Jaja, erre voltam kíváncsi. Én is így csinálom, csak azért akartam megkérdezni, nem egyedi hibáról van-e szó, hogy nincs ótómata szivató.
Szöllő, lassan közelít a nullához a súlya a motorodnak . Inkább nem megyek mögötted, mert csóvát húzol, mint egy üstökös. Még a végén megkarcolódik a szép piros fényezés.
Már rájöttem a trükkre: pici gáz indítózás közben, s egész hamar elkapja. Mindegy, hogy milyen az idő.
A múltkor mentem egy kört: szépen sütött a nap, de a hőmérséklet kb. a Don-kanyarban lehetett ilyen mélységben (úgy emlékszem).
Zsozsek:Ezt nem úgy hívják, hogy csavarelhagyás,hanem szelektív súlycsökkentés !Ami kiesik úgyse köll. De te úgy is, utánam hozod. Hja ma a másik kawasem indúút .De te inkább most öntsd a vasat,ki ne folyjon!
Azt tudom, hogy gyárilag nincs a 2004es (2003-as) Dark-okon a csonkja a vázon.
Nekünk is van egy felcsavarozható kit, és arra megy a teló, de teljesen profi megoldású mint ahogy a Dukitól megszokott.
Mi amikor utánna néztünk vásárlás előtt, azt mondták több helyen, hogy adják hozzájuk. De mivel nincs csonk, ilyen csomagot adnak amiben van a "mesterséges" felfogatás + gyári sima teló.
Én ebből indultam ki, de jó tudni, hogy nekünk szerencsénk volt, hogy volt hozzá.
Helló mi!?
Csaba,akkor valószinüleg a tied már egy kicsit át van alakitva!
Soha nem szerelték a Dark-ot kormánytelóval, még a felfogatási helyeket sem aplilálták!
Lásd:Ducati.com
"De nem ez a legvonzóbb az S-ben, hanem az öt fokozatban állítható kipörgésgátló, mely egyenesen Casey Stoner MotoGP gépéből érkezik DTC vagyis Ducati Traction Controll nével. A „mezitlábas” verzióra is felkerül azért a gátló, de azt nem lehet állítgatni."
Megháborodott,Hogy vigyük ezután hozzá a dukikat?