Köszönöm a segítséget, az írásod alapján télleg hasonló cipőben járhatok, mint annak idején te. Lehet, hogy nem hiszed el, de már én is évek óta tanulmányozom a motorokat, a Duki pedig az elsők között volt mindig. Pontosabban hol első, hol második , mert azt nem modom, hogy más motort nem is létezik... De azt hiszem, hogy ez az alma-körte-banán hasonlat azért nem a legjobb, mert ebből nyugottan szerethetem mind a hármat és meg is vehetem, viszont motort csak egyet vehetek és bárhogy is döntök, biztos hogy fájni fog a szivem azok után amit nem vehettem meg . Tudom, szar helyzet, de ez van. Én lennék a legboldogabb, h csak 1 típus tetszene a világon és már csak a szinek között kellene válogatni.
Über ritka a monster 1000 DS? hát a többi Duki sincs az eladási listák élén, ami nem is baj. De szerintem a 2 szelepes 1000-es már csak 1 paraszthajszállal ritkább a többinél. Meg mindigis vonzottak a ritka motorok...
Tényleg, mondtad, hogy tegyem fel a kérdéseimet. Volna itt egy. Természetes lehet az egy nagyobb Monsternél, hogy ha a motoros ráül, akkor iszonyat leül a segge? Kb mint egy 600-asnál? olyan 10-15 centit. Egyelőre ennyi jut eszembe, de lehet hogy már korábban is kérdeztem ezt
ja még egy kérdés:
Jól értelmezem a hozzászólásodból, hogy már nem tartanak a KECSKEMÉTI EMBEREK annyira mocsokládának?
Kedves RG!
Olvasgatom egy ideje a Monster kereseseddel kapcsolatos hozzaszolasfolyamot.
Biztatni szeretnelek: nem konnyu, de lehet talalni jo mocit.
Nekem is sikerult. BP kornyeken lakom, en hosszas keresgeles utan tavaly Debrecenben talaltam meg az en kicsikemet. 4 evesen 4500 (!)km-rel vettem, a DiBosconal azt mondtak, tenyleg annyi lehet benne, semmi disznosagot nem veltek felfedezni a motoron (pedig mocskosul fostam, hogy beleszaladok vmibe...). Mindenesetre "fo a bizalom" jeligere a 2004-es evjaratu motoron a Bosconal megcsinaltattam egy 20ezres szervizt (igen, vezermuszijakat is csereltettem, noha hatarozottan jonak tuntek, de 4 ev az 4 ev, az anyag oregszik, a csodakban meg nem hiszek, tovabba ugy latszik, bator sem vagyok...) A nyar folyaman kapott meg 2 uj gumit is, igy gyakorlatilag olyan, mintha ujonnan vettem volna. Persze azt hangsulyoznom kell, hogy ez egy gyonyoru gyari allapotu gep volt, egy agyonfoltozott rommal hiaba kovettem volna el barmit!
Tehat: ne add fel, meglesz a szep es jo Motorod!
Korábban már regisztráltam Szalacsiként, de elfelejtettem a belépési azonosítóimat, így most minden jel szerint frissnek tűnik a Nick-nevem.
Engedd meg nekem, hogy nem kevés féltéssel és atyáskodással írjam tanácsaimat neked, szavaidból fiatalabbnak érezlek. Bár soraimban találsz majd némi cinizmust, azt kéretik humorral kezelni.
Magamat látom benned pár évvel korábban, zöld füllel, bizonytalankodva, mint koca a jégen. Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy egy 2006-os piros/fehér S2R 800 és egy idősebb, sárga SS 900 között nem tudsz választani? Az almát szeretnéd összehozni a körtével? Nem megy, mi? Vagy egy hyper ritka Monster 1000? Bejött a képbe a banán is...
Nem jó az S2R? Pedig az a fejlettebb, egykarú lengővilla, Marchesini felnik...
Jómagam 15 év után ültem vissza motorra, de előtte négy(!) éven keresztűl nem átallottam nyomozni, szimatolni, tapasztalatot (másét) gyűjteni, teszteket olvasni, beszélgetni. K.b. 250 000Ft-ot költöttem motorosújságra, ki tudja mennyit szalonok, kereskedések látogatására. (Ha megérted az írásomat, kérj nyugodtan pár darab újságot, ajándékba elküldöm neked!). Nem akartam fekvőt, sem túl erőset, de JÓT akartam! Így lett hatszázas Yamaha Fazer.
Hasznaltmotor.hu, keres, keres, keres, még mindig keres, legolcsóbb, megvan, jó szín, telefonál, mérilyenócsó? \"Kereskedünk, százas meg van rajt, had\' menynyen\". Nem mondta, hogy \"sorbaának ámrá\" pedig sorba álltak rá. Indulás aznap este, háznál, kipróba. Nem létezik, kicsit napszítta olasz, de fasza. Szól barátnak két nap múlva megin lemegy, az is azt mondja ne hagyd ki. Foglaló, négy hét múlva segg a motoron.
Két év múlva megéreztem a SZAGOT. A Ducati szagát. Otthon már tudják, hogy baj van, hiszen egy év a Monster kutatásé. Eljegyzés nem biztos, de Duki az lesz. Szárazkupplungost, mert az nagyon Ducati. \"Duki az taknyolja az olajt!\" Tudjuk, ezt is szeretni fogjuk benne.
Szóval azt azért el kell dönteni, hogy csupasz motort szeretnél vagy fekvőst. Pirosat vagy sárgát. Száraz kupplungost vagy olajost.
Megérezted a SZAGOT, a DUCATI szagát. Várunk téged, jó lesz ideát! Minden Ducatista segíteni akar, de míg nem tisztázod le pontosabban az igényedet -nem ezt akarják, de- félrevezetnek téged!
Vissza hozzám: és hol találok egy már befecskendezős, eredeti állapotú, 21e km-es, egykulcsos 900-ast? A Yamahás embernél. Két hónap alku, nagyon jól beszámít a Yamaha (a sajátját vette vissza) Duki elhoz, új fejezet kezdődik az életben. Júliustól szeptemberig 7000 (hétezer) levezetett kilóméter, öröm, bódottá.
Motor télleg nem törött soha, egy kúcs van, ha elvész nagy a baj, de ezt elmondták. Azt is elmondták, hogy cseréljem le a vezérműszíjat, mert az a tuti. És hoztak is nekem ócscsón. És azóta is segít. Mert neki is Monster van, S4R. És hetente telefon, mert Kocsordról kezet fogni messze van.
Köszöntöm a kedves márkatársakat! Lenne egy kérdésem, aki tudja a választ ne fogja vissza magát.
A 620-as monsternél mit kell elvégezni a 10ezres szervízkor? Olaj és szűrő 4200-nál lett cserélve. Előre is köszi.
Tudja esetleg valaki, hogy gyárilag milyen gumákkal jött ki 2005-ben a Monster DS 1000? Ja éshogy erre a típusra is jellemző, hogy ha valaki ráül, akkor nagyon leül a fara?
Tudom ajánlani! http://www.kepesmotor.hu/ducat...
Friss műszaki megvan,ideiglenes rendszámmal 6 hónapig használható,ráér utána is kifizetni a reg.adót!
1.700.000 ért bárki rögtön elviheti!Nekem ennyibe került hazahozni az USA-ból,másik motort szeretnék csak azért adom el.
Helló! Ebbe a gyerekes csatába úgy gondolom hogy presztízsből sem megyek bele. De azért kívánom hogy vegyetek egy szervízkönyvet,( bárki tud szervízkönyvet csináltatni) és mellé egy nagyon ,,klassz'' Dukit. Bárkit érdekel eme téma, nem vagyok anoním: 70/311-4118 Boldog Új Évet minden DUCATI tulajdonosnak!
Köszönöm a segítséget, az írásod alapján télleg hasonló cipőben járhatok, mint annak idején te. Lehet, hogy nem hiszed el, de már én is évek óta tanulmányozom a motorokat, a Duki pedig az elsők között volt mindig. Pontosabban hol első, hol második , mert azt nem modom, hogy más motort nem is létezik... De azt hiszem, hogy ez az alma-körte-banán hasonlat azért nem a legjobb, mert ebből nyugottan szerethetem mind a hármat és meg is vehetem, viszont motort csak egyet vehetek és bárhogy is döntök, biztos hogy fájni fog a szivem azok után amit nem vehettem meg . Tudom, szar helyzet, de ez van. Én lennék a legboldogabb, h csak 1 típus tetszene a világon és már csak a szinek között kellene válogatni.
Über ritka a monster 1000 DS? hát a többi Duki sincs az eladási listák élén, ami nem is baj. De szerintem a 2 szelepes 1000-es már csak 1 paraszthajszállal ritkább a többinél. Meg mindigis vonzottak a ritka motorok...
Tényleg, mondtad, hogy tegyem fel a kérdéseimet. Volna itt egy. Természetes lehet az egy nagyobb Monsternél, hogy ha a motoros ráül, akkor iszonyat leül a segge? Kb mint egy 600-asnál? olyan 10-15 centit. Egyelőre ennyi jut eszembe, de lehet hogy már korábban is kérdeztem ezt
ja még egy kérdés:
Jól értelmezem a hozzászólásodból, hogy már nem tartanak a KECSKEMÉTI EMBEREK annyira mocsokládának?
Üdv!
RG