Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudomásom szerint az SV-ben TL blokk van.
És azt rakják bele az SV-be is?
Rotax.
A tuono nem suzuki blokkos?
Miután kiosztottam az észt, bújtam át újra a lexikont:

Monster 1000-es 83LE

míg az

S2R 1000 95LE.

Nos, melyik is a drága?
Hát ha MT-t veszel a konditerem bérletet megspórolod,rohadt nehéz(pláne egy Ducatihoz képest).
RG!
Vegyél egy Tuonot
Arany középút!
Bár az itt felsoroltaknál mindnél vehemensebb!
Az Mt-nél 100*
Elnézést kérek, hírtelen voltam.

Az S4 vizes.

Köszönet Csakénvagyoknak!
Én nekem nem jött be az mt.
Mentem vele... SOKKAL többet vártam egy ekkora paripától!
A fék jó, a nyomaték oriási... de 10 perc alatt eltűnik belőle a móka!
Rohadt nehéz...
Szerintem azért messze áll egymástól a Monser és az MT01. De csak hogy megnyugtassalak, a tesómnak is tetszett az MT01, mielőtt megvette a M900ie
Kösz a támogatást! A V2 már régóta nem kérdés, csak a típusok közt vagyok kicsit elveszve
Szia RG
Legalább V2-s blokk a biztos, úgy látom
Látom már jó úton jársz.

Üdv: A.
Huh úgy látom sikerült beindítanom a fórumot
Előszöris köszönöm a segítséget, de remélem nem haragszik meg senki, ha megpróbálok egy hozzászólásban válaszolni mindenkinek. Csak nem tudom, hogy hol kezdjem

Nem értem, mért akar mindenki lebeszélni az 1000-es gépről. Szerintem nem rohadt drága, van jópár s2r, ami sokkal drágább. Jó, jó tudom egykarú lengővilla meg minden, de mi van ha nekem a hagyományos jobban tetszik? A lengővillával mondjuk simán kibékülnék, de az az egy oldalra hozott kipuf nekem nem jön be.

Egy árban van az s4-gyel? Ja igen, csak azok 2002-es s4-ek és mivel én nem kp-ra veszem a gépet, nem mindegy, hogy 48 vagy 84 hónapos futamidőt tudok kihozni a dologból. Meg valahogy nem tetszik annyira a vízhűtéses Monsterek összképe sem. Szerintem a bazinagy vízhűtő nem használ az optikának (saját vélemény term.) Nomeg nem vagyok egy lóerőhajhász, úgy gondolom, hogy még a léghűtős 1000-es monster is lehet túl sok lenne, de az elején tuti.

Egyébként a 2 ajánlott példány közül a feketét már megnéztem. Nagyon szuper állapotban volt de tényleg! Egyedül a raptor dobok hangjával nem voltam kibékülve, de megvan a gyári is szerencsére. Az a 900 SS esetében is tökéletesen jól szólt!

Tehát most két Duki esélyes: az egyik a 900SS ami asszem "szerelem volt első látásra", ahogy Armon mondja! És egyet kell értsek vele. Elhiszem, hogy eladhatatlan, de legyünk őszinték, melyik Dukit könnyű eladni? Szóval a 900 ellen csak a kora szól, meg a kissé bizonytalan eredet, de ez tetszik most jobban és úgy érzem, hogy nem volna vészes ez a sportos üléshelyzet sem! A menydörgés, ami a kipufogókból és szívóoldalon árad, az sokmindenért kárpótolja az embert A másik Duki ugye ez a fekete 1000-es monster, ami szintén nagyon tetszik, de valahogy az eszem mondja, hoyg ezt kellene inkább venni viszont a szivem az ss-hez húz!

De nem is én lennék, ha ilyen tiszta lenne a kép ugyanis van egy másik gép, ami sokkal régebbi - szinte még gyerekkori - "szerelem". Nem nehéz kitalálni, hogy melyik ez a vas, az adatlapomon is van egy kép, ahol éppen egy ilyenen feszítek. Ez az MT-01! Tudom, nem vagyok normális, hogy ennyire nem tudom, mi lenne a jó, de az MT már azóta odavagyok, mióta az első képek megjelentek róla. Csak pénzem nem volt rá, mostanáig.
Tudom most hülyének fogtok tartani, de ez van és hamarosan meglátjuk, mi lesz

További szép estét Mindenkinek!

RG
Az S4 vizes(916-os blokk)
Csak pontosan:

600, 620, 695, 750, 800, 900, 1000, S4 = léghűtés,

S4R, S4RS = vízhűtés
Valóban, ezek Monster 1000-esek!

(a pirosat hivatalos Ducati szalonban árulják. Sem a hengerűrtalmat, sem a teljesítményt nem tudják...)

Nézd meg azt, amit most ajánlottak neked, itt a fórumon!

Szalacsi.
Hali !

Ha Monsterés léghütéses akkor M800 M900 M620
Vízhütéses akkor S4R vagy S4rs és itt vége !
üdv.
nem olcsok... inkabb rohadt dragak :):)
Azért vannak eladó 1000-es Monsterek itthon is:
Pl.:
http://www.hasznaltauto.hu/2547399_ducati_mon
ster_2005
http://www.hasznaltauto.hu/2502117_ducati_mon
ster_2005

Csak hát nem annyira olcsók...
Hali mindenki!
RG nálam van 1 M1000DS, az egyik barátom nálam tárolja. Sokat gurulunk együtt, és pár alkalommal mentem én is a jószággal. 2005-ös évj., ha valami kérdés merül fel benned nyugodtan hívj fel 70/381 5926 amiben tudok szívesen segítek.
Y.
Szia RG!

Ahogy a te véleményeid is, az enyémek is elég szubjektívek, de mégis megosztom veled-veletek.
Motort venni csak szerelemből lehet.
Ha nem így vetted, hm, jó, tetszik, foglalkozom is vele, szeretem is, de nem az igazi. Nincs is kedvem vele motorozni, de jó érzéssel tölt el, hogy a "van motorod?" kérdésre egy egyszerű mosolygós perszével válaszolhatsz.
De ha szerelemből veszed, nem érdekel, hogy milyen lóerő, a nyomatékgörbe, a színe, ezeken már rég túlléptél.
Megláttad, "Ő" kell!
Ezért van az, hogy olvashatod, hogy megsímogatjuk a motorunkat.
Elraktam a mocimat, de még betakartam az "egérszőrpalást" szürke kedvenc takarómmal nehogy fázzon szegénykém.
A Ducat piros! - Ezen sokan vitázhatnak későbbiekben - nekem mégis sárga lett, mert abba lettem szerelmes.
Ez az egész mizéria olyan mint a párválasztás, és ezzel most nem bíztatni akarlak! Sokat megnézel, párat kipróbálsz, még szerelmes is lehetsz - de olykor ez viszonzatlan, tovább állsz. Míg végre megtalálod az igazit.
Én sokáig kerestem, bár ahogy olvastam nem ritka 3-4 év várakozás, válogatás.
Így hát sok sikert, türelmet kívánok.


UI: ha más típusú motor is jár a fejedben, akkor még sokat kell várnod az igazira, de remélem megtalálod az igazit!

Üdv
Kedves RG!

Kérdésedre a válasz: ha látványosan leül a Monster, akkor a központi rugóstag van nagyon magasra ill. lágyra állítva, esetleg tönkre menve (nem láttunk még ilyet...). Jómagam 83kg vagyok (negatív rekord...) de csak minimálisan billen meg a gép, ha ráűlök. Viszonylag sportosra, keményre tekertük a központi rugóstag menetes részét, ezt vizsgáld meg Te is.

Monster 1000 i.e. (és nem DS) amit én hyper ritkának neveztem, ugyanis rövid ideig gyártották. Magyarországon nem találsz eladót, kint sem népszerű, mert annyiba kerül használtan, mint az S4 (916cm, 101LE) viszont gyengébb. Haonló a helyzet az S2R-el szemben is: ugyanahhoz a motorhoz egy korszerűbb, sportosabb, egylengőkaros hátsú futómű és Marchesini felnik járnak. Én nem erőltetném, ha majd idővel el akarod adni, sokat kell magyarázkodnod és engedned.

Az SS-t (Supersport) meg végképp nem tudod majd eladni és kényelmetlenebb is. Ezt írta is már neked valaki itt. Ebben a kategóriában a 748 vagy 749-el lehet a Japánokkal versenyezni. De ez a két Duki sem párbajozhat igazán, el kell hamar döntened FEKVŐ vs. NAKED? A Monster egy ikon, minden csupasz motorok atyja. Ezt a fílinget próbálta a Suzuki SV utánozni (most meg a Gladius-al a 696-os Monster-t...). Soha nem gyártottak még ilyen hosszú ideig (1993-2007) egy típust, gyakorlatilag változatlanul. 10 Dukiból 5 Monster.

Gondolkozz!

A KECSKEMÉTI EMBER heti 2-3 motort ad el évek óta otthonról, BIZALMI alapon. Behúztam a csőbe, mert az általa eladott Fazert számolta vissza. De nem tudtam, mert jó volt gép. Korrekt ember, nem árul zsákbamacskát, nyugodtan visszamehetsz hozzá. Nem haragszik rád, csak azok után, hogy le is írtad hogy viselkedtek veled máshol, nem volt túl hízelgő számára. Ért a Ducatihoz, nem kicsit. Használd ki!
Az ominózus S2R 800-at megmutatta még jó két hónapja, el volt repedve az órája, de nem ezért kellett kicserélni, hanem a kulcs miatt. Desmodokit kérdezd nyugodtan, Ő is ott bábáskodott!

A linkeket, amit küldtem, nézd át alaposan!

Üdv. Szalacsi.
Kösszépen, nagyon "jólkinézőnek" tűnik a vas, de csak 2000 utánit szeretnék venni.
Üdv Ducatibi!

Remélem igazad lesz és megtalálom a nekem leginkább megfelelő gépet, naggyon igyekszem, hidd el! Lehet, hogy túlságosan is...