Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanannyit motorozunk ezekkel a "super jó mocikkal",mint amennyit motoroznánk a tízezrével gyártott japán gépcsodákkal.Csak hát az érzés..........
Mert ugye egy DUCATI az mégiscsak egy DUCATI
Hát egy Honda nyergében egyet biztos nem érzel. A bizonytalanságot, hogy oda érsz az uti célodhoz.
Attól független a kérdésre nem válaszoltál. Ennyi
Akkor én is egy kicsit szólnék,detto mint MT-s . Eddig ahogyan végig olvastam a post-okat megállapítottam, magamban, hogy végre egy kultúrált társaság , annak ellenére, hogy egy tipust/márkát nem szeretnek vagy nem ismerik, nincs anyázás, nincs amolyan magyaros közönséges fogalmazásmód- ne rontsuk most ezt el !
Mindenki véleményét tiszteletben kell tartani, nem kell ordítozni van aki ezt szereti van aki azt. De mindenki motoros és ez a lényeg nem ? Szerintem A Dukiban és ha úgy tetszik az MT ben sok a közös pedig tök ellentétesek sok sok mindenben. Igazi stilusmotor mindkettő, igazán fílinges cuccok.
De a véleményetek alapvetően abból fakad, hogy fogalmatok nincs a valóságról pl MT ügyben. 3000km egy gumi ? butaság. Nem lehet vele menni városon kivül meg sokat? ugyan miért nem ? Nálunk az átlagos éves futásteljesítmény 20.000 km körül van.. de még sorolhatnám. Fúj rajta a szél. Igen igy van, mint minden motoron főleg a csupaszokon. Hát nem tudom, de ezeket a megjegyzéseket mindig kétkedve fogadom, hogy fúj rajta a szél és ezért nem jó.. Én úgy gondoltam mindig, hogy a motorosoknak nem gond a szél mert akkor autóval kell járni .. esik is. Na és ?
Ebben az évben mi voltunk horvátországban,szlovéniában,ausztriában,az olaszoknál, szlovákiában idehaza pályáztunk rengeteget. szerintem ez univerzális motor csak ismerni kell és tudni használni .
Na, megint van egy okos vendég, aki tudja, hogy milyen szar a Ducati! Igen, a Honda sokkal jobb, sőt, a világon a legjobb motor! Ezt már sokszor hallottam, vettem is egyet. Aztán jött két szar olasz, s már az első után megállapítottam, hogy soha többet Honda!
Ilyen vagyok: azt szeretem a Ducatiban, amit egy Honda nyergében soha nem éreztem!
Ez már lassan egy éves kép. Vajon mennyit motoroztok egy év alatt ezekkel a super jó mocikkal?
az én stage2-m
103 LE 180 ! Nm főtengelyen
MEZ4 6600 km semmi kiméletesség nem volt benne
MEZ6 9900 km
M ROAD2 10500-nál kaptam egy szöget de még 1000-t elment volna
"Ami az MT-01-ben forog, többé nem a Road Warrior blokkja, hiszen több mint 90%-át módosították igy könnyebb lett a vezérműtengely , a hajtókarok, a dugattyú, hogy csökkenjenek a forgó tömegek. Ennek az eredményeképpen a bődületes méretű blokk fordulatszáma a kobra támadásának sebességével képes felugrani vagy esni. A hosszúlöketű 48-fokos V2-es 90LE -t ad le 4750-es és 150nm-es forgatónyomatékot 3750-es fordulaton. Ami pedig még beszédesebb,az a 140nm-es nyomaték 1500-5000 között. Ez a világ eddig szívó motoron alkotott leglaposabb nyomatékgörbéje, beleértve autót és motorkerékpárt."
Kicsi csapkodsz, nem Geri?

Sárga 900 SS, piros, 800-as Monster, szürke MT...

Nehogy a vége egy jóárasított, görbevázas SV legyen..:-)
Hali!

Nem szóltam le az MT-t, csak próbáltam párhuzamot keresni a két motor között. Nem megy.
Kifejezetten szimpatikus gép, de ha valamiféle összefüggést szeretnék, akkor az az MT03-mal keresném a Monsterrel szemben.

Mintha egy kicsit csapkodnál nem Geri?
Elmesélem az első közvetlen élményemet.

Ducati Budapest megnyílásakor, annak idején regisztráltam, jött is a Meghívó mikor, és hogy nyílik, ez kb. 10 évvel ezelőtt volt. Hát volt is nagy csinnadratta, 916-os versenymotor (asszem), szörnyek hada, SS minden szériában, St-k, kabátok, ruhák, képek, vagy mi a szöszös állófogadás, enni és innivalóval teli bemutatóterem, kedves mosolygós eladók, akik osztották is a szóróanyagokat, motorra felül, leszáll, nagy boldogság, mosolygás, és örömködés. Ebbe a nagy mókába egyszer csak belép két ember, az egyiknél fehér bot volt, nemde vak.
Tanácstalan ácsorgás az eladók részéről, míg az üzletvezető odalépett, és végigkísérte az úriembereket a szalonon. Visszafogott sutyorgás, érdekes jelenet. Minden zajlik a maga menetében, zene szól, szendvics fogy, a Kóla folyik. Míg egyszer csak a szalon közepén álló 916-os körül serteperte kezdődik. Értékesítő jön, tömeg nyílik, majd áll 3 ember a motor körül, 2-nél fehér bot, a harmadiknál egy gyújtáskulcs.
Fura helyzet, mindenki körülállta csodálkozva. Motor beindít, szép lassan egymás után mind a két ember felül, meghúzza a fülit a mocinak, iszonyat mennydörgés, gyönyörben, és szeretetben úszik az egész szalon.

Ilyet odafigyelést azóta se láttam sehol, pedig pár szalonban voltam már ...

... és utána felfedeztem a Ducatikat
Srácok!
Ducatit így nem lehet venni! Ha valaki ráérez a Ducati feelingre,akkor többé rá sem lehetne beszélni más motorra! De ha ez nem volt meg, és valaki ennyire tétovázik két teljesen más karakterű motor közt,akkor nem volt szerelem! És Ducatizni csak szerelemből lehet!
Láttam, hogy mentél vele, én Dark900-tól kérdeztem elsősorban, mert ő nem írta. Csak azt tudom mondani: Kinek a pap, kinek a papné. Végülis nem várható el a Ducati fórumban, hogy valaki azt mondja, az MT is van olyan jó gép, mint pl Egy S2R 1000. De a te barátodon kívül rengeteg MT tulajnak más a véleménye a vasról. Városon kívül nem ér semmit? Ezt erős túlzásnak tartom. Csak rövid utakra alkalmas? Van egy pár "elvetemült", aki képes volt az MT nyergében 1 nap alatt 1000 km-et megtenni és nem autópályán, hanem kanyargós hegyi utakon...A háccsó gumi, meg erősen függ a vezetési stílustól és többek tapasztalata alapján mondhatom, hogy jóval többet bír 3-ezer km-nél. De szerintem bármelyik, legalább literes V2-es géppel el lehet intézni ennyi alatt is(pl. mille )

Jóéjt Mindenkinek!
Hát tegnap már írtam.
Igen, próbáltam. Különben elég felszínes lenne a véleményem
Talán nem is alkottam volna kritikát....
Supi barátommal(övé az MT-sttage1) mentünk párszor csavarogni, de hosszú útra nemigen szeretett vele vállakozni.
És hidd el, nem a motorerő miatt
Nem alkalmas rá. Olyan mint egy 650-es sv. Jó a hang, király a városban, de onnan kikerülve nem ér semmit.
A nagy nakedek sem túl jók a szélvédelemről, de ez kimagaslik közöllük.
Rövid temgelytáv, rossz váltóáttétel.
De hogy a pozitívümokról is beszéljek!
A méretéhez remekül eltalált fékek. Menet közben semmit nem érezni a súlyából.
Amig egy helyben nem akarsz fordulni
Kiváló minőségű váltó, és pazar kidolgozás...
Ja!
Majd elfelejtettem! 3e km egy háccsó gumi!
ha valaki esetleg utána szerete nézni, bátran ajánlom:

www.mt01.hu
Azért nem kellene így leszólni a vasat, Tesó Próbáltad már egyáltalán? Mert én igen. De hagy pontosítsak egy kicsit: A blokkja valóban krúzerből származik, de nem a Dragból, mert az csak 1100-volt max, hanem a Wild Star-ból. Hogy korábban volt-e valamiben, azt nem tudom. A wild star után pakolták bele egy "power cruiser"-be, a Road Star Warriorba, és ezután került az MT-be. Persze ezenközben rengeteg változáson esett át. Nyilván nem lett egy hipersportoló, de nekem nincs is szükségem erre. És azért azt se állítanám, hogy az MT-n nincsenek átlagon felüli cucok, mivel a futómű és a fékek mind az R1-ről érkeztek, ami azért nem olyan gyenge szekér...
Nekem az MT nem illik a képbe....
Próbáltak egy "új stílust" bevezetni, de szerintem ez nem az az út
Hát Tesó, Te tudod, de az MT nem más,mint egy viszonylag jól motorozható chopper. (a Drag Star blokkja van benne...)
A Ducatit azért szeretjük, mert minden egyes típusát versenyzői attitűddel tervezték meg. Az átlagosnál jobb fékek, az átlagosnál jobb futómű és az átlagosnál kissebb súly.

Egy M600-assal is (54LE) versenyzőnek érzed magad, mert lehet, hogy egy SV 650 (72LE) az egyenes végén rád ver pár métert, de a kanyarból Te jössz ki elsőnek. És minden másodpercét élvezed.
kenyer!

Kösz a tippet! Próbáltam már a Tuonot is és az RSV-t is és meg kell mondjam, nagyon tetszett a blokk karaktere! A Tuono volt az első V2, amit sikerült meghajtanom pár kilóméter erejéig és nagyban hozzájárult ahhoz, hogy minden gépet kiverjek a fejemből, ami 2 hengernél többel rendelkezik De az RSV túlzottan fekvős nekem (legalábbis egyelőre ), a Tuononak meg a külleme nem jön be annyira. Azon szerintem még dolgozhattak volna egy pát munkaórát...
RSVRocky!

Szerintem egyáltalán nem áll távol egymástól az Mt és a Monster. Persze az Mt 250 kiló a monster meg talán csak 190, de úgy gondolom hogy karakterben közel állnak egymáshoz. A léghűtéses monsterekre gondolok elsősorban. De nyugodtan cáfoljatok meg.
Üdv Szalacsi!

Nekem mindenki itt a fórumon csak az s2r-ről beszélt eddig, véletlenül se tette hozzá senki, hogy 1000. Így tehát én a 800-asra gondoltam, mivel az az S2R tudomásom szerint. Persze tudom, hogy 2006-tól jött a 95 lovas új 1000-es monster, ami az S2R 1000 névre hallgat, csak hogy jól megkavarják a sz..t. Természetesen egyetértek azzal, hogy az S2R 1000 jobb lehet, mint az M 1000, van is egy a használtautón, szép piros, meg minden és csak 1 százassal drágább az M 1000 nél. Meg is vehetném simán, de mostmár döntöttem. Kinéztem egy MT-t, ami nagyon egyben lévőnek tűnik. Vasárnap elmegyek megnézni (megint az ország másik felébe... ) és ha minden renben lesz, akkor megveszem. De ha mégse tetszene, akkor Ducati lesz!
De azért köszönöm a segítséget és remélem, hogyha MT-m is lesz, akkor is szívesen láttok majd itt a fórumon.
Pontosan.
A Cagiva Raptorral kevered szerintem
semmi közük egymáshoz
A Rotax az Apriliának fejlesztette ki a 60 fokos V2est, a Suzuki pedig kicsit felújitotta TL 90 fokos blokkját