Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az ajánlást, erre a típusra még nem is gondoltam Igaz, áll egy példány a garázsban, meg belenyomtam már párezer km-et is, persze nem évente 20 ezret...

Sztedzs, Kozmax, MT-sek:
Nem értem, mire fel megy ez az egész eszmecsere? Egy Ducati-fórumon próbáljátok meggyőzni a Ducati rajongókat, hogy az a szerkezet, amivel a kilómétereket falják,valójában egy csörgő-zörgő fémvödör csavarokkal tele? Ennek aztán semmi értelme nincs, és nem vezet semmi jóra, de szerintem ezt ti is érzitek. NEm szeretek politizálni(és kérem ne vegye senki magára a hasonlatot), de ez kb olyan, mintha valaki berohan egy mszp pártgyűlésre, és azt kiabálja, hogy márpedig szavazzatok a fideszre...LEhet nem a legjobb hasonlat,demsot ez jutott eszembe
Zárszóként néhány gondolat.
Néhány éve azért távoztam a sportmotor oldalról jó néhány barátommal, mert az itt eluralkodó közstílus már nem volt elfogadható . Most visszanézve és minden ártó szándék nélkül beleírva egy nyitott oldalra először úgy gondoltam változott végre valami, de látom, hogy minden megy a régiben . Személyeskedni én nem akarok , minek, de néhány ici pici gondolat azért kikívánkozik.
Számomra nem emészthető a \"hithű kommunista című zenés táncos bekezdés\", de az aládfordulok nóta sem annyira. Egy 40 éves embertől több színvonalat várna el az ember vagy ha úgy tetszik önkritikát. A 2,19-es idővel nem sok embernek fordulsz alá a ringen, de igazad van, ha nem te akkor a vagy a gabcsi, moncsicsi vagy a Gizi barátod biztosan , de ha ők sem akkor csak lesz ott valaki.
Mondjuk ehhez tényleg fontos szempont, hogy egy igazi pályamenőt és kőkemény csávót a neje kiengedje az utcára, persze akkor ha a házimunkát már befejezte . Nekem az mindig büdös amikor valaki fényezi magát ezerrel. Annak aki tényleg tud, annak nm jár a szája, szépen csöndben csinálja és kész. Sorolhatnék közülünk én is neveket, de minek ,ez valahol 6 éves koromban már nem volt nyerő.

Cserében egy link azért , hogy legyen arc azokhoz akik megítéltettek, nálunk ha másért nem az előélet miatt sem divat a fikázás , a nagyképűség persze még kevésbé
http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/teszt/yamaha-mt-01-sz
tedzs-osszehasonlito.html
http://www.tomracing.hu/

V
ariobarátunk detto. Szándékosan csúsztatsz vagy ami még rosszabb nem is érted mit mondtam, de ez lényegtelen már. Ha vetted volna a fáradtságot akkor rögvest a legelején leírtam, hogy milyen gépem van, csak akkor azt nem értem ha nem olvasol el semmit akkor miből gondolod, hogy fikáztam vagy ócsároltam bármit is. Egy szöveget egészében kell/ene/ megérteni , nem részleteiben.
A nagyobb probléma ezzel az, hogy te ebben a szakágban tevékenykedsz, neked úgy kellene nyilatkoznod beszélned, hogy embereket ha kell meggyőzz arról, hogy rohanjanak piripócsra hozzátok motort venni. Ez igy nem fog menni, egyszerűen mert ostoba a hozzáállás .
Ami elszomorít az itt a felirat \"ducati klub\". Mivel ezen stilus ellen senki fel nem szólal ,ergo ez az elfogadott kommunikácó akkor motortól függetlenül van meg a véleményem a feelingről stílusról és a klubról.
Nem értem miért kell káromkodni, ocsmány módon írogatni ? Ezzel nehéz azonosulnom.
De szerintem a ducati gyárban sem ennek a rétegnek terveznek motort ez mélyen rangon aluli.

További sok sikert a "KLUBNAK" és a magam részéről sajnálom ! Én meghívtalak benneteket egy közös motorozásra , eszemben sem volt támadni és továbbra is szívesen látunk magunk között bárkit aki úgy érzi szeretne és képes kultúremberként élni viselkedni kommunikálni de legfőképpen motorozni

sztédzs/mtklub
Én is japóról ültem át az olaszra, és nem bántam meg, vissza biztos nem csinálnám.
Autóval meg kár itt jönni, mert az autó az használati eszköz, nem igazán az örömszerzést szolgálja. Az autót a legritkább esetben hajtom tiltásig -bár suzukitulajok elég sűrűn - , ellenben a motort...
Kicsit többet kell kibírniuk!
És hozzáértő márkaszervíz autónál sem ócco. Sufniszervízt viszont a suzukistiftek sem tolerálják.
Igazán túrázni vagy a Multistrada - t vagy az ST3 - t ajánljuk .Azzal kényelmesen lehet pörgetni a km eket....

Ha kérdés , észrevétel van:

www.varioauto.hu
Szia Sztedzs!

Akkor még egyszer: nekem volt 3 db MZ 250, 3 japán, aztán most a második olasz. Való igaz, hogy nem mentem egyikkel sem 115000 km-t, mint Kozmix a VFR-rel. De: soha egyik sem hagyott ott az út szélén! Annyi a titok, hogy normálisan kell szervizeltetni - az MZ-t is! És egy-egy tételnél az olasz a drágább, más tételeknél a japó. A Millére a perecen kívül olajcsere, légszürő, stb. Ami plusz tétel, az az első teleszkópszimmeringek voltak. Akkor mennyit spóroltam volna egy japóval?
A Hondák valóban jók, de sótlan társaság. Amivel mentem: VTR-1000 F, SP-2, CBR 954 RR, CBR XX, CB 1000, VFR 800. Ebből a választékból egy dögös gépet találtam, az SP-2-t. Előtte próbáltam a Millét, hasonló, de a Mille sokkal szebb, és jobb a futómüve! És a Mille sem hagyott ott, ugyanúgy, mint a Kawa vagy a VTR. Igaz, a Honda blokkja egy idő után mindig olajos volt - a szervízben sem tudták megszüntetni -, a fogyasztását nem lehetett 8 liter alá vinni, nem bírt ki egy olajcsereciklust utántöltés nélkül. A Millénél ilyen problémák nem voltak, pl. a fogyasztás 6,5 liter volt (persze folyamatos 200 fölött már itt is megvolt a 8 liter). De nem ez a lényeg, hanem az élmény, amit a gép nyújt. Miért van az, hogy az "országot váltók" közül a 90 % japóról ül olaszra, s a 80 % ott is marad, míg fordított esetről alig hallani? Mégegyszer mondom: az ok a MOTOROZÁS ÉLMÉNYE.
A farmeros-trikós fiúk között pedig sokkal több a GSR-R és a ZX, mint a Ducati. De miért is baj ez? Ők ezt élvezik.
Na, nem ezt a smilet akartam betenni
való igaz, a superbike Dukik és a Monster nem kifejezetten a túrázásra lett kitalálva, ettől függetlenül vígan nyelik a nagydózisú km-t, ha arról van szó. Amúgy létezik a Multistrada, amit e célra gyártanak. Nekem a Monster arra kell elsősorban, hogy szétélvezzem magam úgy a munka után 150 km-es úton, mint a hétvégén 400 km-en. Én nem tudok aggódni emiatt.
Ne haragudj, hogy kijavítalak, de ezt úgy kell ejteni, írni, hogy: "bódottá"
Kérlek vegyél még leckéket Matisz papától! Nagyon speciális a nyelvhasználata, nem könnyű elsajátítani. Én is folyamatosan tanulom. Nagyon nehéz.
Sziasztok Mindenki!

Egyre több ezen az oldalon a beugró, aki minden áron meg szeretné indokolni, hogy miért nem vett avagy vesz illetve soha nem venne Ducati-t.
Eddig nem szóltam a témához, pedig nagyon szeretem a motoromat.
Csak azt nem tudom, hogy ezek mi a bánatos picsát keresnek ezen az oldalon.
Drága Sztedzs barátom!
Remélem egyszer majd találkozunk az utakon ill a pályán is - ha a nejem visszaenged - és akkor amikor lapon vagy és egyszer csak egy piros olasz csavardoboz aládfekszik - na az leszek én vagy a Gabi, Csicsi ill Gizi barátom.
Üdv és jó lenne, ha nem mindenkit néznétek farmerban és pólóban motorozó majomnak.
Kezdem unni a fikázásokat.
tóthpeti
Igazából én az MZ250-es csúcsmodlt ajánlottam, de látom, azt már elfelejtettétek, és csak macskazabáók termékei között tuttok gondolkodni, pedig
- német precíz technológia,
- olcsó fenttartás,
- bárhol kapsz alkatrészt,
- két csvarhúzóval, és egy 10-es villással tudod szervizelni egy sufniban
- egyedi ütemtelen hangja van
- keveset eszik
- nem feltűnő
- már kevés van belőle
- 48 hónapra simán bevállalható
- városban, városon kívűl használható.
Igazából van bajnok változata, -TROPHY- jó szélvédelem kényelmes, egyedi üléspozíció, 140- nél többet úgysem lehet többet menni vele, ezért elegendő teljesítménnyel bír.

RG! Neked találták ki!
VFR-nél nincs szelepállitás? Miből vannak a szelepek
Szelephézagokat minden 4ütemű belsőégésű motoron kell állitani!
A városban és a város körül maradásról annyit , hogy mi folyamatosan nyerjük a pályabajnokságokat illetve túrázunk minden évben ...

DESMO:
Tudomásul kellene végre venni , hogy a motor nem egy szükséges eszköz !

Ez a motor 60e euroba kerül és a Ducati csúcsa.Az egyik ,GP-ben nem túl jeleskedő japán márka utcai replicája 110e euro, akkor ?

A szervízelése és az alkatrészei tekintetében utcai áron van.

Egy Ferrárinál sem a szervízköltség alapján döntesz - remélem...

vario motor
Mi ez a duki=város,város körül? Kicsit meredek kijelentés.. + valószinű azért nem találkozol túl sokkal a hegyekben,me SZERENCSÉRE nem is járja annyi az utakat,mint a japók..
Ingyen alkatrészek ?
Nem rossz ötlet , de szerintem aki sokallja a 6780 ft os vezérműszíjat , az tankolni se fog tudni , pedig azt mondtad az mindenbe ugyanannyi.

Egyébként ha az autós álláspontodat osztanák az emberek , mindenkinek Swifttel kellene járni.Kiváncsi vagyok , hogy neked , mint elvhű kommunistának milyen géped van....Mi soha nem firkáljuk a többi márkát , egész egyszerűen nem egy kategóriáról beszélünk.

És igen valóban , szerintünk is sok olyan motoros van, aki csak a főutcán vagy a beachen mutogatja , és ?
Az vesse rá az első követ , aki nem tenné...Van aki csak a nappalijában nézegeti.Nem hiszem hogy ennek ennyire kellene fájnia...
ki is az aguszta tulajdonosa ? csak nem a vashegy gyár a hörli ? akkor inkább zongora majd az agusztások legfeljebb bűrmellényben tetkóval nagy szakállal motorozhatnak majd két olajfolyás között
amúgy meg én nem akarok venni semmit. már réges rég döntöttem.
Furulyagyár,bocsesz.
"MZagusztával"Na ez erős attól,aki egy furulygyár temékét akarja megvenni
mi van azokkal az alkatrészekkel amit csak az olasz (d) motorban kell cserélni ? azt ingyen adjátok ? mert ha nem akkor az felár más márkákhoz képest nem a ráfordított ismeretlen mennyiségű órák számának díjával együtt nem ?
A benzin literje mindenkinek ugyan annyi de nem mindegy hogy egy swiftbe teszed vagy egy hummerba. ez utóbbi drágább lesz mégis, nem ?
Azért ez így meredek . Az nem operett motoros aki legalább 40%-al többet lenne hajlandó adni/elfogadni valamiért ami megfoghatalan számolhatatlan csak egy érzés ? Akkor az a Dukis aki megeszi 16 M ért a dezmoszendvicsi r a négyzetent ,az aztán igazán kemény motoros ? hozzá képest persze a többi dukis ismét csak operettkar ,hiszen nem értik meg a +300%-os árrést de ha megértik is akkor hozzájuk képest ők az operettkar economi szekciója ,nem ?
Szerintem ez téves megközelítés. Aki szereti és ezáltal úgy érzi többlet érzéshez jutott az vegye meg tök mindegy mennyiért és élvezze, nem fog benne csalódni és boldog ember lesz. Aki mást helyez előtérbe az meg ott lesz boldog.
Az én tapasztalatom szerint aki olasz motort vesz az néhány kivételtől eltekintve a városban vagy város körül marad, túl messzire nem megy, mert hosszútávon a feeling már fárasztó , meg ahogyan lejjebb olvastam egy érdekes stílusú klubtagtól akkor a legjobbcsajokatnemlehetmegdugni , mert az erdőszélen kevés van belőlük. Ha van is azok nem a motorra buknak hanem fizetős a csapat ..
Aki viszont sokat megy évszaktól időjárástól függően és igen is szempont, hogy a-b be eljusson lehetőség szerint bármikor gond nélkül az a japán motorokat választja . Más a szempont ennyi. Én felcuccolt dukattival, vagy MZagusztával nem sokat találkoztam a hegyekben. De ahogy beérsz a beach környékére meg a főutcára előkerülnek a tűzpiros motorok farmeros polós legényekkel és olyan hanggal mintha egy vödör csavart ráznának. De működik a dolog és én is megnézem mert szép motorok , szép a hangjuk .
Kedves Ti !

Sok mindent és sokfélét írtatok a Ducatikról és a szervízelésükről.

Az igazság az , hogy semmivel nem drágább mint más motormárkák szervíze.Mi 8 motormárkát szervízelünk ugyanazzal az óradíjjal...

Online be tudsz jelentkezni ,győződj meg róla saját magad !

Kérdéssel , észrevétellel illetve ajánlatkéréssel közvetlenül is fordulhatsz Gergőhöz és Atishoz az info@varioauto.hu vagy a ducati@varioauto.hu emailcímen.

vario motor team
ruha , cipő , webshop , szervíz és megannyi szolgáltatás online: www.varioauto.hu
Na hál'Istennek! Ezért nem áll minden sarkon egy Duki!
Ha valaki racionális motort akar venni, vegyen MZ-t. A többi mind őrület
De legalább fehér lett!