akkor elérhető közelségbe kerül a 2:06 os időeredmény is, bár ennek az összegnek a jelentős hányadát inkább különböző mentális tréningekre fordítanám .
De szerencse, hogy neked nem jön be az MT ez külön érdeme , nekünk meg szerencse.

Miközben írom soraim ,megvilágosodtam a nick-neved illetőleg , ami végül is magyarázat mindenre. A DDT ! A hírhedt rovarírtó szer , ezek szerint ezzel sikerült közeli kapcsolatba kerülni gyermekkorban ami lefékezte a törszfejlődésedet valahol a tengeri szivacsok magasságában

további szép napot mindenkinek !
Tök jó szórakozás az elmúlt pár napban itt leirtakat olvasni.

Egyébként meg: 8. komment, 2. bekezdés

"Persze egy kevésbé logikus alternatív megoldásnak mindig vannak hívei pont az eltérőség
okán. Mindig van egy kisebbség, aki ragaszkodik a lapátkerekes hajóhoz, farmotoros családi
autóhoz, kocka alakú víztoronyhoz, stb. Ez adja a ... híveit is, és nagyon sokáig ez volt
a ... piaci részesedésének a korlátja, és ez egyben meg is védte őket a kihalástól. Ma
azért igyekeznek a fanatikusaik által leszólt kézenfekvő konstrukciókkal szélesíteni."

A kipontozott rész helyén eredetileg BMW volt. De ugyanúgy be lehet írni: H-D, Ducati.
Inkább kérd meg , hogy adja oda neked is egy kicsit. Akkor talán észhez térsz és veszel egy normális motort.
Te szegény.
Gratulálok a konklúzióhoz.
Őrizgesd a bölcsek kövét, nehogy elragadják tőled.
Leülhetsz. Egyes.
az utolsó két mondatoddal tökéletesen egyetértek
Ezt valahol a 235-ik oldal környékén kellett volna írnom, most már lehet, hogy csak belső elismeréseket kapok érte:

Szóval Ducatit nem szoktunk \"véletlenül\" venni.

Van, aki puccoskodni akar, megteheti és a legdrágábbat keresi. Van akinek a forma ér meg ennyit és van aki (mint én) felháborodott az árán és elkezdte keresni ennek az okait. Nem mint Petrocelli, nem mint a HírTV csak autodidakta módon, motorosújságból, kereskedésekből, beszélgetésekből. Jó két éven keresztül.
A gyanúsítgatásból megértés, a megértésből, szimpátia, az együttélésből szerelem lett.

De ha szárazabb akarok lenni, akkor azt mondom: csodák márpedig nincsennek. Hiszen a 320-as Brembo fékeknek, a fém fékcsöveknek, szervós száraz kupplungnak, az alaposan megtervezett, állítható futóműnek, a nyomatékosra hangolt motornak ára van.

És nem beszéltem a 1098-ról, 999-ről, Desmosedici-ről...

Utólag is fel lehet ezzekkel tuningolni egy motort, sokkal többe fog kerülni, de nem lesz olyan, mint a gyári. Ezeket nyílván látják a japán mérnökök is, de patinát, olaszos temperamentumot nem tudnak hozzá adni.
Az olaszok meg a kínos prcecizitást nem erőltetik.

Na, szóval ezeket szoktam halkan elmondani, ha kérdezik motoroscimbijeim: "Miért pont Ducatit?"
Egyszerűen döbbenet hogy előadtok itt egy-két története. Kihagyott az emberke egy tömítést és folyik a hűtővíz? Ez valóban mókás kis történet pláne ha a pályán történik meg és 5-en elesnek azon a szaron. A kézzel összeszerelés nem előny hanem hátrány. Az emberi tényező mindig csak hibákhoz vezet.
Saca Te miről beszélsz? 3X27000Ft az 81000Ft. Melyik japó motorba kerül 80 ropiba a vezérműlánc? Egyáltalán miért került 40 000Ft egy szervíz? Nekem a drágábbik is max. 30 de akkor már gyertyát is cseréltünk.
Az, hogy szívesen szerelgettek az út szélén meg várjátok, hogy a motor megkönyörüljön rajtatok az nem jelenti azt, hogy más is így van vele. Na mindegy.
A másik vitához. Aki MT-01-et vesz főmotornak az NEM NORMÁLIS! A leghaszontalanabb motor ami valaha készült. Menni nem megy hiába van benne 1,7-se blokk, túrázásra nem alkalmas viszont a városba sem jó mert akkora mint egy ház. Ötödik motornak vennék egyet.
Zárszóként és ezt legyetek szívesek elolvasni.
Nem vagyok Ducati ellenes. Mindenki vegyen aki olyat szeretne. Meg van a fílingje és nagyon szépek is. De ezt a dumát, hogy MÁR 30 000km mentem vele és csak ez meg ez...(itt jön az apó de bosszantó hibák felsorolása) romlott el rajta felejtsétek el. A népmotor gixeremet 30 000km után úgy adtam el, hogy egyszer sem hagyott cserben. Ha megtette volna fel is gyújtom helyben. 30 000km nem távolság egy motornak.
Nem kellett aggódnom, hogy indul, nem indul beázik, nemázik stb.
A Ducati ilyen. Együtt kell élni és nem tagadni. Az MT01 meg egy szar. Ha Rg azt vesz akkor nem normális.