Köszi a tippeket, de úgy néz ki az akksi csak részben hibás a dologban...egyeztettem Gál Tamással. és beállítási problémák is lehetnek, úgy hogy kicsit pihen a motor, és hamarosan gépre kerül ellenőrzés céljából.
Ha a cons megjelenik, onnantól fogva azt mutatja, hogy mennyit mehetsz még el - km-ert.
Próbáld ki - ne most - húzod a gázt kevesebbet fog mutatni, nyugodtan mész többet.
Ilyenkor még van benne 2 liter kb, de ne rizikózz, irány a kút.
tóthpeti.
Úgy nézki semmi nem álhat utunkba a hétvégén . Szóval készítsd a májad meg ilyenek . A mocid meg százszor szebb lesz mint az volt szóval ne bánd. Ha mást nem majd keritünk mi hozzá ezt azt ócsóért . A motyód is visszük meg van egy tuti meglepink is csak hogy ne érezd magad elhanyagolva . . Én is szoktam a haverokat aprítani mert ugye két henger két kipuff . Szóval csak annyit h DUCATI forever .
Szia! Mértem igen ..... a töltés fordulatszámtól függően 14 és 15 V között volt, elméletileg jó. Próbálna beindulni szerencsétlen, néha elkapja, és utánna klatty..leáll. A következő indításnál meg csak katt, és meg sem forgatja a motort .
Szia Petya!
Már akartalak hívni vészesen közeledik a hétvége,remélem semmi sem jön közbe és jöttök.Már alig várom,hogy értelmes emberrel beszélhessek a haveroknak japán motorjaik vannak és semmibe sem nézik az én gyönyörű olasz remekbe szabott gépcsodámat.Azért engem sem kell félteni kapnak tőlem rendesen Azt a kis malőrt meg már el is felejtettem Nem bánom sőtt örülök ,hogy így alakult a dolog.Azért azt a 916-os lengővillát és a karbon kidörrentőket sajnálom
Most olvasom h mi a helyzet . Nem semmi dolgok vannak ám . A pofám leszakad . Ne keseredj el majd szép lassan át alakítjuk a tied . Ezt legalább már ismered . Szépen lassan kipofozzuk a kis drágát . Sokkal szebb és jobb lesz mint amit néztél .
Amikor kigyullad az üzemanyag lámpa,(mert kevés benzin van benne)a km-óra automatikusan nullázódik és onnan kezdi számolni a megtett km-eket.Hogy lásd,a lámpa kigyulladása óta hány km-t tettél meg.
Tankolsz bele és egy 4-5 km után visszaáll az eredeti km-óra állás.
Legalábbis az R1-nél így van,szerintem a Dukinál is.
Nem tudom mert a használati utasításban nem ír róla semmit csak hogy
'cons'= consuption indicator = fogyasztás jelző
ennyire jutottam, meg mentem 30 km ert és többet sajnos majd csak tavasszal
sziasztok
elsősorban azoktól kérdezem akiknek 999/749 es van, a fogyasztásmérő hogy működik ?
Mert nekem a "cons' rövidítés mellett elég régóta csak nullák vannak, és most hogy a tartalék üzemanyag jelzés is felvillant el se tudom állítani a 'cons' jelzésről. (alapból azt mutatja) Bocs ha béna vagyok de most vettem a mocit
Sziasztok!
Ez év őszén lettem Ducati tulajdonos Multistrada 1000 DS. Örültem, hogy végre egy jó motor van alattam, de hosszabb rövidebb leállás után indítási problémáim lettek Amikor hidegebb lett, még sűrűbben jelentkezett a probléma. Vettem új akkumulátort, nem lett jobb Banner yt12b-bs. Van tippetek, mit lehetne tenni, hogy esetlegesen egy túrára ne akkutöltővel, illetve ideggel menjen az ember, hogy valahol ott marad? Tetézve ezt a kellemetlenséget, olajcsere után az olajhűtőből visszavezető cső a roppantógyűrűnél el kezdett folyni kellene vennem egyet. Lenne javaslatotok, hol lehetne beszerezni alkatrészt elfogadható áron?
Szia!
Na erről van szó valahogy ilyennek képzelek egy kitűnő állapotú mocit szeretnélek megnyugtatni a kudarcom egyedül az én saram sajnos félre értettük egymást a sráccal,én a kitűnő szó láttán valami egész másra aszociáltam.De ez kizárolag az én hibám túl sokat vártam egy kitűmnő állapotú mocitól De már nem bánkódom tanultam belőle,ezután gyűjtögető életmódot élek és szép lassan átalakítom a saját, hátha nem is kitűnő de átlagos, normál állapotú kedvencemet
Hello davidzs!
Nagyon sajnálom,hogy így jártál és főleg azért mert én is biztattalak. Pedig az én motorom tényleg olyan volt ahogy EZ a kereskedő mondta sőt talán még jobb állapotban volt.
üdv.:D.
Ezt a tünetet testhiba is okozhatja, nézd meg a testkábeleket, hogy érintkeznek-e rendesen.