Hát igen ilyenkor van gondban az ember, mit tegyen kihez forduljon kitől kérjen tanácsot De itt ez a pompás fórum telis tele remek srácokkal akik szerintem szivesen segítenek amiben csak tudnak.Én is sok segítséget kaptam és jelenleg is az itt megismert mester ember (gajan barátom)és kolegája cincálják épp darabokra az én szépséges szörnyemet de nem aggodom mert jó kezekben van na jó egy kicsit azért mégis Sok sikert és ha tudok szivesen segítek amiben tudok,hidd el semmihez sem fogható élmény egy Ducatit meglovagolni.
Köszönöm az ajanlastén is nézegettem ezt a gépet, de asszem egykicsit drága volna nekem. Főleg amiatt, hogy erősen esedékes nála a 20 ezres szerviz is.
Jó lenne vinni magammal olyat, aki ért hozzá és van tapasztalata, de sajnos még csak nem is találkoztam olyannal, akire azt mondanám, hogy ért a Dukikhoz, nemhogy még ilyen ismerősöm lenne . Errefelé szinte alig van Ducatis, bár az utóbbi időben kezd megjelenni néhány az utakon.
A legnagyobb mértékben egyet értek veled!A leg dühítőbb amikor szebnek jobbnak hirdetik esetleg egy tehetséges fényképész készit a motorról néhány elfogatható képet aztán mikor meglátod és felteszed a kérdéseidet ráadásul még hülyének is néznek.Csak azt tudom mindenkinek ajánlani aki motort szeretne venni,hogy mindenképpen nézesse meg olyannal aki ért hozzá és megbízik benne,ha nincs ilyen vigye el egy szakszervízbe ha az eladó nem problémázik ezen az már jó pont valszeg egy becsületes normális eladóval van dolgunk,ha veri a víz hogy a saját szerelőjéhez vigyétek vagy hogy minek ez a cirkusz ott kell hagyni a büdös francba a haszonleső kutyafattyát.Sok sikert minden új Ducati tuljdonosnak és Boldog Új Évet mindenkinek!
Ha S2R-t akarsz, akkor itt van ez a gép....a bátyámé volt, de beszámolták egy másik motorba.
Bárkinek ajánlom, új korától nála volt.Azóta nem használták.
http://www.hasznaltauto.hu/2359595_ducati
_monster_2006
Elképzelhető, hogy igazad van és így kelettvolna teenem. De sajnos túl sokat utaztam, hogy megnézhessem ezeket a vasakat és ráadásul nincs túl nagy választék se.
Hát ha a szalonállapotot úgyértelmezzük, hogy "használtmotor szalon"-állapot akkor talán megfeleltek volna
Nem volt egyik se szakadt, de azért voltak festéshibák, karcolások imitt-amott.
VaN MÉG 1 SS Szentendrén,majd azt is megpróbálom megnézni valamikor, hátha az mégjobb lesz. Elméletileg az már egy ideje magyar tulajdonban van.
sajat velemeny: ha nem engedik elvinni egy korre a motort, akkor en ugy hagynam ott oket mint a szart. jo duma, hogy ellopod es attol fel, de lehet inkabb nem akarja, hogy a penz atadasa elott szetessen alattad.
a masik: mindket 900-ast szalon allapotunak hirdetik. mitol lenne egy sokezer km-es motor szalonallapotu, mert fel napon keresztul suvickolta le rola a koszt?
nekem ezek a cuccok kicsit gyanusak, de lehet csak tulreagalom :)
sok sikert a vasarlashoz!
Akinek Monstere van, egyértelmű, hogy azt preferálja. Gondolom azért vett olyat. Én nem tudok dönteni, hogy melyik tetszik jobban, muszáj racionális érvek alapján döntenem. Monsterböl is inkább a 900-as érdekelne, de abból nem túl jó a felhozatal pillanatnyilag.
Nade párkérdés inkább a gépekkel kapcsolatban. Mit értetek az alatt, hogy az S2R kiforrottabb? Ismeri esetleg valaki azt a kecskeméti kereskedést, ahol olaszbol behozott Dukikkal foglalkoznak? Ott néztem meg a Monstert. Sérült volt, ezt be is vallották, meg hogy ők javították ki. Vázat, tankot festettek, meg műszerfalat cseréltekm mert annak állítólag berepedt az \"üvege\". Azt mondják, hogy az eredeti órában 7000 km volt, de persze az újban már 0 van. Ez nekem egy kicsit necces, mert ugye bizonyítani nem tudták, hogy tényleg annyit futott. Viszont a gyári dobokból szerintem eléggé férfias dübörgés tört fel.Nem hiszem, hogy ennyire kiégne a gyári dob 7000 km alatt. Annyi hiba volt még benne, hogy enyhe olakjköd(sár?) borította be a blokk alját és a hátsó rugóstag is mintha folyatott volna némi anyagot magából. Ja és a lánc meg a lánckerekek sem voltak valami 7000 km-es állapotban és a fékkar is eléggé beesős volt, nem volt valami határozott nyomáspontja. Erre azt mondták, hogy csaklégteleníteni kell... A blokkból, amennyire meg tudtuk állapítani, nem jött semmi rendellenes zaj, kicsit a szelepek munkája volt hallható de ez gondolom természetes. Kicsitki is próbáltam, az ereje, futóműve nagyjából rendben volt .
A sárga 900 SS viszont nagyon rendben lévőnek tűnt, bár itt-ott látszottak az idomon leverődések. Sajnos csak a beindítására volt lehetőség, mert a tulaj csak akkor ment volna bele próbakörbe, ha megvillantom a teljes vételárat....Pedig vittem bőven lóvét a hasonló esetekre, de neki az egész kellett volna. Szóval a futóműről nem tudtam meg sokat, csak hogy a telók ránézésrerenben voltak,a féksokkal határozottabb volt, mint a Monsteren. A gyári kipuffokból csodálatos dübörgő hang jött elő és a blokkból se hallottunk semmi furcsát. Mondjuk ez a száraz kupplung "csilingelése" miatt is lehetett . Sajnos nem rendelkezem még annyi tapasztalattal, hogy megkülönböztessem a kupplung és a blokk hangját. A gépben 28 ezer km van, ami hihető talán. A blokk cseppet sem volt olajos, persze lehet, hogy megtisztogatta rendesen, mert a motor a nappaliban állt.
A piros SS Pusztazámorban van szintén egy üzérnél, aki rengeteg gépet tartott a nappalijában, többek között ezt. Demég arra se volthajlandó, hogy kitolja az udvarraésott beindítsuk, nemhogy egy próbakörbe belement volna Iszonyat felidegesített, hogy a fél országot végigkocsikázom és akkor ilyennel szarakodnak!
A vasban egyébként 38 ezer km volt, ami egy 10-essel több, mint a sárgában, de ez megmutatkozott a féktárcsák állapotában is, mert az elsők enyhén nyomvájúsak voltak. Ezen kívül nagyjából hasonló állapotban volt, mint a sárga, leszámítva,hogy enyhe koszosodást láttam a hátsó henger szelepfedelénél. Ja és hiányzott az a kis műanyag burkolat, aminek a tank és a váz találkozásánál kellene lennie(a sárgánál voltlegalábbis). Meg a tanknyílás is el volt fordulva a tankban.
mostmár csak azt nem tudom, hogy jelent-e az valamit, ha még beindítani se volt hajlandó? Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel a pusztazámori fickóval? Több Dukit is hozott már be, állítólag 10 éve foglalkozik motorbehurcolással...
Akét SS között a legjelentősebb különbség az ára. Nem tudom, hogy a piros hogy kerülhet majdnem 350 ezerrel kevesebbe? ELméletileg egyidősek, az állapotuk is hasonló és az a pár negatívum és a plusz 10 ezer km nem tudom, hogy indokolja-e az ekkora árkülönbséget.
Remélem, nem untattam senkit a litániámmal, aki nem szeret olvasni,az már az elején megrettent gondolom De nem vagyok túl járatos Ducati ügyben és szeretném tudni, hogy a nálam tapasztaltabbaknak mi a véleménye.
én speciel egy s2r es egy 900 közül percet sem gondolkodnék, az s2 ezerszer durvább. típushibákat meg nem nagyon tudunk mondani. ha nincs kereke, az feltünő
Holnap mennék megnézni egy S2R Monstert és egy 900 SS-t. Tud esetleg valaki tanácsot adni,hogy mire érdemes odafigyelni az általános dolgokon túl ennél a két típusnál?
ha még nem tetted meg reggelj ide is: http://www.ducatiklub.hu/ othonra lelsz