Mondjuk nem sokat foglalkozok azok véleményével,akik nem látnak túl a majrécsíkon és Mátraházán a parkolóban körbe járnak és csak a gumikat csekkolják!
Ismerős . Senki nem akarta elhinni . Nem győztem mutogatni a térdkoptatókat . Mindenki azt hitte kamu . Közben meg a gumi veri át a népet . No de majd a tavasz helyre teszi a népet . Addigra kész az új fényezés is meg minden .
Igaza van Devy nek én is feldobtam az enyémre egy 170-es gumit .Azt hittem jobbat fog mutatni de semmi ,nagyon össze húzza a felni és tényleg ott marad az a fránya csík . Tavasszal én is visszadobom rá a gyári méretet ( 160 ) .
Hello Robymonster!
Nem ajánlom neked a gyári méret nagyobbra cserélését!
Én is lecseréltem,mert azt hittem hogy jobban fog kinézni,de még az sem jött be!
Mivel a felni méret változatlan, a nagyobb gumit össze fogja húzni és mindig 2centis majrécsíkod lesz ,még ha lábtartóig döntöd is a gépet! Szóval már alig várom,hogy lecseréljem a normál 160-asra!
Kokasabb az S2R 1000, de nem tellett rá. Most, hogy az asszonyt feludvaroltam a mocira és túl vagyunk két túrán (imádja!) hiányzik a tljesítmény, ami a 900 és az 1000 között van.
Szia!
Igazából a Ducati-hoz utángyártott alkatrészeket nem nagyon tudok. Maximum indexek, fékbetét, lámpa, talán még kuplung lamella. Egyszer vettem utángyártott lánckereket, de az 43 km után kuka lett.(-48000 ft) Vannak kiegészítői a Rizoma-nak, de ezek nem egy olcsó dolgok, de legalább egyedivé tudod alakítani a kis szörnyet.
Ahhoz a mocihoz bőven elég a 120-as első gumi(nem tudom mennyira változna meg a vezethetősége a mocidnak). Én személy szerint nem raknék előre 130-ast. Nekem 120/180 gyárilag. Igaz most hátúlra 190-es megy, mert jó árban vettem egy pár Pirelli Diablo SuperCorsa-t. Neked estleg a 120/160 gumi lenne jó, de a 180-as ha elfér, akkor felrakhatod.
Nekem sincs műszaki leírásom, mert sok dukis megossza a tapasztalatait a többi dukis között.
Ahogy már írtam, kérdezd Desmodokit, mindenben segít. Mire figyelj oda és mi az ami nem igényel komolyabb odafigyelést.
Desmodoki Februárban megy olaszba. Ha kell valami addíg szólj neki.
Ha időben odafigyelsz az olaj+ olajszűrő+ gyertya+ légszűrő+ vezérműszíj cserére és a láncot 4-500 km után befújod láncspray-vel, meg azért rendszeresen kimosod a láncot, akkor igazán nem érhet semmi baj. Ha szereted a mocid és törődsz vele, akkor meghálálja.
Üdv, Saca
köszi a segitseget ! AZ A GOND HOGY EN MOST BECSben VAGYOK , LENE MEG EGY KERDESEM AZ UTAN GYARTOT ALKATRESZEK RÖL MI A VELEMENYED ? ES SZERVIZ KÖNYVET VAGY HASONLO KÖNYVET HOLLEHET BESZEREZNI AMIBEN VAN RESZLETES MÜSZAKI LEIRAS. elöre szeretnek 130ast hätra 180 gumit mit gondolsz rola?
Hát akkor lehet h ez halva született ötlet, mert én azt hittem h a töredékéből ki jön. Az a baj h s4 re nincs elég péntem az S2800 ugye meg nem száraz kuplungos ha jól tom (de ebben nem vok biztos,mert sajna MÉG nem vágom annyira a Dukikat)
Könnyen átt lehett alakitani jó belle a 996 s2r s4r lengő villála
DE kompletten kel mindent cserélni : lengővilla, hinba teló, kerék fékmunkahenger lánckerék.
ez alaphangon 800.000.- hunf , talán egy s2r vagy s4r jóbb lenne?
üdv
Nagyon hálás vok Dark!
Szval biztos vok benne, h nakedet akarok, mert streetfighter mániás vok. Elég fegyelmezettnek érzem magam, és a csere elsődleges motivációja az h egy olyan gép legyen alattam amiben van annyi erőtartalék h ne kelljen tökölni egy előzésnél. Egyépként hosszú távra tervezek, és az első kérdésem? Könnyen át lehet alakítani egy lengőkarosra?
Lehet úgy kiflit venni, hogy aztán nem verekednek össze a pékek...
Szóval pár kérdést tisztázz le mindenek előtt magadban:
-Mennyi pénzem van?
-fekvő vagy naked?
-vagy chopper..?
-mennyi időre akarom venni a gépet?
-vagyok-e annyira fegyelmezett, hogy nem a lóerő/köbcenti motivál a vásárlásban?
-egyáltalán, mit várok ettől a cserétől?
-tudomásul veszem, hogy ezen a piacon nagyon sok a törött/hajlott/sufni szervizelt motor
-nem járok a Nyugati térre jaszkarizni
Na, ha ezek megvannak, lökd a konkrét kérdéseket, segíteni fog mindenki!
www.repcar.at
Ismerős . Senki nem akarta elhinni . Nem győztem mutogatni a térdkoptatókat . Mindenki azt hitte kamu . Közben meg a gumi veri át a népet . No de majd a tavasz helyre teszi a népet . Addigra kész az új fényezés is meg minden .
Igaza van Devy nek én is feldobtam az enyémre egy 170-es gumit .Azt hittem jobbat fog mutatni de semmi ,nagyon össze húzza a felni és tényleg ott marad az a fránya csík . Tavasszal én is visszadobom rá a gyári méretet ( 160 ) .
Nem ajánlom neked a gyári méret nagyobbra cserélését!
Én is lecseréltem,mert azt hittem hogy jobban fog kinézni,de még az sem jött be!
Mivel a felni méret változatlan, a nagyobb gumit össze fogja húzni és mindig 2centis majrécsíkod lesz ,még ha lábtartóig döntöd is a gépet! Szóval már alig várom,hogy lecseréljem a normál 160-asra!
Regisztráltam,de meik fórumba írjak?
Kezelési kézikönyvet, alkatrész katalógust letölthetsz a ducati.com-ról, vagy keresgélhetsz a kluboldalon is.
Az nem baj, hogy Bécsben vagy, sőt!
A Louis-ban találhatsz jó cuccokat a mocidhoz.
VASAT AKARTAM, TECHNIKÁT, ZAJT, ERŐT!
Megkaptam.
Kokasabb az S2R 1000, de nem tellett rá. Most, hogy az asszonyt feludvaroltam a mocira és túl vagyunk két túrán (imádja!) hiányzik a tljesítmény, ami a 900 és az 1000 között van.
Ficcanjál csak ide és regeljél be gyorsan: http://www.ducatiklub.hu
Szalacsi.
Igazából a Ducati-hoz utángyártott alkatrészeket nem nagyon tudok. Maximum indexek, fékbetét, lámpa, talán még kuplung lamella. Egyszer vettem utángyártott lánckereket, de az 43 km után kuka lett.(-48000 ft) Vannak kiegészítői a Rizoma-nak, de ezek nem egy olcsó dolgok, de legalább egyedivé tudod alakítani a kis szörnyet.
Ahhoz a mocihoz bőven elég a 120-as első gumi(nem tudom mennyira változna meg a vezethetősége a mocidnak). Én személy szerint nem raknék előre 130-ast. Nekem 120/180 gyárilag. Igaz most hátúlra 190-es megy, mert jó árban vettem egy pár Pirelli Diablo SuperCorsa-t. Neked estleg a 120/160 gumi lenne jó, de a 180-as ha elfér, akkor felrakhatod.
Nekem sincs műszaki leírásom, mert sok dukis megossza a tapasztalatait a többi dukis között.
Ahogy már írtam, kérdezd Desmodokit, mindenben segít. Mire figyelj oda és mi az ami nem igényel komolyabb odafigyelést.
Desmodoki Februárban megy olaszba. Ha kell valami addíg szólj neki.
Ha időben odafigyelsz az olaj+ olajszűrő+ gyertya+ légszűrő+ vezérműszíj cserére és a láncot 4-500 km után befújod láncspray-vel, meg azért rendszeresen kimosod a láncot, akkor igazán nem érhet semmi baj. Ha szereted a mocid és törődsz vele, akkor meghálálja.
Üdv, Saca
S2R 1000 száraz kuplung
de cserében egy link. ezt ismeritek ? új olasz mocisújság a legújabb trend szerint flash-es..
olasz_magazin
hanggal, képekkel szerintem profi nagyon.
DE kompletten kel mindent cserélni : lengővilla, hinba teló, kerék fékmunkahenger lánckerék.
ez alaphangon 800.000.- hunf , talán egy s2r vagy s4r jóbb lenne?
üdv
Szval biztos vok benne, h nakedet akarok, mert streetfighter mániás vok. Elég fegyelmezettnek érzem magam, és a csere elsődleges motivációja az h egy olyan gép legyen alattam amiben van annyi erőtartalék h ne kelljen tökölni egy előzésnél. Egyépként hosszú távra tervezek, és az első kérdésem? Könnyen át lehet alakítani egy lengőkarosra?
Természetesen vicceltem az MT-vel kapcsolatban.
Lehet úgy kiflit venni, hogy aztán nem verekednek össze a pékek...
Szóval pár kérdést tisztázz le mindenek előtt magadban:
-Mennyi pénzem van?
-fekvő vagy naked?
-vagy chopper..?
-mennyi időre akarom venni a gépet?
-vagyok-e annyira fegyelmezett, hogy nem a lóerő/köbcenti motivál a vásárlásban?
-egyáltalán, mit várok ettől a cserétől?
-tudomásul veszem, hogy ezen a piacon nagyon sok a törött/hajlott/sufni szervizelt motor
-nem járok a Nyugati térre jaszkarizni
Na, ha ezek megvannak, lökd a konkrét kérdéseket, segíteni fog mindenki!
Szalacsi.