Csá!
Én is csak ajánlani tudom és ha minden igaz műszakin elintézi a Termit, mert nekem is most tette fel és tavasszal
Ő viszi a Vasat műszakira. Csak jót tudok. Igazi Úriember a szakmában!
Szia!
Én Debrecenből szoktam hozzá vinni a masinámat. Szerintem nagyon jól dolgozik, de szerintem sokan viszik oda a kis kedvencüket innen a fórumról. Amúgy még tavaly 3500/óra volt a munka díj. Mindkét helyen dolgozik. Hívd fel, egyeztess vele. 06/20-9170442
Sziasztok
a motoromban 8900 km van, szóval tavasszal 10 ezres szervíz. Hallottam Desmodoki- ról.
Valaki csinálta nála a szervízeket ? megbízható munkát végez ? miyen áron kb. ? és hol mert "Budapest/Cegléd" van írva a ducatiklubon.
És még valami: A termignoni mennyire gáz műszakin, mert gyári kipufogó nincs a motorhoz.
Parát szerintem nem csinál belőle senki. Valóban nem egy ördöngösség, ha valakinek vannak hozzá ismeretei. Ezért írtam azt, hogy: "ha kitanultad, meg van affinitásod, mehet természetesen magadtól is ;)"
Én személy szerint nem álltam volna neki még az olajcserének sem, nulla motorszerelési tapasztalattal. Aki meg nem ennyire "analfabéta" mint én, az unaloműzésként a blokkot is szétkaphatja
Egyébként egy ideje már én is csak magamban bízom. Ebben egyetértünk.
Sztem kicsit túlzás ekkora parát csinálni egy olaj és szűrőcseréből.
minden motorhoz letölthető a karbantartási-használati kézikönyv,abból megtudható mit mikor és meddig kell önteni,olajszűrőt lehet rendelni a netről stb..
/De pl egy vezérműszíj csere sem ördöngősség,sőt józan magyar paraszti ésszel és utánaolvasással megoldható szinte minden a hengerfuratás kívételével/
Én ameddig lehet addig csak magamban bízom.
Bár igen ha van fölös keret és egy ember aki helyettem bemocskolja a kezét világos hogy én se áldoznám rá az időm.
Helló mi!?
Még érdekel de most sajnos nem tudok pontos adatokat.Plussz akadt még egy probléma,a gyári Ducatis csutka nem fér el a lámpatartó konzol miatt csak az LSL van úgy kialakitva,hogy nem kell lebontani mindent!Egy proléma van vele,baromi drága!
Holnap mérek de addig ha tudsz küldj egy képet róla!
Kösz előre is!
Ciao
Gizinek! Itt még kikaptunk,de jövőre visszavágunk
Hogy halad a szörnyeteg pályásítása? Vagy nem lesz teljesen pályamotor?
ÉN még mindig azon agyalok,h lesz e elég pénzem,h ducatira üljek.
Tud valaki olyan szervízt ahol titánt tudnak heggeszteni? Egyik ismerősömnek egy sv650-es lévő akra rendszer van eltörve.
Én is csak ajánlani tudom és ha minden igaz műszakin elintézi a Termit, mert nekem is most tette fel és tavasszal
Ő viszi a Vasat műszakira. Csak jót tudok. Igazi Úriember a szakmában!
Mi megoldjuk, ha hozzánk jössz vizsgára, elérhetőség a ducatiklub.hu-n.
Üdv.
Én Debrecenből szoktam hozzá vinni a masinámat. Szerintem nagyon jól dolgozik, de szerintem sokan viszik oda a kis kedvencüket innen a fórumról. Amúgy még tavaly 3500/óra volt a munka díj. Mindkét helyen dolgozik. Hívd fel, egyeztess vele. 06/20-9170442
a motoromban 8900 km van, szóval tavasszal 10 ezres szervíz. Hallottam Desmodoki- ról.
Valaki csinálta nála a szervízeket ? megbízható munkát végez ? miyen áron kb. ? és hol mert "Budapest/Cegléd" van írva a ducatiklubon.
És még valami: A termignoni mennyire gáz műszakin, mert gyári kipufogó nincs a motorhoz.
Én személy szerint nem álltam volna neki még az olajcserének sem, nulla motorszerelési tapasztalattal. Aki meg nem ennyire "analfabéta" mint én, az unaloműzésként a blokkot is szétkaphatja
Egyébként egy ideje már én is csak magamban bízom. Ebben egyetértünk.
minden motorhoz letölthető a karbantartási-használati kézikönyv,abból megtudható mit mikor és meddig kell önteni,olajszűrőt lehet rendelni a netről stb..
/De pl egy vezérműszíj csere sem ördöngősség,sőt józan magyar paraszti ésszel és utánaolvasással megoldható szinte minden a hengerfuratás kívételével/
Én ameddig lehet addig csak magamban bízom.
Bár igen ha van fölös keret és egy ember aki helyettem bemocskolja a kezét világos hogy én se áldoznám rá az időm.
1. Fabrizio (Ita-Ducati) 1'39"714;
2. Spies (Usa-Yamaha) 1'39"978;
3. Haga (Jpn-Ducati) 1'39"984;
4. Rea (GB-Honda) 1'40"035;
5. Checa (Spa-Honda) 1'40"170;
6. Neukirchner (Ger-Suzuki) 1'40"394;
7. Kagayama (Jpn-Suzuki) 1'40"675;
8. Biaggi (Ita-Aprilia) 1'40"768;
9. Nakano (Jpn-Aprilia) 1'40"968;
10. Kiyonari (Jpn-Honda) 1'41"067;
11. Corser (Aus-Bmw) 1'41"102;
12. Sykes (GB-Yamaha) 1'41"562;
13. Xaus (Spa-Bmw) 1'41"996.
1. Michel Fabrizio (Ducati) – 1’40”256
2. Max Neukirchner (Suzuki) – 1’40”688
3. Noriyuki Haga (Ducati) – 1’40”709
4. Carlos Checa (Honda) – 1’40”725
5. Jonathan Rea (Honda) – 1’40”842
6. Yukio Kagayama (Suzuki) – 1’40”959
7. Shinya Nakano (Aprilia) – 1’40”968
8. Max Biaggi (Aprilia) – 1’41”041
9. Ben Spies (Yamaha) – 1’41”049
10. Ryuichi Kiyonari (Honda) – 1’41”412
11. Troy Corser (BMW) – 1’41”986
12. Ruben Xaus (BMW) – 1’42”438
13. Tom Sykes (Yamaha) – 1’42”933
14. Kenan Sofuoglu (Honda) – 1’43”755 (Supersport)
15. Andrew Pitt (Honda) – 1’44”101 (Supersport)
Ciao!
Cavalli
Alakulgat de még szükségem lenne rengeteg pénzre Esetleg tudsz utalni nekem egy jelképes összeget,mondjuk sokat!
Ne gondolkozz,vegyél!
Ciao
Még érdekel de most sajnos nem tudok pontos adatokat.Plussz akadt még egy probléma,a gyári Ducatis csutka nem fér el a lámpatartó konzol miatt csak az LSL van úgy kialakitva,hogy nem kell lebontani mindent!Egy proléma van vele,baromi drága!
Holnap mérek de addig ha tudsz küldj egy képet róla!
Kösz előre is!
Ciao
Hogy halad a szörnyeteg pályásítása? Vagy nem lesz teljesen pályamotor?
ÉN még mindig azon agyalok,h lesz e elég pénzem,h ducatira üljek.
Érdekel még csutkakormány?53mm-es jó neked?